BUGATTI VEYRON 16.4 EB | Page 4 | FerrariChat

BUGATTI VEYRON 16.4 EB

Discussion in 'Bugatti' started by ro27veyron, Sep 2, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. ro27veyron

    ro27veyron Karting

    May 16, 2008
    234
    mexico df
    Full Name:
    rodrigo
    It’s been known since the outset that production of the Veyron supercar would be limited to just 300 units, and from its early days there has been talk about Bugatti releasing a successor. Last month a leaked memo alleged to be an official document suggested that Bugatti would launch a faster and more powerful version of the Veyron, and now a new report indicates that a brand new model, possibly a high-end saloon, could follow soon after.

    Bugatti’s CEO Franz-Josef Paefgen has previously confirmed that a new model is due for launch sometime in 2011 or 2012, and while it was originally thought that it would be a new supercar Automotive News is reporting that it could be a saloon rival for the likes of Rolls Royce and Maybach.

    One possibility could see Bugatti team up with fellow Volkswagen Group brand Bentley to co-develop the new model. Bentley is currently working on its next-generation Arnage saloon, and the platform could possibly be modified for use in a Bugatti. There’s even been talk of cross-sharing of the 1,001hp (746kW) 16.4 engine, but officials on both sides have denied this.

    Nevertheless, Bugatti has spent hundreds of millions of dollars developing the Veyron’s world beating powertrain and execs would want to recoup some of that investment by launching more variants.
     
  2. ro27veyron

    ro27veyron Karting

    May 16, 2008
    234
    mexico df
    Full Name:
    rodrigo
    The whisperers have it that Bugatti may be borrowing from Bentley for a new sedan. What they can't seem to pinpoint is exactly what kind of sharing the two marques will be doing, and whether or not the resulting super Bug will be a supremely high-powered four-door to compete with the Rolls-Royce Phantom. If the two brands do indeed share something, like the next Arnage's platform, for instance, that might make sense. But just a few months ago, Bugatti said that its next product would be even more expensive than the Veyron, and lead man Josef Paefgen has also said that there will be no inexpensive Bugatti.

    A $400,000 sedan wouldn't be inexpensive, true, but compared to $1.6 million for a Veyron, it's a flat-out bargain. Besides, the $242,000 Arnage T, after all the bespoke options, would come perilously close to a $400K Bugatti in price, and the next Bentley Arnage is growing in order to fight the Phantom. So if a Bugatti sedan with Bentley underpinnings were that close in price to a Rolls Phantom... then who's Bentley meant to get in the ring with?
     
  3. Silver37

    Silver37 Formula Junior

    May 22, 2008
    530
    Monterrey, Mexico
    Full Name:
    Sergio
    #78 Silver37, Oct 17, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Hola amigos ya consegui un veyron en mi GTA San Andreas :p
    y esta exelente me encanta el Veyron lo pinte de blanco porque me gusta como se le ve el color al Veyron
    aqui un video http://mx.youtube.com/watch?v=ctcl2CFqk8E&feature=related y uno hecho por mi http://www.youtube.com/watch?v=0Wm-XAWmJVs
    ¿Que les parece?
    Salu2

    Fotos:
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
     
  4. Miura Jota

    Miura Jota F1 Rookie

    May 26, 2004
    3,632
    Toluca , Mexico
    Full Name:
    Martin
    el gusto de Cristiano Ronaldo por los automóviles es refinado. En su garaje hay dos Porsche, otros dos Bentley, un Rolls Royce, un Ferrari y un BMW. Más de 1,5 millones de euros que el futbolista luso pone sobre el asfalto cuando se le antoja. Una cantidad que quedará corta cuando la firma franco italiana Bugatti le entregue un Veyron que le están fabricando –artesanalmente, claro– y que está valorado en más de 1,8 millones de euros. Este automóvil no es el más caro del mundo –le superan el Ferrari FXX y el Maybach Exelero–, pero sí el más rápido, ya que es capaz de superar los 400 kilómetros por hora y acelera de 0 a 100 kilómetros en 2,5 segundos. Su potencia es de 1.000 caballos y su consumo de... 24 litros cada cien kilómetros. Lo dicho: un coche para auténticos millonarios .

    mas ... :http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=553610&idseccio_PK=806&h=
     
