Er is in elk geval iemand die zich hier rot lacht. Dat is een fijne gedachte! Deze serieuze meneer was aanvankelijk een ‘believer’, maar heeft zijn excuses openbaar aangeboden, en heeft na onderzoek zijn mening aardig bijgedraaid! Volgens sommigen zal het wel weer om een complotdenker gaan, maar dat heb je dan goed mis. Als vaccins aantoonbaar gevaar voor de volksgezondheid opleveren, lijkt me een (tijdelijk) rijverbod wel op zijn plaats voor de groep gevaccineerden…. Dat is niet ongebruikelijk na sommige gezondheids beïnvloedende ‘interventies’…. Think about thát!
Vanaf heden ga ik jullie posts gewoon 'liken', want jullie humor is steengoed, uniek en spitsvondig! Deze apenverhalen zijn echte originele dijenkletsers. Nooit over nagedacht het land rond te trekken met een leuke show? Lachen gegarandeerd!
https://www.ninefornews.nl/opzienbarende-ontwikkelingen-in-florida-wordt-het-biowapen-straks-verboden/ Best wel gevaarlijk om naar Florida te reizen, zonder covid vaccinaties kunnen ze daar anderen en zichzelf niet beschermen tegen covid overdracht. Grote kans dat de volgende pandemie uitbraak in Florida plaats vindt. Bij de volgende covid pandemie zullen daar veel mensen overlijden! Soort van gehersenspoelde-logica… Wat een wappies wonen daar , een reis verbod tussen Florida en Nederland is wellicht een gepast sanctie. Wie kopt deze even in? Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
Geweldig toch, toch nog iets positiefs https://www.ninefornews.nl/in-zwitserland-is-iets-gebeurd-wat-in-100-jaar-niet-is-voorgekomen/ Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
Die Frontnieuws website is fantastisch trouwens. Ik had nog nooit echt iets gelezen daar maar het is echt hilarisch Toch weer die Bill Gates met zijn chemicaliën https://www.frontnieuws.com/tulsi-gabbard-laat-waarheidsbom-vallen-chemicalien-bill-gates-veroorzaken-transgender-epidemie/
Hoi Mikestradale, ben je nu voor de 2e keer je Fchat password kwijtgeraakt? Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
Wat sneu eigenlijk, dat er lui bestaan die een extra of nieuw account aanmaken, om hier te 'zieken', en om wellicht zo een definitieve ban te voorkomen. Eigenlijk conform de 'overheidstrollen' die je op diverse platforms tegen komt. Niet-bestaande reaguurders, die in 'opdracht van' de boel moeten ophitsen en zwart maken. Er is geen gesprek mogelijk met dat volk. Ook hier blijven ze steevast terug komen, ondanks dat het ze niet bevalt. De dwangmatigheid straalt er van af. Ze worden in hun keuzes geschaad, kunnen de waarheid niet verdragen, denken monomaan (één richting), hebben weinig energie om twee kanten te belichten, luisteren meestal naar de hand die ze voedt, en zijn daarmee een simpel slachtoffer om de grote massa te volgen dan wel te beïnvloeden. Misschien dat een enkeling zich inmiddels diep schaamt, dat hij of zij zijn omgeving onterecht heeft bejegend, en heel langzaam gaat inzien, dat zaken niet zo waren als dat ze waren voorgesteld. Dat is nog geen reden om zo tekeer te gaan door enkele overblijfselen hier. Het is niet jullie topic, blijf dan ook weg. Jullie blijven als strontvliegen op de stront afkomen. Het is precies het gedrag wat de overheid ook uitvreet. Elk tegengeluid (wat zij dan uiteraard weer als 'stront' zien) wegzetten als onzin. En dat alles, ik kan helaas niet anders concluderen, om 'een doel te behalen'. Ons doel is slechts het ter sprake stellen (en in twijfel trekken) van die 'doelen'. Of het allemaal onzin blijkt, zal de toekomst uitwijzen. Tot die tijd zou het fijn zijn, als iedereen die 'anders' denkt, op een verstandige manier zijn feiten onderbouwt. We krijgen de komende decennia nog genoeg ellende over ons heen gestort, die ook invloed heeft op ons wagenpark, maar vooral de vrijheid van gaan en staan. Het lijkt me dan ook een goed plan om zaken vooraf in te kunnen schatten, juist om hier op te kunnen anticiperen. (Tekst 5 keer moeten aanpassen wegens ongepast taalgebruik )
Ik ga serieus elke keer stuk als ik die titel lees ‘Chemicaliën Bill Gates veroorzaken transgender-epidemie’ Heb al 3 keer de slappe lach gehad inmiddels. Dat moeten jullie toch ook hebben of niet? Ik dacht dat we nog bij Bill Gates en 5G zaten maar jullie zijn al veel verder haha Deze overheidstrol gaat nog even van zijn wagenpark genieten voordat het te laat is.
