Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 139 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. Ajax de 1e

Ajax de 1e Formula Junior

Feb 21, 2014
    904
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Beste ‘gold’, dj, e.a., jullie hebben vanaf het begin de tegenstanders van het beleid flink belachelijk gemaakt, maar wie het laatst lacht….enfin, je snapt het wel. Ook nu vertonen jullie afwijkend gedrag, gezien de bizarre reacties. Ik hou het maar op vaccinatieschade van het centraal neurologisch systeem.
    Maar het wordt steeds duidelijker dat niet covid gevaarlijk bleek, maar iets ‘anders’. Of je het nu wel of niet wilt horen, alles wijst op ernstige schade door de experimentele vaccins. Gelukkig heeft een deel van de bevolking wel doordacht gewacht met deze zogenaamde vaccins. Die hebben de leugens goed doorzien. Al eerder heb ik gemeld dat er in mijn omgeving en netwerk geen enkele coronadode te bespeuren was, terwijl er op dit moment een kaalslag is van sterfgevallen en herseninfarcten, juist van jonge personen. Niets om te lachen dus. Jullie acties zijn onmenselijk, walgelijk en misplaatst!

rob.kruiswijk and GOLD56 like this.
  2. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,162
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Wappies voelen kennelijk geen enkele behoefte om even na te zoeken hoe het zit met bijvoorbeeld het massaal omvallen van jonge mensen in Nederland voordat ze weer een domme onheilsuiting doen op een autoforum.

In de eerste 29 volle weken van dit jaar is het percentage dat is komen te overlijden van de mensen in Nederland dat jonger is dan 65 jaar lager dan in elk van de 15 jaren voor Covid. Daarmee is het waarschijnlijk zelfs het laagste sterftepercentage in die leeftijdscategorie OOIT in Nederland!

Als je de redenatie van de wappies volgt waarbij alles om vaccins draait, dan zal dit lage sterftecijfer ook wel door de vaccins komen :D

De relatieve sterfte in de categorie 65 jaar en ouder behoort tot nu toe dit jaar trouwens ook tot de paar laagste jaren ooit.

Image Unavailable, Please Login

3. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Bert, dit is het corona (politieke inhoud goedgekeurd) draadje.

Iedereen is blij dat jij samen met de moderator dit draadje schoon maakt van niet toegestane berichten. Ik ga er vanuit dat je zelf ook nog actieve herinneringen hieraan hebt.

Misschien kun je samen met de moderator een corrigerende actie ondernemen om de draad schoon te houden, waarschijnlijk is er iets mis gegaan met dit bericht?

Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat

GOLD56 likes this.
  4. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    1. General Posting Rules:
    1.1 No "Flaming": Please do not post any messages that harass, insult, belittle, threaten or flame another user.

1.2 No "Trolling": Please do not post any topic that disrupts the peace and harmony of this community. Don't create meaningless threads with the sole purpose of starting a dispute. This includes messages in profiles and signatures.

1.3 No "Spamming": Please do not double post or cross-post the same message in multiple forums. You will not mass-PM or mass-email multiple members of this community the same message. You will not post for the sake of increasing views, clicks, or post count. You will not post outside links or content without having been involved in multiple discussions or otherwise demonstrating your positive involvement with the community.

1.4 No "Offensive" Posts, Links or Images: Please do not post any messages that are obscene, gorish, vulgar, sexually-orientated, hateful, threatening, racist, sexist, discriminatory, or otherwise in violation of any applicable laws. This includes links in your signature, profile, bookmarks as well as posted images, photos and avatars. No circumventing the censor system. Moderators will ultimately decide if something is appropriate or not.

1.5 No "Personal" Information: Please do not post the personal name, address, phone, email, private communications, or other information without the individual’s permission.

1.6 No "Out of Bounds" Posts: It is the policy of FerrariChat.com to "contain" some types of posts versus complete censorship. We may dedicate certain topics to specific forums.

1.7 No "Spoiler" Thread Titles: Please don't put spoilers in thread, post, or other content titles. Please use the the spoiler feature in the thread options.

1.8 No "Alias" User Accounts: Only one user account is allowed per individual regardless of reason. If another account is found when the original account is under a ban, then both accounts will be permanently banned and person will not be allowed to reregister.

GOLD56 and Ajax de 1e like this.
  5. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    @GOLD56

1.1 No "Flaming": Please do not post any messages that harass, insult, belittle, threaten or flame another user.

1.2 No "Trolling": Please do not post any topic that disrupts the peace and harmony of this community. Don't create meaningless threads with the sole purpose of starting a dispute. This includes messages in profiles and signatures.

1.3 No "Spamming": Please do not double post or cross-post the same message in multiple forums. You will not mass-PM or mass-email multiple members of this community the same message. You will not post for the sake of increasing views, clicks, or post count. You will not post outside links or content without having been involved in multiple discussions or otherwise demonstrating your positive involvement with the community.