  5. ro27veyron

    ro27veyron Karting

    May 16, 2008
    234
    mexico df
    Full Name:
    rodrigo
    orale asta eso no tiene mal gusto, solo le faltan algunos lambos y aston's pero por lo que veo es un veyron grand sport y si es asi merece respeto por q no cualquiera tendra o tiene un grand sport
     
  6. rocedubai

    rocedubai Rookie

    May 16, 2008
    25
    cancun
    Full Name:
    santiago
    #81 rocedubai, Oct 19, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    jaja esto esta chistoso el dueño de este veyron se molesto por que el queria afuerza un veyron pur sang y como se vendieron como pan super caliente se enojo y pidio a = MANSORY = que le hiciseran una replica (muy mala por sierto )

    por ciero esta esta bueno http://www.youtube.com/watch?v=sm1IfqVofNA&eurl=http://www.autogespot.com/item/2471/fanatiekeling-toont-de-ultieme-lamborghini-garage/


    veyron pur sang chakal V.S. veyron pur sang
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
     
  7. kristos174

    kristos174 Karting

    Jan 7, 2008
    226
    greece/mex./veracruz
    Full Name:
    christos
    alguien sabe cuantos mexicanos poseen un veyron?

    saludos
     
  8. Silver37

    Silver37 Formula Junior

    May 22, 2008
    530
    Monterrey, Mexico
    Full Name:
    Sergio
    #83 Silver37, Oct 22, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    mmm.... buena pregunta kristos me imagino que nadamas el del negro

    oygan este Veyron lo vi en exotic spotter dice que es rojo pero parece naranja
    la verdad no me gusta este color ( pero si me regalaran uno con ese color lo acepto :D:):D)
    SaLu2
    Image Unavailable, Please Login
     
  9. Miura Jota

    Miura Jota F1 Rookie

    May 26, 2004
    3,632
    Toluca , Mexico
    Full Name:
    Martin
    En este mismo foro alguien habia mencionado el nombre de Isidro Lombrozo ...
    que tiene uno pero fuera de nuestra frontera :confused:

    y yo sigo esperando la foto que revele la existencia del Veyron de Alfredo H. ( SportCity , Marti )

    ************************************************************************

    Yo no le veo nada de malo al "Pura Sangre" apocrifo ...
     
  10. ro27veyron

    ro27veyron Karting

    May 16, 2008
    234
    mexico df
    Full Name:
    rodrigo
    Ese es un rumorsotee el señor que tu dices es alejandro marti (sportcity , marti ) y el señor con todo mi respeto no tiene coches de ese pelo, y la verdad eso de que habia un veyron azul con blanco no es verdad al menos yo no lo creo digo en ya casi un año que se de el minimo una vista ya tendria aunque sea en santa fe o en una carretera utaa quien tendria un veyron guardado en un año no no peor bueno no se quien sea Alfredo H. pero lo que si se esque el no es dueño de esas empresas ni el mismo alejandro por ovias razones pero ojala que el señor del veyron negro no sea el unico mexicano en tener uno

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------

    y si no tiene nada de malo pero nadamas queria aclarar eso para que no se vallan con la finta de que es un pur sang puro nadamas chequen el tamaño de la fibra de carbono y aparte esta en triangulos cuando en el original casi ni se nota por tan chikita que es
     
  11. Miura Jota

    Miura Jota F1 Rookie

    May 26, 2004
    3,632
    Toluca , Mexico
    Full Name:
    Martin
    ese Sr. ya vendio ...

    el nuevo dueño es Alfredo Harp Calderon;)
    mismo que ha sido visto manejando el Veyron ... , Claro no hay foto para demostrarlo :eek:

    * esa informacion viene en cualquier revista de Lideres Mejicas

    ******************************************************************

    la fibra de carbono luce mejor en bruto al natural . sin dismularla , bueno esa es mi opinion.
     
