Het zat er al een tijdje aan te komen maar gisteren is met enige pijn in het hart mijn Dino GT4 van eigenaar gewisseld. Ruim 11 jaar in bezit gehad, zeker in het begin veel aan gedaan, mooie ritten mee gehad, paar keer Assen, Paleis het Loo (met 2 kinderen en volle kofferbak), concours Wijnigem en ook vanuit dit forum een aantal ritten, ik herinner me nog die kletsnatte rit in omgeving Amsterdam na koningsdag en die mooie toer van Otto in Belgie (met overnachting en veel champagne!). Voor mij nog steeds een van de mooiste Ferrari's, de combinatie van de compacte koets, een V8, 4 zitplaatsen en ook nog een bruikbare bagagruimte maken dit een bijzonder concept wat er ook nog eens fraai uit ziet. Voor mij moest deze het zijn, super in metallic kleuren, smal op de wielen met wieldopjes en dat heerlijk jaren '70 interieur. Na een aantal jaar kwamen er meer auto's een Alpine V6 Turbo, gevolgd door een Aston Martin V8 Vantage, er werd steeds minder met de auto gereden.....In 2019 ook nog een Bentley T2 maar toen mijn vader overleed in '21 en ik ook zijn auto onder mijn hoede kreeg was ineens de maat vol, 7 auto's in ons gezin, ik was meer bezig met het managen van APK/beurtjes etc. Als eerste ging een Saab Cabrio tegelijk met de Rover 216 cabrio van mijn vader, Eerder dit jaar de Alpine verkocht en nu dus de Dino. Heb nu dus alleen nog Bits spul in bezit! Komt er ooit weer een Ferrari? Je weet het nooit maar ik kan het moderne spul niet echt waarderen, te druk, te veel aanwezig etc. Ook hier op het forum is het allemaal wat minder geworden hoewel ik kan genieten van het draadje "mijn 348TB" zo begon het bij mij ook. De rest, en dan met name een paar fanatiek antivaccers anti overheid of anti "alles" mensen die in sommige gevallen alleen maar dromen van een Ferrari hebben het hier niet bepaald gezelliger gemaakt. Ik voeg nog een mooie foto toe en eindig met "Goodnight" Als je goed hebt opgelet bij Top Gear weet je wel uit welk filmpje dat komt en de keuze voor mijn Engelse sportwagen! Image Unavailable, Please Login
Kan me niet voorstellen dat jou Ferrari virus is verdwenen maar begrijp met die volle garage dat er meer is dan alleen managen van... Trouwens een theehuis is ook welkom op ritjes om de kerk.
Jammer dat je jouw Ferrari hebt verkocht maar ik snap waarom je hem hebt weggedaan en je hebt hem waarschijnlijk overgedragen aan iemand die er meer plezier aan heeft dan jij er zo te lezen nog van had.
Jammer dat die schitterende GT4 weg is, maar soms moet je gewoon iets verkopen. Jouw wensen zijn nu mss anders dan toen je hem kocht. En zo'n AM is natuurlijk ook geweldig! Blijft de GT4 in NL trouwens?
De Ferrari blijft in Nederland, sterker nog, 15 km van mijn woonplaats. Het laatste jaar 200 km in gereden, dat is gewoon zonde en ook niet best voor de auto.