Lijkt me ook wel geinig. Heb nog geen voorkeur voor een dag, dus ik kijk wel of er nog meer mensen gaan en wanneer... Hans
Wanneer is het mannen ? Gaan we daar op zaterdagmiddag in stijl naar toe met een stuk of 10 Ferrari's ? Hebben we buiten net zoveel bekijks als binnen heh heh
Jongens, dit is een leuk idee. We hebben toch geen poll nodig om uit te vissen of we op za of zo gaan he ? Henk stelde zaterdag middag voor. Wie is daar voor ? Ik! (maar zondag is ook oke voor mij) Who else?
Ik stel ook voor zaterdag. We gaan ervoor. @Hans.. We zetten jouw zoon en Plambo's zoon wel met vuile schoenen en viltstiften in een paar Porsches binnen, zijn ze wel een uurtje zoet...
Hebben we het hier over zaterdag 20 okt? Zaterdag 27 okt kan ik namelijk niet. Hele dag incl zondag op Zandvoort roken. Cadeautje van m'n meisie.
Beste, Is er al iets meer duidelijk over welke datum er naar de beurs wordt gegaan. Ik kan namelijk met Franc meerijden, maar wij dachten dat de datum nog niet echt duidelijk was. Vandaar dit berichtje uit het verre Asten. Haha. Groeten Loet.
Zeker niet Franc. We gaan daar gewoon met een aantal auto's naar toe, van de week zal er wel meer duidelijkheid komen.
Wij gaan zaterdag waarschijnlijk naar Houten. Heb me hier niet voorgesteld is daar een special topics voor?