Een 330 motor met 3 kleppen per cilinder en dubbele ontsteking, zoiets als de P4 motor maar niet hetzelfde.
O, cool die Daytona idd! Is die in NL handen? Maar ik vind zelf die Lambo Flying Star nog gaver!! Heb je daar ook iets mee te maken gehad Tonnie?
Yep, van mijn broer geweest. hier foto's van mijn oude vrachtwagen in 1988 Flying Star net opgehaald in Parijs Image Unavailable, Please Login
lol, niet normaal man! Je moet een boek schrijven, net als dat boek "Mag het een Ferrari zijn?" van Rob de la Rive Box. Gewoon veel coole foto's van zulke auto's en wat verhaaltjes erbij. Ik blijf me verbazen namelijk en wil eigenlijk meer weten. Maar dit gaat over de Boxer van Onno! Dus weer terug on topic. Al nieuws Onno??
Nog even off topic: Onno, BB is gekeurd. Wielen gaan morgen weer retour gebracht worden door m'n schoonvader. Hoop binnenkort een keer met de andere BB naar een meeting te komen. Mede na pterps te hebben gesproken lijkt me dat erg leuk! Helaas kan ik de Veluwerit niet. Thanks for your help!! WD
Al verschillende keren gezegd dat er eind augustus aan de auto begonnen wordt. Dus nee, geen nieuws. Graag gedaan Wouter, poets je ze nog even? Onno
Lang niets gebeurd met deze Boxer. Ook al niet! De plaats op de "productielijn" voor spuiten is mei/juni. ForzaService begint een maand daarvoor met het strippen van de auto. Dus het duurt nog eventjes. Ondertussen mijn auto bij Ferrari.com geregistreerd en volgens Ferrari (die het vaak niet juist hebben, maar ook vaak wel) is de originele kleur Rosso Chiaro (en aangezien het een 365BB is, met Boxer trim). Code 20 -R-190. Nu niet echt een mooie kleur. Maar goed, hij werd toch al niet rood, dus dat maakt niet uit. Hij is nu Rossa Corsa en wordt een variant van metallic grijs, met Boxer trim. Het interieur was zwart (en is), en dat verandert ook, naar heel donker bordeaux rood (oxblood) met zwarte tapijten. Onno Image Unavailable, Please Login
Voor de mensen die graag willen weten wat er met de Boxer gaat gebeuren - ik heb het project voor onbepaalde tijd uitgesteld. Met het alsmaar groeiende Griffith project, een teleurstellend MM weekend, een nieuw leven in Jersey en nog andere chaos in mijn leven, zie ik het niet zitten nóg een restauratieproject te doen. Ik wil nog steeds een perfecte 365 Boxer, en in theorie heb ik ook wel zin in het restauratieproject, maar wanneer dat gerealiseerd zal worden moeten we nog even afwachten. Onno