Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 112 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,362
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Hilarisch:

    Het Nederlandse kabinet heeft nog advies van het Outbreak Management Team Vaccinatie (OMT-V) nodig. Die deskundigen zouden nog één keer alle onderzoeksresultaten (op de muizen?) moeten bekijken om te zien of de aangepaste vaccins inderdaad kunnen worden gebruikt.

    Een soort van ÉÉN-TWEETJE, waar heb ik dat eerder gezien?

    https://www.nu.nl/coronavirus/6221286/coronavaccins-die-beter-beschermen-tegen-omikronvariant-zijn-goedgekeurd.html


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  2. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Gelukkig is het nieuwe vaccin goed getest op maar liefst 8 muizen, en die hadden een 2,6x betere reactie

    The FDA says the shots are safe and will help fend off disease. “How confident am I?” Dr. Peter Marks, the FDA’s top vaccine regulator, said in an interview with the New York Times. “I’m extremely confident.”

    The companies are now conducting clinical studies in humans. But those results probably won’t be ready until late October or early November.



    Trust the science!

    https://www.mercurynews.com/2022/08/26/qa-the-new-covid-vaccine-booster-is-coming-should-you-get-it/
     
  3. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    841
    Holland
    Full Name:
    Steef
  4. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,362
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    De corona crisis en de vele WOB verzoeken hebben veel duidelijkheid gegeven waar de prioriteiten liggen van de regering en hoe serieus men met oplossingen bezig is geweest.

    Een duidelijk overzicht wordt gegeven in:

    https://indepen.nl/de-6-stadia-naar-tirannie/

    Rutte-4 kabinetsbeloftes: openheid, transparantie, noem maar op. De WOB verzoeken laten zoals verwacht iets anders zien. We worden dus in de maling genomen. Er worden EU / WEF / WHO en VN scripten uitgevoerd waarbij de huidige crisissen gevormd zijn, en het blijft maar doorgaan.
     
    Ajax de 1e likes this.
  5. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,362
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ajax de 1e likes this.
  6. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    841
    Holland
    Full Name:
    Steef
    A fairytale, in Dutch:


    And for those, who don't understand Dutch.... :D


    Het is maandag, dus tijd zat om een filmpje te bekijken/beluisteren....heel vreemd: ik hoor in de verte Formule 2 auto's.....ze zitten nog in mijn hoofd ;)
    De Formule1......jammer dat je geen gehoorbescherming meer nodig hebt....je kan een gewoon gesprek voeren.
    De GT3 Cup is fenomenaal....wat een geweld!
    Ik heb maar 2 Ferrari's gezien, dat was 'vroeger' wel anders....(en 2 Alfa's :D )
     
  7. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,362
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2783 rob.kruiswijk, Sep 5, 2022
    Last edited: Sep 5, 2022
    In Canada is het advies “om de 90 dagen een booster shotje” Omdat de doeltreffendheid van het nieuwe vaccin zo goed is.

    De Canadese covid-19 vaccinatie junkies zijn blij en hebben weer extra schijn veiligheid gevonden.

    Gaat dit nu ook het inreisadvies worden voor Canada, en gaan andere landen dit advies lokaal overnemen? Wel zo veilig


    https://www.frontnieuws.com/canadezen-moeten-zich-nu-om-de-90-dagen-laten-vaccineren/
     
  8. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,362
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2784 rob.kruiswijk, Sep 5, 2022
    Last edited: Sep 5, 2022
    Ajax de 1e likes this.
  9. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,629
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    De Nederlandse politici zijn net zo erg, maar hier wordt het keihard duidelijk gezegd: F*ck de kiezers, de politici steunen de Amerikaanse proxy oorlog in Oekraïne.
     
    Ajax de 1e likes this.
  10. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    841
    Holland
    Full Name:
    Steef
    De volgende vaccinatieronde gaat er komen, al dan niet onder druk. Toch hoor ik steeds meer tegengeluiden, óók van ouderen! De prikbereidheid zal mij benieuwen…
    Ook lockdowns worden voorbereid, al dan niet in ‘energiezuinige’ vorm (bv vroege sluiting winkels, enz.). De onbewezen mondkapjes zijn ook weer ter sprake, alles onder het mom van gehoorzaamheid. Gij zult luisteren en de uwe onderwerpen, totdat ‘ze’ hun zin hebben.
    De ‘gelovigen’ al blij met hun nieuwe energie-aanbod? Gaat er inmiddels een lampje branden? We zijn er nog lang niet, mede dankzij de goedgelovigheid van het grootste deel van het volk…..dream on, en onderwerp!

