Beste Ferraristi, Na bijna een jaar in het trotse bezit te zijn geweest van een prima 348 TB heb ik verleden week toch weer de overstap gemaakt naar een Porsche. De redenen daartoe zijn hoofdzakelijk praktisch ingegeven (kinderstoeltje, meer (dagelijks) gebruik etc.) De keuze is uiteindelijk gevallen op een zilvergrijze 911/997 carrera S. Geen Ferrari maar geloof me, topauto! Ik heb het afgelopen jaar genoten van het forum in het algemeen en de Pays-Plat-dag in het bijzonder. Derhalve wil ik iedereen bedanken voor de gastvrijheid enne....mocht er onverhoopt een plaatsje vrij zijn tijdens de nieuwe editie 2010 van Otto dan kom ik jullie graag de platte kever tonen. Vriendelijke groet van, Paulus348
Toch erg aardig van je dat je zo'n noodlijdend bedrijf een steuntje in de rug geeft... Veel plezier met je 997. Onno
Paulus, jammer. Jij was in het bezit van mijn oude 348tb. Voordat ik deze 348 kocht had ik een Porsche Boxster S3,2. Ik zat toen ook op de wip. Ben proef wezen rijden toen met een zwarte 996 van 1998 met 70.000km erop. Auto van Porsche Dusseldorf met een jaar garantie en full options. Elek. dak, turbowielen, Xenon en ga maar door. Vraagprijs in '05 was toen EUR 38.000. De 996 heeft hetzelfde aantal pk's als een 348 (300) maar is een veel snellere en moderner aandoende auto. Dit is ook niet zo gek, ze verschillen immers 8 jaar in marktlancering (1989 vx 1997). Je moet gewoon een Ferrarifan zijn. Dat bleek ik ook te zijn. Jammer dat je niet voor een F355 bent gegaan. Wellicht volgende keer Succes!
997 rijdt fijner en beter dan een 348 uiteraard en gaat heel makkelijk heel hard. Maar een 348 heeft meer emotie en roept meer emotie op. Verstandige keuze en echt een hele fijne auto, zo'n 997. Ga je veel plezier mee hebben!
Paulus, jammer dat je hem hebt ingeruild, maar je argumenten houden stand en je hebt ervan geproeft, dus wie weet wat de toekomst zal brengen Gewoon veel in het PP2 fotoboek kijken en je bent zo weer terug PS: Je hebt toch wel een briefje onder de voorstoel gelegd voor de volgende eigenaar? Want die auto moet toch eigenlijk wel hier in ons midden blijven
Paulus gefeliciteerd met je P. 997 vind ik ook een stuk beter/mooier dan de 996. Dacht eigenlijk dat je een 360 zou kopen uiteindelijk.
Mmm das een goede, die gaat ik onthouden . Ferrari is passie, komt geen denken bij kijken, of toch wel...