  12. Miura Jota

    Miura Jota F1 Rookie

    May 26, 2004
    3,632
    Toluca , Mexico
    Full Name:
    Martin
    #87 Miura Jota, Oct 22, 2008
    Last edited: Oct 22, 2008
  13. rocedubai

    rocedubai Rookie

    May 16, 2008
    25
    cancun
    Full Name:
    santiago
    #88 rocedubai, Oct 22, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    no ese veyron no es asi aunque ami no me desagrada , eh entendido que los autos exoticos tienen que tener clores exoticos antes yo decia que horrible se ve un lambroghini en amarillo parece un pin... taxi , pero con el paso de los años fuy aprendiendo en eso y para mi ver un lambo naranja , verde limon, amarillo, o negro mate es muy agradable para mi eso si nunca como el japonesito joto d cag... que le puso un papel rosa a un veyron ese si no tiene abuela!!
    t dejo el veyron rojo que solamente hay 4 rojos y el numero 300 ya esta apartado para un tipo que tiene otros dos veyrons uno azul bugatti y otro blanco disue para acer la bandera de no se donde

    el de la foto es el mismo que sale en la que tu pusiste es de california y los otros tres estan en europa y los emiratos arabes (uno fue el que le pusieron el papel negro mate con el capo cromado fue el mismo que salio en la prueba de top gear de los tres veyron y curioso tambien aparecio el pur sang chakal)
    Image Unavailable, Please Login
     
  14. ro27veyron

    ro27veyron Karting

    May 16, 2008
    234
    mexico df
    Full Name:
    rodrigo
    jaja si martin ya lo habia visto de echo tengo unas fotos poe ahi y mira que casualidad que es negro con rojo asi dicen que es el que segun esta en MTY ojala que me valla bien en mis planes y yo sea el siguiente jaja que modesto

    saludos a todos
     
  15. Silver37

    Silver37 Formula Junior

    May 22, 2008
    530
    Monterrey, Mexico
    Full Name:
    Sergio
    #90 Silver37, Oct 22, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017

    OOO interesante, Gracias
    Salu2
    *******************************************************************

    que el murcielago en amarillo parece un pin... taxi???? jajaja me acorde de esta foto :D :D :D :D
    Image Unavailable, Please Login
     
  16. rocedubai

    rocedubai Rookie

    May 16, 2008
    25
    cancun
    Full Name:
    santiago
    #91 rocedubai, Oct 24, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Christian.Fr likes this.
  17. Silver37

    Silver37 Formula Junior

    May 22, 2008
    530
    Monterrey, Mexico
    Full Name:
    Sergio
    #92 Silver37, Nov 10, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Vamos este thread tiene muy buena informacion asi que para no dejar olvidado este thread voy a hacer una pregunta... otravez :D :D :D
    ¿Es verdad esto de mi imagen, un veyron es mas chaparro que un audi r8?
    Image Unavailable, Please Login
     
  18. urraco

    urraco Formula Junior

    Feb 18, 2004
    492
    Mexiko
    Full Name:
    Nitram
  19. CollectorMorry

    CollectorMorry Formula 3

    Nov 5, 2003
    2,015
    Toronto, ON, Canada
    Full Name:
    Morry Barmak
    #94 CollectorMorry, Nov 27, 2008
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Below are awesome new large scale models of the Bugatti Grand Sport & Fbg Hermes, supercars that redefine the boundaries of technology and luxury. The models are fully handbuilt and measures 22" long. They come complete with a luxurious display base and cover. Any color can be painted for an extra fee, however, we are offering these 'standard' colour schemes:

    Grand Sport (Roadster)
    -White with Coffee interior
    -Black with Orange Almera interior (see below)
    -Bugatti Light Blue with Cognac interior (see below)

    Hermes Fbg (Coupe)
    -Bleu Indigo and Vert Anis (see below)
    -Bleu Indigo and Rouge Vermillion
    -Bleu Prusse and Bleu Jean
    -Noir and Rouge Garance (see below)
    -Ebène and Etoupe
    -Ebène and Brique

    These are available for CAN$6250 / US$4995 / €3920 / £3000 + shipping. (Surcharge for any custom color changes)

    We still have some 1/12 scale (15" long) diecast metal Bugatti Veyron models as well, available for just CAN$625. There are also large scale handbuilt 1/8 models of the classic Bugatti T35, T55, T41 Royale, and Wingrove scratchbuilt 1/15 scale T59, and more.