    Tip van de dag: volg Madelon Vos! Die heeft wat zinnigs te melden! En nee, dat is geen complotdenker. Gewoon een realistich analiste.
     
    roger_l and rob.kruiswijk like this.
  11. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ik zie velen om mij heen in shock komen, want de overheid doet helemaal niets voor hún... hún energierekening is niet af te kopen met een prikje, hún energierekening is niet met voorrecht te verkrijgen door een QR-code, en de overheid doet helemaal niets voor hún. Mooi om te aanschouwen als ze ontdekken dat de overheid er nooit voor hún is geweest, maar dat ze er alleen voor ze is als ze braaf door het hoepeltje springen. Massaal stonden ze achter politici die riepen om het Russisch gas te boycotten, terwijl al die maffe wappies riepen dat we ons in onze eigen voet schieten met die maffe retoriek. Jetten liep vooraan om sancties af te dwingen en het Russische gas te boycotten, nu Rusland langzaam de gaskraam dichtdraait en alleen nog via China het voor 5x de prijs aan Europa verkoopt roept Jetten verontwaardigd dat Putin een energie-oorlog is begonnen tegen Europa.


    Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
     
    Ajax de 1e likes this.
  12. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,629
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Het probleem is dat de energieprijzencrisis niet meteen iedereen treft. Contracten lopen niet allemaal op hetzelfde moment af, maar door het jaar heen. dus de pijn komt geleidelijk. Tenzij natuurlijk "onze" leiders voet bij stuk houden en de gaskraan echt dicht gaat. Want dan zitten we dus allemaal heel snel in de kou (vanwege de ondermaatse voorraden), ook de mensen die een elektrische warmtepomp hebben. Want die stroom wordt voor het overgrote deel opgewekt met gas.

    Ik heb Enexis al een tijdje geleden gevraagd of zij een rampenplan klaar hebben liggen, voor het geval de kraan echt dicht gaat. Wie krijgt wat? Zij zijn natuurlijk alleen verantwoordelijk voor het transport, maar dus wel een belangrijk onderdeel van het geheel. Ik heb nog geen antwoord gekregen.
    Er wordt wel gezegd dat woningen (en ziekenhuizen) zo lang als mogelijk voorzien worden, dus eerst moet de industrie en bedrijven hun deuren sluiten. Denk je dat je daar niets van gaat merken? En wat dacht je van het mkb, waar b.v. een bakker nu al de stekker er (letterlijk) uit trekt, omdat hij de energierekening niet meer kan betalen?
     
    Ajax de 1e likes this.
  13. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    In april moesten 120 gemeenten van Jetten bij Gazprom weg en gascontracten voor 5x meer afsluiten om het zwembad, de bibliotheek en het gemeentehuis te verwarmen, de rekening gaat toch naar de burger. Het ministerie bevestigde dat ambtenaren vervolgd zouden worden mochten ze hier niet aan gehoorzamen.

    3 weken vóór het aflopen van de deadline gaat Robbie draaien... ondertussen zitten de meesten vast aan een nieuw en veel duurder contract

     
  14. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,362
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2790 rob.kruiswijk, Sep 6, 2022
    Last edited: Sep 6, 2022
    Hoe zou het volgende in Nederland uitpakken?

    https://dissident.one/2021/11/05/22586/

    https://dissident.one/2021/02/20/autopsie-wijst-uit-slechts-1-procent-van-de-onderzochte-covid-sterfgevallen-stierf-uitsluitend-aan-corona/

    https://dissident.one/2021/05/17/14096/


    En als we dan toch bezig zijn kunnen we het totaal van de mensen die binnen 2 weken na vaccinatie overleden zijn in mindering brengen op het aantal ongevaccineerde overledenen, en een nieuwe groep corona vaccinatie doden creëren met het juiste totaal.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    milko1969 likes this.
  15. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,362
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2791 rob.kruiswijk, Sep 6, 2022
    Last edited: Sep 6, 2022
    Corona is, dankzij het ondeskundige beleid, lijkt inmiddels wel een religie geworden waartegen alleen gevaccineerden zich hoeven te laten vaccineren.

    Voor de covid vaccinatie gelovigen hier een update hoe het generieke booster shotje snel goedgekeurd werd.