1.4 No "Offensive" Posts, Links or Images: Please do not post any messages that are obscene, gorish, vulgar, sexually-orientated, hateful, threatening, racist, sexist, discriminatory, or otherwise in violation of any applicable laws. This includes links in your signature, profile, bookmarks as well as posted images, photos and avatars. No circumventing the censor system. Moderators will ultimately decide if something is appropriate or not.

1.5 No "Personal" Information: Please do not post the personal name, address, phone, email, private communications, or other information without the individual’s permission.

1.6 No "Out of Bounds" Posts: It is the policy of FerrariChat.com to "contain" some types of posts versus complete censorship. We may dedicate certain topics to specific forums.

1.7 No "Spoiler" Thread Titles: Please don't put spoilers in thread, post, or other content titles. Please use the the spoiler feature in the thread options.

1.8 No "Alias" User Accounts: Only one user account is allowed per individual regardless of reason. If another account is found when the original account is under a ban, then both accounts will be permanently banned and person will not be allowed to reregister.

GOLD56 likes this.
  6. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    @GOLD56

GOLD56 likes this.
  7. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob

GOLD56 likes this.
  8. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    @GOLD56

Heb jij enig idee wat er met ROLEX1 gebeurt is?

9. GOLD56

GOLD56 Karting

Apr 12, 2023
    68
    Stuttgart
    Kerels, of jullie nu over Covid of over iets anders schrijven, wat jullie ook aanhalen, dit blijft mijn favoriete draad.
    Steeds weer met de grootste vindingrijkheid posten jullie zaken die bijna niemand wist, echt bewonderenswaardig.
    Ik stel me de grootste vragen over de medische background bij veel van de geposte artikels, maar het amusementsgehalte ervan is in ieder geval van het allerhoogste niveau. Dus dat compenseert de zaak grotendeels!
    Houden zo! :D

10. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Google translate, wellicht dat je je gedrag kan aanpassen, dat wordt door iedereen hier gewaardeerd.

1. Algemene plaatsingsregels:

1.1 Geen "Flaming": Plaats geen berichten die een andere gebruiker lastigvallen, beledigen, kleineren, bedreigen of uitlachen.

1.2 Geen "trollen": Plaats geen onderwerpen die de vrede en harmonie van deze gemeenschap verstoren. Maak geen zinloze threads met als enig doel een geschil te beginnen. Dit geldt ook voor berichten in profielen en handtekeningen.

1.8 Geen "alias" gebruikersaccounts: er is slechts één gebruikersaccount per persoon toegestaan, ongeacht de reden. Als er een ander account wordt gevonden terwijl het oorspronkelijke account is verbannen, worden beide accounts permanent verbannen en mag de persoon zich niet opnieuw registreren.

GOLD56 likes this.
  11. ylshih

ylshih Shogun Assassin
    Honorary Owner

Mar 21, 2004
    20,419
    Northern CA
    Full Name:
    Yin
    It's expected that there will be a little casual back-and-forth in any discussion. But the key word is "discussion". All you're doing is mocking other users who are having a discussion. If you disagree with them, then say what it is you disagree with and why. If all you are doing is mocking them, then that is trolling.

3 month thread ban. 1 week site ban.

GOLD56 likes this.
  12. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Speciaal voor de de Wappies roepetoeterers hier:

https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2023/28/oversterfte-in-juni

GOLD56, Ajax de 1e and Dr. E like this.
  13. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Zelfs Pfizer werknemers hebben een speciale covid-19 vaccin batch gekregen, maar wat daar in zat blijft onduidelijk.

Gelukkig hebben wij hier in Nederland een uiterst betrouwbare, zeer transparante overheid die niets verbergt voor onafhankelijk onderzoek. De verschillende Pfizer vaccins batches worden central ingekocht door Ursula van der Leyen en uiterst nauwkeurig gedistribueerd over Europa voor de verschillende doelgroepen. Business as usual dus.

Alleen de Wappie roepetoeterers hier tasten nog steeds volledig in het duister welk Covid-19 vaccin batch (variant [emoji30]) ze ingespoten hebben gekregen.

Weer een Wappie complot uitgekomen. +1

GOLD56 likes this.
  14. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,162
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Ik denk dat jij, net als wel meer mensen, niet weet (en wellicht ook bewust niet wil weten) wat ‘oversterfte’ zoals het CBS of RIVM dat rapporteren is. Dat is niet zoals veel mensen denken simpel een hogere sterfte ten opzichte van een gemiddeld aantal mensen dat in de afgelopen jaren is overleden.

Uit de vergelijkingscijfers van het verleden die worden gebruikt voor berekening van ‘oversterfte’ worden namelijk pieken in sterfte door bijvoorbeeld griepgolven en hittegolven geëlimineerd. Elke griep- of hittegolf resulteert daardoor in het huidige jaar in ‘oversterfte’. Significante ondersterfte is er nooit. Daardoor wordt in vrijwel elk jaar als je al die weekcijfers bij elkaar optelt forse oversterfte gerealiseerd. Het getal zegt iets over of er in een bepaalde week een griep- of hittegolf is geweest, maar het zijn geen weekgetallen die je voor een langere periode bij elkaar op zou moeten tellen want dat totaal zegt niks.