    Other New Items:

    Models - see these at http://www.collectorstudio.com/models.htm
    -1/5 scale 1931 Mercedes SSKL - hyperdetailed, 4000+ metal parts, 42 lbs, 3 feet long, expensive and incredible. Museum Quality.
    -1/8 scale Ferrari California Spyder
    -1/8 scale 2008 McLaren MP4/23 - Monaco GP edition, choose Heikki or Lewis' car. Edition of 99 models, complete with case, two feet long, CAN$5750
    -1/6 scale 1971 Ferrari 312PB engine. Complete with case, working gearshift, and simulated engine shifting sounds, CAN$575
    -1/12 scale 1983-9 Porsche 911 Carrera 3.2, Targa, and Coupe with tail, CAN$295 each
    -1/18 scale Ferrari 250 GTO, 575GTC, 512 BB diecast models by Kyosho. Excellent detail - CAN$135 each

    Memorabilia- email for pix
    -2008 Lewis Hamilton race used McLaren suit, nomex & personal Hugo Boss t-shirt, enquire
    -2008 full scale 2008 McLaren & Ferrari steering wheel replicas, full size, complete with case, working paddles, CAN$2995+
    -2007 Ferrari F2007 & 2006 Ferrari 248F1 nosecone replicas, full scale, enquire!
    -2006 Michael Schumacher British GP suit, enquire
    -2006 McLaren MP4/21 nosecone, ex-Monaco GP
    -1979 Gilles Villeneuve Ferrari 312T4 front wing, signed and race dated, enquire
    -1960s LeMans & Monaco GP posters - original issue, linen mounted, several years, enquire
    -1950s "Appunti di Storia" Enzo's biography published by Shell, signed by Enzo,
    -1930s Bugatti original chassis prints - T43, T44 & T50 available


    You can order by phone, fax or e-mail with your name, full address, tel/fax number & VISA, M/C or AMEX # with expiry date. You may also send your credit card & expiry date 'broken up' in a few emails for additional security. We also accept some money orders and bank transfers.

    Regards,

    Morry Barmak

    COLLECTOR STUDIO - Motorsport Gallery
    136 Yorkville Ave.
    Toronto, ON, M5R1C2, Canada
    tel/fax: 416.975.5442
    http://www.collectorstudio.com
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
    Image Unavailable, Please Login
     
  20. rocedubai

    rocedubai Rookie

    May 16, 2008
    25
    cancun
    Full Name:
    santiago
  21. rocedubai

    rocedubai Rookie

    May 16, 2008
    25
    cancun
    Full Name:
    santiago
    #96 rocedubai, Dec 13, 2008
    Last edited: Dec 13, 2008
    aqui si te fayo mi hermano la verdad ni idea pero todos eso juegos los hacen con las medidas , caracteristicas ,etc etc originales de cada auto y pues recuerda que el veyron tiene suspension ajustable , puede ser chaparro o al nivel del r8, la verdad yo siempre eh pensado que un r8 es la mitad de un veyron jaja

    saludos y que no se muera este thread
     
  22. Silver37

    Silver37 Formula Junior

    May 22, 2008
    530
    Monterrey, Mexico
    Full Name:
    Sergio
    al principio crei que era del mismo tamaño que un SLR pero viendo los videos en youtube alomejor es mas o menos el de un lotus elise
    ¿o no? :confused:
     
  23. Telefonos de Mexico

    BANNED

    Nov 11, 2008
    54
    Mexico Pueblos Oaxac
    Full Name:
    Raúl Campos
    Es en Japon.


    En China la tax de esso auto = 80% of $1,500,000usd.
     
  24. Silver37

    Silver37 Formula Junior

    May 22, 2008
    530
    Monterrey, Mexico
    Full Name:
    Sergio
  25. ro27veyron

    ro27veyron Karting

    May 16, 2008
    234
    mexico df
    Full Name:
    rodrigo
    ace poco sacaron la edicon rarisima de un veyron llamada vincero echa por = MANSORY = que la verdad esta muy buena lo unico que no me gusto fue la linea que tiene en la parrilla , pero ooooo no solo es uno si no tres asi es mansory fabricara tres , aqui unas fotos para recordar esa velleza http://www.myautomovil.com/media-3412-noticia--bugatti-veyron-vincero pero bueno bugatti dijo que no se podia hacer un veyron que no fuera veyron es decir sin modificaciones ni nada por el estilo pero si tienes el suficiente $$$$ puedes lograr esto http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/Bugatti/Veyron/Pegaso/pegaso_veyron_01.jpg o estoo http://www.autogespot.com/item/2927/unieke-bugatti-veyron-in-dubai/
    este es el mas reciente esta en dubai ( que raro ) es hermoso aparte de que es ya uno de los ultimos veyrons es el n° 297 wow ya viene la despedida del veyron que triste bueno no abandonen este foroo tiene mucho de que hablar feliz año y no lo abandonen


    http://www.flickr.com/photos/25933177@N05/
     

Share This Page