    De gelovigen zullen zonder meer een uitnodiging krijgen om de covid vaccinatie cyclus compleet te maken.

    https://www.lnnmedia.nl/nieuws/en-ook-bij-de-nieuwe-vaccinatiecampagne-houdt-men-zich-niet-aan-procedures-en-jarenlange-ervaringen/




    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    roger_l and Ajax de 1e like this.
  16. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,362
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Hoi Peter, je gaf aan: "Het probleem is dat de energieprijzencrisis niet meteen iedereen treft. Contracten lopen niet allemaal op hetzelfde moment af, maar door het jaar heen. dus de pijn komt geleidelijk."

    Het is dan wel geen corona onderwerp... toch even een reactie.

    Klopt, er zijn ongeveer 8 miljoen huishoudens / woonhuizen in Nederland.

    Per 1 oktober krijgen Vattenfall klanten een tussentijdse tarief verhoging bij Vattenfall.
    En per 1 januari wordt de BTW verlaging (9%) op energie opgeheven en weer 21%, onder het motto: het is niet de bedoeling om mensen die de energie rekening wel kunnen betalen een voordeel te geven! Vattenfall heeft 2.0 miljoen klanten, laat dat even tot je doordringen.

    Waarmee zijn de aandeelhouders van de volgende energie leveranciers mee bezig zijn?
    - Essent 3,3 miljoen klanten
    - Eneco 2,5 miljoen klanten
    - NLE 0,6 miljoen klanten
    - Green Choice 0,6 miljoen klanten
    - Engie 0,2 miljoen klanten


    Ondertussen is de Groningse gas prijs voor Nederlandse huishoudens veruit het hoogst van Europa, en de coalitie doet niets. We verbruiken al 25% minder gas vanaf januari t.o.v. 2021 en hebben die 10-20% uit Rusland gas levering al lang niet meer nodig.
    Wie verdient er het meest op de hoge Nederlands gas prijs? (de staat, handelaren, distributeurs, energieleveranciers) ze lachen zich kapot om het domme volk hier.
    Nederland kan dit zelf oplossen en hebben de EU daar niet voor nodig, maar wat doet Kaag, die legt de bal bij de EU met D66 klimaatvoorwaarden.
    Conclusie Kaag functie elders buiten Nederland, neem je gezin ook maar mee.

    https://www.dagelijksestandaard.nl/politiek/sigrid-kaag-waarschuwt-brussel-europese-compensatie-energie-mag-niet-ten-koste-gaan-van-klimaataanpak[/QUOTE]
     
    Ajax de 1e, roger_l and bigodino like this.
  17. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,362
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    De winter komt steeds dichterbij en adviescolleges en overheidsinstanties maken zich steeds drukker over het te voeren coronabeleid. De meest verschrikkelijke en ineffectieve maatregelen liggen weer op tafel. Dat is doelbewust, want, zo zeggen de adviescolleges: 'Om een nieuwe golf in te dammen, kan de overheid beter maatregelen instellen die epidemiologisch minder nut hebben maar wel worden nageleefd, dan andersom.'

    https://www.dagelijksestandaard.nl/politiek/adviescolleges-zijn-de-weg-kwijt-omtrent-coronavirus-volgzaamheid-belangrijker-dan-effectiviteit

    Dit is het niveau van de experts... welke de schapen bedienen.
     
    Ajax de 1e likes this.
  18. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,362
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2794 rob.kruiswijk, Sep 7, 2022
    Last edited: Sep 7, 2022
    Je zou maar 12 jaar worden en gelovige vaxofiele ouders hebben die je vervolgens direct laten vaccineren tegen het covid virus.

    En dan zijn er ook nog vaxofielen die klagen omdat vaccinatie pas vanaf 12 jaar mag.

    Met dank aan Rutte, De Jonge, Kuipers, NOS, MSM, experts, wetenschappers, virologen, EMA en andere organisaties die iedereen zo goed geïnformeerd hebben over de experimentele vaccinatie bescherming en bijwerkingen die ze nog steeds niet in kaart kunnen en willen brengen.

    https://dissident.one/2022/09/07/vk-verbiedt-covid-vaccins-voor-alle-kinderen-onder-12-autoriteiten-bang-voor-strafrechtelijke-aansprakelijkheid-voor-vaccinatie/


