Ferraristi, De organisatie van de Pays Plat Meeting N°2 loopt op rolletjes. Het Event grijpt plaats in september, precieze datum volgt. M'n adressenbestand van alle deelnemers van vorig jaar is er nog wel, doch een aantal onder jullie kon niet komen. Diegenen die er vorig jaar niet bij konden zijn, én diegenen die ondertussen verhuisd zijn, stuur mij aub jullie adres via PM. Eén dezer dagen/weken valt er bij iedereen een mooie uitnodiging in de bus! Ciao! Dino2010
Een Maserati-man als jij niet ingewijd? Je bent in elk geval meer dan welkom! Kijk hier ff: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=159606 en ook hier: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=165270
Okee.. maar wat is het program dit jaar? waar precies is t? Ik ben in september vanaf 2 september 1 week "engaged" met de Maserati Classic International in Dresden waar we een klein tripje aan vastknopen (dit keer met de Merak).
Wij hebben er echt weer zin in. Gelukkig zijn wij dan zeker niet op vakantie. Heel veel succes met het organiseren. Maar dat zal jou zeker lukken.
Hee Luuk, even geduld joh, schop die mooie plannen van een "persoonlijke uitnodiging in de bus" nou niet in de war Er zullen wel meer mensen niet kunnen, september is een drukke maand met ook div. FCN evenementen. Ik ben er in ieder geval bij, wil het niet missen
Ik hoop ontzettend dat ik er bij kan zijn maar de kansen zijn erg klein. Waarom kiest mijn broer een trouwdatum in augustus? Grrr.... Onno
Ik vond het vorig jaar september helemaal geweldig. Ik denk er nog steeds vaak aan terug. Als het mag, wil ik er graag bij zijn. Groeten.
Na alle mooie verhalen die we gehoord hebben in Italië willen wij er natuurlijk ook graag bij zijn. Ons adres hebben we je doorgestuurd en we verheugen ons er enorm op. Heidi en René.
De programma-onderdelen van de Pays Plat Meeting N°2 vallen langzamerhand als puzzelstukjes in elkaar! Ik garandeer een onvergetelijke dag waarbij Meeting N°1 op alle mogelijke manieren ferm overtroffen wordt... Elke Ferrarist in hart en nieren is meer dan welkom,enkelen gaven hun adres nog niet op (Dolfijn, Paulus, 3500Touring,...) Uiteraard komen alle neven en nichten, zoals Maserati, Lambo, ... evenveel in aanmerking