Autumn Drive - zondag 27 oktober | FerrariChat

Autumn Drive - zondag 27 oktober

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Tim Kanters, Oct 16, 2019.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Tim Kanters

    Tim Kanters Rookie

    Jun 23, 2019
    2
    Full Name:
    Tim Timothy Bertrand Adrian Kanters
    Hi Guys!

    Ik weet dat het kort dag is en wellicht staan veel van de paardjes al op stal, maar: wellicht is er iemand die graag zijn paradepaardje nog een keer uit wil laten dit jaar, voordat deze uit mag rusten tot volgend jaar.

    Voor diegene organiseer ik volgende week zondag een toerrit, de Autumn Drive - Eifeltour en zoals je verwacht, gaan we de Duitse Eifel opzoeken. Een volledig verzorgde dag die start bij Stradale BV in Herten met een broodje en verse koffie en na een uitgebreide lunch en een rit van in totaal zo'n 4-4,5 uur zal eindigen bij een restaurant bij de Nurburgring. Tot nu toe is het aantal deelnemende Ferrari's nog minimaal, maar bij mijn evenementen staat het delen van de autoliefde centraal, een diversiteit aan bijvoorbeeld Audi RS'en en BMW M's staat al aan de start!

    Wil je nou meer weten, schroom dan niet om me even een berichtje te sturen of het evenement te bekijken op Facebook!

    https://www.facebook.com/events/582768032264218/
     
  2. Melvok

    Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

    Jul 25, 2008
    14,116
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Veel te kort dag denk ik ….
     

Share This Page