Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 113 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Flixbus naar de verschrikkingen in Kiev? Helaas, volgeboekt tot 22 oktober 2022. Allemaal Nederlanders die vanuit Amsterdam een enkele reis naar Kiev boeken om op vakantie te gaan... of zouden het Oekraïners zijn die in Ter Apel een BSN ophalen om vervolgens 475,- per persoon per maand te cashen. Het gemiddelde inkomen in Oekraïne is tenslotte maar 295,- per maand, en als je met de hele familie naar Nederland komt geldt dat bedrag voor ieder familielid, ook onder de 18 jaar. Da's mooi E. 1.900,- voor een familie van 4, daar waar papa normaal maar 295,- naar binnen bracht. Laten we vooral Oekraïne steunen, verwarming wat lager, minder lang douchen. En laten we er vooral niet op wijzen dat Oekraïne zo corrupt als de pest is, dat roepen alleen Putin-lovers.

    Oh nee, complot! Het zijn allemaal Nederlanders die naar Kiev op vakantie gaan...


    Image Unavailable, Please Login
     
    bigodino likes this.
  2. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
  3. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,373
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2803 rob.kruiswijk, Sep 11, 2022
    Last edited: Sep 11, 2022
    Deze borden zijn ook erg populair rondom een GGD paviljoen (Amsterdam).

    Zo kunnen de swappies eenvoudig de ingang vinden van het GGD paviljoen, en vanaf 19 September de onder voorwaarden goedgekeurd aangepaste corona vaccin (aka booster shot) halen zodat de vaccinatie cyclus weer tijdelijk compleet is met natuurlijk de gebruikelijke verworven vrijheden die daar bij horen.

    Image Unavailable, Please Login



    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
  4. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ieder complot duurt korter... maart 2022, en langzaam loopt iedereen in de fuik...

     
    rob.kruiswijk likes this.
  5. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,373
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ik neem aan dat de milestone van 1 miljard geleverde corona vaccins behaald is voor de corona vaccinatie gelovigen in Europe.

    Hoe groot is die Europese regerende sekte eigenlijk die volledig in het teken staat van de ideeën en opvattingen van Von der Leyen?

    En nu komt er geen opheldering over de vaccin onderhandelingen met Pfizer. Is dit het topje van de ijsberg?

    https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/von-der-leyen-onderhandelde-op-eigen-houtje-met-pfizer-over-1-8-miljard-coronavaccins-en-weigert-opheldering~b0c4cd94/

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1106750736/von-der-leyen-blijft-zwijgen-over-vaccin-onderhandelingen-met-pfizer




    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
  6. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,373
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Voor de gelovigen die hun veiligheid gevonden hebben in de corona vaccinatie religie, 19 september is de volgende vaccin batch beschikbaar uit de rolling-forecast.

    Je kunt een bijdrage leveren door de shot te halen, je doet het voornamelijk voor een ander. elke shot telt op naar de 2 miljard milestone van corona vaccin leveringen in Europa.

    En nog steeds geen opheldering over Von der Leyen (privé) vaccin onderhandelingen met Pfizer. Tja, bedrog en waanzin komt wel vaker voor in sektes.

    Hoe groot is die Europese regerende sekte eigenlijk die volledig in het teken staat van de ideeën en opvattingen van Von der Leyen en ander gepeupel in Brussel / Straatsburg?

    Is dit het topje van de ijsberg? (Bijvoorbeeld: hoogste Nederlandse energieprijzen in EU aka gas-deals, stikstof, CO2, klimaat, sancties Rusland, etc)



    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
  7. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,373
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  8. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,373
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    https://www.stichting-jas.nl/2022/09/brussel-duldt-geen-inmenging-in.html



    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
  9. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
  10. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Zou het kabinet precies weten waar ze mee bezig zijn, of zijn ze het spoor volledig bijster???



    Nee, echt, dat is een serieuze vraag voor de vaccinada's: wat denken jullie er inmiddels van? Spoor bijster, of exact op schema?
     
    rob.kruiswijk likes this.
  11. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,373
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ajax de 1e likes this.
  12. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
  13. wrxmike

    wrxmike Moderator
    Moderator Owner

    Mar 20, 2004
    7,577
    Full Name:
    Mike
    Terwijl het bespreken van het coronavirus sterke meningen naar voren brengt, herinner ik alle leden aan de gebruiksvoorwaarden van deze site met betrekking tot taal.
     
  14. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,373
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2815 rob.kruiswijk, Sep 19, 2022
    Last edited: Sep 19, 2022
    Volgens het WEF:

    “COVID-19 was the test of social responsibility”

    “A huge number of unimaginable restrictions for public health were adopted by billions of citizens across the world. There were numerous examples globally of maintaining social distancing, wearing masks, mass vaccinations and acceptance of contact-tracing applications for public health, which demonstrated the core of individual social responsibility.”

    Zo zie je maar weer de onnozele “public health” maatregelen zoals lockdowns, mondmaskertjes en afstand houden zijn dan toch niet voor niets geweest.

    Zijn we toch weer een stapje dichterbij gekomen naar het green deal.

    De volgende stap is verplicht de “My Carbon” app laden op je telefoon. Dat was lang een complot theorie volgens de gelovige corona schapen die hun gezondheid bij de overheidsmaatregelen gevonden hebben, zometeen is de “My Carbon” app werkelijkheid om je te kunnen verplaatsen.