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  19. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    841
    Holland
    Full Name:
    Steef
    OPEN BRIEF van Jan Vingerhoets
    Aan de artsen en verpleegkundigen van de GGD-en in Nederland
    Bergen op Zoom, 14 januari 2022
    Zeer geachte collega’s,
    Binnen enkele dagen zullen de ouders van alle kinderen van 5-11 jaar in Nederland een uitnodiging krijgen om zich te laten vaccineren tegen Covid-19. Dit besluit heeft mij als huisarts dermate verontrust dat ik de uitzonderlijke stap neem om mij op persoonlijke titel in een open brief tot u te richten en mijn zorgen met u, mijn collega ́s, te delen. Het geven van volledige, eerlijke voorlichting aan patiënten beschouw ik als een belangrijke plicht en ik ben ervan overtuigd dat dat voor u niet anders is. Hieronder wil ik u, wellicht ten overvloede, een aantal feiten ter overweging geven, waarvan het van cruciaal belang is dat ouders ervan op de hoogte zijn. Mijn grote zorg is dat dit laatste heel vaak niet het geval is. U bent bij uitstek in de positie om dit op de valreep na te gaan en waar nodig de volledige informatie alsnog te verstrekken.
    Het is een feit dat kinderen zelden ziek worden van een besmetting met Covid-19. Ook heeft naar schatting meer dan 65% van de kinderen van 5-11 jaar al op natuurlijke wijze immuniteit verkregen (1). We kunnen dus concluderen dat een overweldigende meerderheid van de kinderen zelf helemaal geen voordeel heeft bij vaccinatie, hetzij op grond van hun leeftijd, hetzij op grond van hun immuniteit en meestal zelfs op beide gronden. Het ‘number needed to vaccinate‘ om één opname vanwege Covid-19 te voorkomen loopt in de vele tienduizenden. Hiermee is deze handeling in strijd met de internationaal erkende kinderrechten (2,3). Deze inenting is dan ook slechts te rechtvaardigen in uitzonderlijke situaties, wanneer het kind er zelf voordeel bij heeft en bovendien de veiligheid onomstotelijk vast staat. Het eerste is zelden het geval en ook aan de tweede voorwaarde wordt niet voldaan: het gebruik van deze middelen bij kinderen is nauwelijks onderzocht. Het advies van de Gezondheidsraad om kinderen van 5-11 jaar te vaccineren (4) is gebaseerd op niet meer dan één (!) dubbelblinde gerandomiseerde studie onder slechts 2000 kinderen (inclusief placebogroep) die niet langer dan twee maanden duurde. Deze flinterdunne onderbouwing is een unicum in de medische wetenschap en kan onmogelijk een inbreuk op de kinderrechten rechtvaardigen. Toch wordt ouders verteld dat het vaccin ongevaarlijk is en dat het verspreiding van het virus voorkomt. Dit argument is niet alleen feitelijk onjuist omdat transmissie niet wordt voorkomen; het is bovendien onethisch. Volwassenen dienen kinderen te beschermen, bijvoorbeeld tegen het onnodig inspuiten van middelen die nog in onderzoek zijn en tegen schending van hun rechten – en niet omgekeerd. Kinderen mogen niet gebruikt worden ter bescherming van volwassenen.
    Voorkomen we schoolsluitingen dan door vaccinatie, zoals gesuggereerd wordt? Nee, dat is evenmin het geval. De ervaringen in Zweden en Noorwegen waar scholen gewoon open bleven (5), laten zien dat schoolsluitingen überhaupt niet zinvol zijn. De inentingen kunnen zelfs averechts werken door het induceren van nieuwe varianten. Ook de Nederlandse Vereniging van Kinderartsen heeft aangegeven tegen het zomaar vaccineren van gezonde kinderen te zijn (6). Vaccinatie bij kinderen met ernstige onderliggende aandoeningen is wellicht in uitzonderlijke gevallen verdedigbaar, maar ook hier is het goed om zich in elk geval te realiseren dat kwalitatief goed onderzoek hiernaar ontbreekt en dat ook deze stelling dus berust op een aanname.
    Omdat kinderen van Covid-19 zelf vrijwel niets te vrezen hebben, is elke bijwerking er één te veel. Uit de veiligheidsrapporten die vaccinfabrikant Pfizer – overigens tegen zijn zin en op last van de rechter – vrij moest geven (7) blijkt dat er bij volwassenen veel meer ernstige bijwerkingen zijn dan tot dusver bekend waren. Ook hier zijn kinderen niet onderzocht, maar er is geen enkele reden om te denken dat dat bij hen anders zou zijn. Over lange termijn bijwerkingen weten we helemaal niets.
    Wetenschappers in Zweden toonden aan dat de entstof ook schade aan de DNA-reparatie kan veroorzaken ( Image Unavailable, Please Login , iets waarvan altijd beweerd werd dat het onmogelijk was. Kennelijk missen we cruciale kennis. Weten de ouders dit? Verder hadden we in Nederland in 2021 een forse oversterfte ten opzichte van 2020. Alleen al in de maand november ging het om 3500 extra doden ten opzichte van het jaar ervoor (9). Voor deze oversterfte is vooralsnog geen verklaring. In 2021 was er veel onrust over oversterfte die aan het virus werd geweten. De huidige oversterfte krijgt bizar genoeg nauwelijks aandacht. Een verband met vaccinatie kan niet worden uitgesloten. Meerdere wetenschappers en de unanieme Tweede Kamer drongen aan op onderzoek (10,11), maar de regering heeft hier vooralsnog niets mee gedaan. Dit alles maakt onmiskenbaar duidelijk dat we op belangrijke terreinen echt nog onvoldoende weten. Het is onze verantwoordelijkheid als zorgmedewerkers om ouders daarover te grondig en volledig te informeren, zeker nu de overheid dit nalaat. Wie als arts of namens een arts medische handelingen verricht heeft zich immers gebonden aan twee fundamentele principes in de artseneed: primum non nocere (nimmer schaden) en in dubio abstine (bij twijfel: niet doen). Duidelijker kan het niet zijn.
    Het kan gezien het bovenstaande dan ook niet de minste twijfel lijden dat het vaccineren van kinderen medisch, juridisch en ethisch niet te verantwoorden is, een enkele uitzondering op medische gronden daargelaten. Ouders beschikken doorgaans niet over de volledige informatie noch de tijd die nodig is voor een juiste afweging. Vanuit de grond van mijn hart en mijn geweten roep ik u als collega-zorgverleners nadrukkelijk op om de rechten van de aan uw zorg toevertrouwde kinderen alsook uw professionele beroepsethiek te eerbiedigen. Ik heb er vertrouwen in dat u uw verantwoordelijkheid neemt en geen handelingen zult verrichten waarvan niet volstrekt vast staat dat deze de belangen van het kind zelf dienen. Gezien het bovenstaande en de huidige beperkte kennis op dit gebied zal dat bij de overgrote meerderheid van de kinderen niet het geval zijn.
    Met collegiale groet,
    Jan Vingerhoets, huisarts
     