Mike, kun je voor je transgender fobie een apart draadje aanmaken, het is niet toegestaan om dit soort zaken in het corona draadje te posten.
Medische onderzoekers hebben een nog niet eerder onderkende bijwerking van de "vaccins" ontdekt. De slachtoffers vinden alles hilarisch. Uiterlijke symptomen zijn een rode neus en vergrote voeten. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nu je het zegt … dat geldt ook voor mij en dan vooral met betrekking tot het soort van wappieverhalen dat hier wordt verspreid. Zal wellicht een gevolg zijn van die microchip(s) die met de vaccins zijn ingespoten en waarmee de overheid zo’n reactie via het 5G-netwerk automatisch bij de gevaccineerden laat ontstaan Exact waar de wappies ons voor hebben gewaarschuwd. Net als trouwens de wappiekanalen als Frontnieuws en Ninefornews waar Rob zijn nieuws vandaan haalt: https://www.frontnieuws.com/bevestigd-traceerbare-microchip-kan-worden-geinjecteerd-met-het-coronavaccin/ https://www.frontnieuws.com/bill-gates-wil-corona-geinfecteerden-microchips-implanteren/ https://www.ninefornews.nl/krijgt-het-coronavaccin-nu-wel-of-niet-een-chip/ Erg vervelend dat een grote meerderheid van de bevolking de recente waarschuwingen van Rob en Ajax niet meer serieus kan nemen door de controle en aansturing van de overheid via de microchips die bij ze zijn geïnjecteerd. Net als dat het erg triest is dat we de andere waarschuwingen in dit draadje niet serieus hebben genomen in de afgelopen twee jaar, zoals bijvoorbeeld dat nu: de QR-app er nog zou zijn en gebruik ervan alleen maar uitgebreid zou zijn; reisrestricties en andere lockdown maatregelen er nog zouden zijn (covid was ook slechts een excuus/verzinsel voor het kunnen starten van de blijvende onderdrukking en ‘staatsgreep’ waarmee Rutte en Kaag bijvoorbeeld eeuwig aan de macht blijven….); alle macht aan de WHO en WEF zou zijn overgedragen; vaccineren tegen covid alleen maar verder uitgebreid zou worden (Big Pharma bepaalde immers samen met Gates alles en die zouden er geld aan blijven verdienen); niet-gevaccineerden blijvend “gediscrimineerd” zouden worden; gevaccineerden massaal zouden doodvallen (zodat we eindelijk zouden snappen dat die doodsangst ervoor gegrond was).
Hey, al die kritiek op mijn favoriete humor-draad! Echt, ik hoop ten stelligste dat ons olijk trio haar bovenste beste anti-vax verhalen blijft posten, want het is hier dagelijks schaterlachen met die fenomenale onzin.
Chris, je voelt je blijkbaar aangesproken. Apart. Even een paar vragen op de man af. Denk je dat er slechte mensen bestaan? Zo niet, waarom niet? Zo ja, wonen die dan allemaal in Rusland? Of zijn er ook slechte mensen in het westen? Wellicht in instituten? Stel we nemen een willekeurig instituut. Om er voor te zorgen dat slechte mensen hun plannen kunnen uitvoeren, moet dan het hele instituut uit slechte mensen bestaan? Of volstaat het om een handjevol slechte mensen op machtsposities te hebben? De rest zijn meelopers, useful idiots, wegkijkers? Ik vraag me af bij welke groep je liever thuis hoort. Nog een andere voorbeeld: stel dat Ferrari een model uit brengt en het blijkt dat een aantal exemplaren slechte remmen hebben. Er gebeuren daardoor ongelukken met gewonden en zelfs enkele doden tot gevolg. Maar Ferrari wil er zelf niks over melden. Geen terugroepacties. Geen vergoeding van schade. Gewoon doorgaan met de productie. De autobladen rapporteren er niet over, want die worden door Ferrari gesponsord. Hoe zou jij je voelen als klant? Gewoon weer een Ferrari kopen in het najaar: Ik vraag me af of je de links die we posten wel bekijkt? Wil je het niet weten? Niks aan de hand, we leven in een gaaf landje? Chris, wie is momenteel premier in Nederland? Rutte kan het niet zijn, die is toch opgestapt? Oversterfte in een periode zonder Corona, maar er werd wel geprikt:
Aangesproken is een te zwaar woord, maar het is wel zo dat ik het soms interessant en soms ook grappig vind om te zien wat voor onzinnige verhalen er door sommigen worden verzonnen en gepushed. Zo kijk ik dus soms ter lering en vermaak naar de twitteraccounts van wat voorgangers van de ‘wappies’ zoals die van Willem Engel en Patrick Savalle. Ook kijk ik wel eens op een site als ninefornews. Ik moet er niet aan denken dat ik het de afgelopen twee jaar serieus had genomen, mezelf onnodig een depressief gevoel had opgelegd en mijn vriendin, vrienden en kennissen van me had vervreemd met het continu ongevraagd verkondigen van onder andere de niet uitgekomen doemvoorspellingen die ik hierboven in mijn vorige berichtje had beschreven. Dat betekent overigens niet dat ik alle overheidsmaatregelen goed vond. De angst voor Covid (en ook voor de vaccins) vond ik erg zwaar overtrokken en ik was tegen vrijwel alle lockdownmaatregelen. Dat heb in ik 2020 ook wel uitgebreid hier in dit draadje geuit (zoals dat het krankzinnig hoge prijskaartje van de maatregelen totaal niet werd meegewogen, het al vrij snel duidelijk was dat de gemiddelde overledene ouder was dan 81 jaar in NL wat het zeker geen extreem zwaar virus maakte en maatregelen die slechts gericht waren op de risicogroepen ook mogelijk maakte, en dat we net als bij elk ander nieuw virus in de afgelopen 100 jaar wel na zo'n 2 jaar van de meest kwalijke gevolgen van het virus afgekomen waren dus alle verhalen over dat we bijvoorbeeld nooit meer teruggingen naar het oude normaal waren onzinnig). De complotonzin van de wappies heb ik echter nooit begrepen en heeft m.i. ook erg averechts gewerkt om een rationele discussie te voeren over hoe met Covid om te gaan. Doorgedraaide aandachtsgeilende extremisten als de Willem Engel’s van deze wereld kregen in de media buitensporig veel aandacht wat ervoor zorgde dat elk tegengeluid tegen de overheidsmaatregelen snel en gemakkelijk werd gelijkgesteld met de onzin die door dat soort wappies werd verspreid. Onzin in lijn met wat we nog steeds in dit draadje lezen. Onzin waarvan de overgrote meerderheid vond dat het logisch was dat de overheden er niet naar luisterden en wat overheden dus ook nooit hebben gedaan. Dat heeft het belangrijke en nodige kritische debat over de overheidsmaatregelen niet geholpen. Verder heb ik geen interesse om Rusland of binnenlandse politiek hier te bespreken. Mag gelukkig ook niet.
Een keertje maatschappelijk uitgesloten worden, geen kroeg of restaurant meer in komen terwijl je WEET dat ze zich onderling lopen te besmetten en hun kul baseren op wat hen is wijsgemaakt door media en politiek zonder zelf een keer logisch na te denken, dat is de 'kern'. Daarnaast uitgemaakt worden voor een halve idioot door mensen die in dat geval denken het beter te weten doet wonderen met de manier waarop je naar de medemens omkijkt: volgzame burgers die niet in staat zijn zelf na te denken en bovenal denken dat de overheid het vooral goed met hen voorheeft. En kom vooral niet aan met 'de kennis van nu'; alles was helder maar werd vakkundig door media en politiek gecanceled. De informatie was er wel maar voor een luie burger niet toegankelijk. En als iedereen slechts 1 krantje ter beschikking zou hebben zou je het nog begrijpen, maar dat is niet zo. Er komt met name in de US en de UK op dit moment ontzettend veel vrij over de volksmanipulatie door overheden en media en de volksverlakkerij door big pharma, maar dat lees je uiteraard niet in de Telegraaf, het AD, de Volkskrant of het NRC, laat staan dat het bij de NPO komt. ZDF en ARD zijn inmiddels aardig op dreef, ook daar de ene onthulling na de andere. Hier alleen een exodus in Den Haag, iets met ratten en zinkend schip....
Dit is echt om te bescheuren, man! Waar vind je toch dit soort morons? Elke keer is het bulderen met deze onmisbare info uit de mond van een of andere oetlul. Liken is de boodschap!
Jij durft Ice Cube een moron en een oetlul te noemen? Pas maar op dat je dat niet recht in zijn gezicht zegt....hij heeft meer volgers (17 miljoen!) dan wie dan ook (dus influencer). Alstublieft! Heb je wat te lezen over deze 'oetlul' (meer dan schelden kan je écht niet hè!): https://nl.wikipedia.org/wiki/Ice_Cube
Hier, heb jij ook wat te lezen... https://punt.info/lifestyle/wie-zijn-de-meest-gevolgde-mensen-instagram-facebook-en-twitter/
Dus het aantal 'volgers' bepaalt normen en waarden? Zowat 85 jaar geleden had een of ander kereltje met een gek snorretje toch wel een veelvoud van 17 miljoen volgers. Nou, die heeft veel moois aangericht, niet? Nu, ik blijf sowieso grote fan van deze draad, humor van de bovenste plank!!! Elke keer weer schateren, jongens. Ik ben een van jullie volgers!!