Zaterdag: PlonsBob Dino2400 Roger_L GTE BeQuietAndDrive Zondag: PlonsBob Vutograaf Dino2400 Cor Mondial
Een 328 GTS past wel in het rijtje... is toch een F? En een F kun je nooit teveel zien. La maar komen! Ik begrijp dat jij dus ook even een blikje komt werpen?
Als ik kom is dat helaas op Zaterdag Bob, shame for you Ik zal een plaatje trekken Vu, voor het paleis
Zaterdag: PlonsBob Dino2400 Roger_L GTE BeQuietAndDrive Zondag: PlonsBob Vutograaf Dino2400 Cor Mondial bigodino (met de Ferrari, het wordt mooi weer zeggen ze) Heb entreekaartje gewonnen via Autotrader!
Even ter info: op zaterdag is het Autovisie concours. Op zondag het grote concours. Deelnemers aan het Autovisie concours moeten ook op zondag aanwezig zijn. Andersom weet ik niet. (ik heb het nu dus over de 'wedstrijd' wat is de mooiste auto etc.). Edit: ik zie net in het programma dat er op zaterdag ook al een zogenaamde voorjurering voor het grote (interantionale) concours plaats vindt. Of alle deelnemers dan ook al aanwezig zijn, staat er niet bij.
Sorry Bob, had je naam alleen op Zondag gezien maar staat er dus op Zondag EN Zaterdag. Ik kijk effe hoe het loopt morgen, Wilma wilde wel mee zei ze vanavond tijdens het eten. Dus wellicht zie je ons daar. Zorg jij voor een mooi plekje op het gras als we komen. Stuur je wel een sms met ETA, thanks! Roger met de 12cil?
Ik kwam gistermorgen een Murcielago SV tegen op de A12 (oranje), ik neem aan dat die onderweg was naar het Loo dus daar zien we vast nog wel wat beelden van. Veel plezier daar allemaal.
Ik ga zondag weer even. Ik kwam onderweg een mooie creme/witte Maserati QP3 tegen gisteren. Ik gok dat die er ook staat.
Als dat zo is komt die vlaaienkoning ook wel aan waaien, zijn vakantie zal nu toch wel eens afgelopen zijn, toch?
Een paar plaatjes van vandaag.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Leuke plaatjes Roger... net of ik erbij geweest ben De foto's langs het hek van de sprint zijn bij mij niet zo succesvol gebleken. We stonden te dichtbij om de hele auto scherp te krijgen en de snelheid erin te houden. Morgen voor mij in ieder geval een nieuwe kans Hier een impressie van vandaag: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login