    bigodino and rob.kruiswijk like this.
  20. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    841
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Op weg naar een half miljoen views! :cool:
    Je kan dus niet zeggen dat er geen belangstelling is voor dit topic (op één na best gelezen topic!)
    Toch jammer dat dit een feit is, ik had liever gezien dat alles bij het oude was gebleven. Corona blijkt enorm mee te vallen, maar er liggen nogal (vooraf voorspelde!) plannen op de tafel van de ‘beleids-stuk-makers’. Ik had het anders gedaan, maar zoals je kan zien, wordt iedere politicus met een ander plan, zowel door de ‘kopstukken’ aan de macht, als de media, genadeloos afgeserveerd!
    Ondertussen neemt de armoede in ons land enorme vormen aan. Je kan je er niet voor afsluiten, dat dit door het absurdistische apocalyptische beleid wordt veroorzaakt. Europa graaft zijn eigen graf, althans, voor de burgers. De ‘beleidsmakers’ zitten er warmpjes bij :(
     
  21. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    841
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Gewoon ter info...




    Het internet staat vol met deskundigen, maar in Den Haag zitten een stel klunzen, die de corona-hoax letterlijk hebben misbruikt, om uuuuuhhhh, het wiel opnieuw uit te vinden??? Echte deskundigen snappen er niets meer van. Waar heeft de (wereld)bevolking dit aan te danken? Welke narcist staat er aan de top van de macht??? Blackrock? Schwab? Vanguard? Goldman Sachs? Wie verzint het, dat wereldwijd de cijfers gemanipuleerd moeten worden, om mensen te overtuigen zich te laten vaccineren?????? Politici die hier in mee zijn gegaan, zijn echt levensgevaarlijk, in-en-in slecht. Evil.....till the bones!