    Dan kun je bijvoorbeeld gratis met je Ferrari 100km per maand rijden, voor meer km moet je emissie certificaten kopen en activeren in je My Carbon app.

    Welcome to the “fourth industrial revolution”

    Image Unavailable, Please Login



    https://www.weforum.org/agenda/2022/09/my-carbon-an-approach-for-inclusive-and-sustainable-cities/


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  15. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    479
    Nou ben ik wel benieuwd wie van jullie vieren zo leuk is geweest om mij een ban op te leggen.
    Zijn jullie dan echt zo’n watjes?
    Kom eens als een vent achter je toetsenbord uit, in plaats van al deze onzin te blijven posten!
     
  16. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    #2817 Ajax de 1e, Sep 21, 2022
    Last edited: Sep 21, 2022
    Ik dacht dat je zelf vertrokken was. Gezellig dat je er weer bent.

    Na een overweldigend gezellige Prinsjesdag, allemaal leuke vlaggetjes en blije gezichtjes, althans, volgens de NOS dan, over tot de orde van de dag, waar Wilders nu dan officieel een aanklacht in dient tegen het Kabinet. Gewoon op basis van het wetboek, niets meer, niets minder...


    Ondertussen neemt de oversterfte wereldwijd bizarre vormen aan, maar ja, gedane zaken.....wie durft er nog voor de zoveelste booster te rennen? Nog immer vertrouwen in deze regering? Ach natuurlijk, je doet het voor een ander, dat was hier al meermalen door enkelen gezegd. Schande wie 'het' niet doet voor een ander.
    Dus hoppaaa, gewoon die spuiten er in!
     
  17. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,373
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #2818 rob.kruiswijk, Sep 21, 2022
    Last edited: Sep 21, 2022
    Grappig, niet van mij en verwacht ook niet van de andere.

    Vraag: was de ban terecht en op welke post heb je die ban dan gekregen?
    Dan kunnen we die ban hier ook ff evalueren.

    De enige die recentelijk de huisregels aanhaalde is wrxmike. Misschien kan hij je verder helpen?

    Succes met je zoektocht.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  18. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #2819 roger_l, Sep 22, 2022
    Last edited: Sep 22, 2022
    Geen flauw idee. Wat mij betreft mag iedereen kritiek hebben, ik ben een groot voorstander van het vrije woord, ook als anderen mij dat willen ontnemen als ze zelf menen dat zulks alleen voor henzelf geldt en niet voor anderen.

    Vreemd dat je verdenkingen juist naar de personen uitgaan die dat juist propageren, maar goed, in de samenleving is dat inmiddels 'normaal'; iedere andere mening censureren of ridiculiseren, en waarempel, zelfs in je oproep of de dader zich wil melden kun je het ook wederom niet laten.

    Mij rest slechts medelijden...
     
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  19. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    479
    Gelukkig heb ik jou nooit hoog ingeschat, dus deze reactie had ik wel verwacht.
     
  20. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Het is maar wat je verstaat onder 'hoog ingeschat' en waar je de meetlat legt. Indien die gebaseerd is op je eigen belevingswereld en tolerantie ten aanzien van andere meningen heb ik daar wel een beeld bij. Jouw mening, en zoals eerder gememoreerd, deel je mening vooral en iedereen die mij kent zal jouw oordeel op waarde weten te schatten.
     
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  21. Ferryducati

    Ferryducati Formula Junior

    Jun 3, 2015
    479
    Je bedoelt zoals velen die hier aanwezig waren jou gewoon letterlijk uitgekotst hebben? Snap gewoon dat deze hele discussie niet op een AUTOforum thuishoort.
    Erg jammer dat we geen Nederlandse moderator hebben die de taal wel machtig is.
     
  22. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Wat is 'velen' en 'letterlijk uitgekotst'? Ik heb geen idee in welke fantasiewereld jij leeft, ik ken die 'velen' niet en 'letterlijk uitkotsen' is voorbehouden aan tekenfilms.

    Jij bent de enig overgeblevene die zijn gal hier nog spuwt door persoonlijke aanvallen in plaats van inhoudelijke (waarschijnlijk ligt de lat daarvoor te hoog), de paar anderen die aanvankelijk nog een weerwoord hadden, klikken ofwel niet meer op deze draad, ofwel zijn er inmiddels achter dat een vijfde prikje wellicht niet meer zo zinvol is.

    Ga gerust weer in de rij staan voor het gratis 5de prikje, het is en blijft een vrije keuze. Doe het vooral voor jezelf, voor mij hoef je het niet te doen, ik mag hopen dat dit laatste inmiddels tot je doorgedrongen is.
     
  23. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,373
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Nou nou, velen die iemand uitgekotst hebben, wie zijn dat dan? Of is het een eigen interpretatie of verzinsel?

    Hebben we nu dan een moderator die nog nooit van Google translate gehoord heeft? Dat is nieuw. Of ben jij de Engelse taal niet machtig om de discussie met de moderator aan te gaan? Op een of andere manier gaat er blijkbaar iets mis met de communicatie tussen jou en de moderator.

    Op welke post heb je nu die onterechte ban gekregen?





    Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
     
  24. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,373
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ajax de 1e likes this.

Share This Page