Op verzoek start ik deze thread om de verschillende convoys naar Deil te coordineren. Het convoy uit het zuiden is terug te vinden op deze link: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=147618 Zijn er meer convoys?
Mochten er mensen uit omgeving R'dam vertrekken. Misschien een idee om ergens bij papendrecht te verzamelen
Vanuit Utrecht dan over de A2 naar Deil neem ik aan he? Vlak onder Utrecht afspreken bij die pomp aan de A2 bij Nieuwegein?
ik kom vanuit haarlem, k neem gewoon de auto mee en zet die 8 blokken verder dan henk's huis zijn dr eigenlijk wel 8 huisblokken in deil henk?
Als je vanuit het westen (R'dam) het zuiden (Eindhoven) of het noorden (A'dam/Utrecht) komt moet je naar ons toe komen via de A2.
Ik heb morgen een klusje in de Betuwe, ga dus op eigen gelegenheid. Jan-Joost en Paul (flimcrew eerste tunneltocht) zijn om uiterlijk 10.30u op de carpoolplaats bij Papendrecht langs A15 (kant alblasserwaard, rotonde 3/4 en dan direct links. Dit is de filmwagen waarmee zij rijden (met dank aan Vu): Image Unavailable, Please Login