    Bedenk goed dat nu (op dit moment!!!) er kinderen in klaslokalen onderuit gaan, omdat de ouders geen geld meer hebben voor eten!!!!!!!
    Ik dank de vaccinada's hartelijk voor hun goedgelovigheid en meegaandheid met dit beleid. Maar er kleeft wel bloed aan uw handen!!!
    Ik schuif de schuld letterlijk in uw schoenen. Of bent u nog enigszins bereid deze gezinnen te helpen? Want op de overheid hoeven ze niet te rekenen!!!!
     
    rob.kruiswijk likes this.
  22. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,362
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2798 rob.kruiswijk, Sep 9, 2022
    Last edited: Sep 9, 2022
    Ik was vandaag (na twee jaar stilte) weer in de RAI in Amsterdam

    Gelukkig staat er een enorme GGD test locatie voor de deur, wellicht tot april 2023 zodat je ook veilig naar de AutoRAI kunt gaan.

    Kunnen we daarin tijdelijk migranten opvangen. Het regent en waait nu, best wel een snelle oplossing. Soort van XXXXL flexwoning met 100 onder 1 kap.
    Internationaal Restaurant Vandaag is 30 meter verderop aan de overkant.
    Of wordt Van de Valk dan boos?

    Er wordt toch maar goed voor ons gezorgd door de overheid. Regeren is vooruit kijken.

    Image Unavailable, Please Login





    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
  23. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ik zie het niet zo zwart/wit... 20% van de bevolking geloofd blind in de overheid en de instituten, 60-70% wil geen gezeik en blijft stil. 10-15% zit aan de andere kant van het spectrum. Die eerste groep krijg je niet 'wakker' of welke term je er ook voor bedenkt. Die 60-70% realiseert zich nu dat ze zich hebben laten gijzelen door die 20% om de lieve vrede te bewaren, maar daar is nu de grens wel bereikt. Ik ken zat mensen die dat prikje maar genomen hebben om van het gezeik af te zijn. Het echte probleem is dat de politiek en de media ook gegijzeld worden door die 20%, waardoor het lijkt dat dit de mainstream gedachte is. De meesten halen hun schouders op over dat LBTHQXYZ-geneuzel, het klimaatgedram en het lockdown-gedram. Maar nu opeens de energierekening onbetaalbaar wordt (overigens voornamelijk als gevolg van het klimaatdrammen, de energieprijzen stegen al fors voor Oekraïne) realiseert deze groep zich dat ze de rekening gepresenteerd krijgen voor het zwijgen. Die groep staat nu ook op. Die 20% heeft geen weg terug, gevangen in hun eigen gelijk. Die roepen nog altijd 'je doet het voor een ander', 'we moeten Putin verslaan' of 'het is 10 over 12 met het klimaat'. Iedere burger betaald inmiddels 4.000,- per persoon om die stikstof- en klimaat-onzin in de lucht te houden. Gezwegen nog over wat Corona gekost heeft...

    Laat het maar gebeuren, hoe meer onzinnige dingen ze bedenken in Den Haag, hoe duidelijker het wordt dat ze daar helemaal niet voor ons zitten. Attje Kuiken is zich lekker aan het profileren ten koste van een gezin dat door haar toedoen de energierekening niet meer kan betalen, veel hypocrieter zul je ze niet vinden. Als een Chinees in Wuhan zogenaamd dood neervalt schieten ze in de complete stress, als de ene na de andere jonge sporter daadwerkelijk spontaan dood omvalt gaan ze achterover leunen, 'toeval' zeggen ze dan... inmiddels overlijden er PER DAG 45 mensen aan 'plotseling' of 'onbekend', het RIVM frustreert ieder onderzoek ernaar sinds december 2021, onafhankelijk onderzoek is niet mogelijk, het moet allemaal via de geijkte (door de staat betaalde) instituten gaan, als je dat al niet aan het denken zet...
     
  24. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,708
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ik overweeg overigens uit kostenoverwegingen wel om vaccinatie-schade-ontkenner te worden, ook als dat onafhankelijk en door cijfers onomstotelijk komt vast te staan. Ik ontwikkel wel een model met de voor mij gewenste uitkomst. Als vaccinatie-schade erkent wordt komt de rekening wederom bij de burger te liggen zodra de Staat verplicht wordt schadevergoedingen uit te keren of artsen en zorginstellingen van hun faillissement moet gaan redden omdat zij uiteindelijk eindverantwoordelijk zijn.

    Al die sprookjes kosten me als burger al genoeg. Meer dan 100 miljard voor pro-vaxers, pro-lockdowners en niet-werkende maatregelen, 25 miljard voor pro-stikstoffers, 25 miljard voor pro-CO2'ers, tig miljard voor Zelenski-ontkenners.
    Al die sprookjes kosten me klauwen met geld als burger.
     

Share This Page