Je krijgt namelijk erg vage en m.i. niets zeggende getallen als je de geschatte overlijdens door griepgolven, of zoals nu het geval is de coronapieken in 2020 en 2021, uit de historische vergelijkingscijfers elimineert. Het klinkt misschien wat cru, maar het overgrote deel van de mensen dat in de afgelopen jaren is overleden in een covid-, griep- of hittegolf zou als die covid-, griep- of hittegolven er niet waren geweest ook in de afgelopen jaren zijn overleden. Het betreft veelal mensen met een sterk verzwakt gestel die dan iets later aan bijvoorbeeld hun aandoening, een bacterie of een later gekomen virus waren overleden. Die overlijdens zou je dus niet uit de vergelijkingscijfers moeten halen als je iets wil zeggen over of de sterfte in bijvoorbeeld het eerste halfjaar van dit jaar hoger of lager is dan ‘normaal’.

Je kunt daarvoor veel beter de totale sterfte in periodes met elkaar vergelijken zonder subjectieve eliminaties om te beoordelen of de sterfte hoger of lager ligt dan in het verleden.

Het aantal mensen dat in de eerste 29 weken van dit jaar is overleden als percentage van het aantal inwoners ligt in zowel de categorie 0-65 jr, 65-80 jr als 80+ onder het gemiddelde van de periodes 2005-19, 2010-19 of 2015-19. En toch wordt er net als altijd dus ‘oversterfte’ gerapporteerd.

Die 'all time low' sterftecijfers voor de categorie tot 65 jaar heb ik hierboven geplaatst. Super simpel. Probeer daar maar eens een speld tussen te krijgen. Zou ik in ieder geval eens goed bekijken voordat er weer geroeptoeterd wordt op het autoforum hier dat jongeren massaal, meer dan in het verleden, overlijden.

Harry-SZ and Ferryducati like this.
  15. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #3465 rob.kruiswijk, Aug 5, 2023
    Last edited: Aug 5, 2023
    Chris, het CBS rapporteert oversterfte meer is het niet.

De rest van je pleidooi te beginnen met “Ik denk dat jij, net als wel meer mensen, niet weet (en wellicht ook bewust niet wil weten) wat ‘oversterfte’ zoals het CBS of RIVM dat rapporteren is” is elitair gedrag dat begint een gewoonte bij jouw te worden, je speld van alles op de mouw bij anderen, trekt van allerlei conclusies over anderen. Heb je enig idee waarom jij dat doet?

GOLD56 likes this.
  16. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,162
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Tuurlijk. Volgens het wappiehandboek moet je in geval iemand komt met inhoud die de wappieboodschap ontkracht de aandacht afleiden van de inhoud en iets als ‘elite’ tegenwerpen :D

GOLD56 and Ferryducati like this.
  17. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,162
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Ik zal je omdat je er kennelijk behoefte aan hebt, dan toch maar even uitleggen waarom ik aannam dat je niet weet dat ‘oversterfte’ over een langere periode niet betekent dat er meer mensen zijn overleden dan in voorgaande jaren:

• Ik had in dit draadje gereageerd op een onzinnige onheilsboodschap dat jongeren dit jaar in veel grotere aantallen overlijden (door de vaccins).
    • Op een heel simpele manier met de niet bewerkte aantallen waar denk ik door dezelfde simpelheid geen speld tussen te krijgen is, heb ik laten zien dat het niet zo is.
    • Jij durft het ook niet aan om te proberen er inhoudelijk op te reageren en er een speld tussen te krijgen, maar plaatst wel een link naar een artikel over ‘oversterfte’ in juni. Ik moet aannemen dat dit toch iets van een reactie is op mijn berichtje of het berichtje waar ik op reageerde, want anders zou jouw berichtje en linkje off-topic zijn en je hebt net jouw vrijdagavond opgeofferd om ons duidelijk te maken dat dat niet mag.
    • Ik moet dan ook aannemen dat je het plaatst als iets van ‘bewijs’ voor degene die hier beweerde dat jongeren massaal doodvallen. Zou ook vreemd zijn als het niet zo is, want jullie zijn van dezelfde ‘kerk’.
    • Ik neem dan vervolgens aan dat je niet door hebt dat ‘oversterfte’ over een langere periode helemaal niet zegt dat er meer mensen zijn overleden dan in voorgaande jaren en leg je dat uit.
    • Als ik overigens wel zou aannemen dat je weet wat ‘oversterfte’ is, zou dat betekenen dat je bewust afleidende en misleidende informatie hier plaatst om wappiedogma’s te verdedigen. En dat zou je nooit doen toch?:D

Ferryducati likes this.
  18. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger

@ChrisW1 Ik ben een beetje klaar met je denigrerende toon. In linkse kringen wordt je dan gecanceled, daar doe ik niet aan, ik spreek je er op aan. Stop hiermee svp.

GOLD56 and rob.kruiswijk like this.
  19. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ook bovenstaande blijft elitair gedrag dat begint een gewoonte bij jouw te worden, je speld van alles op de mouw bij anderen, trekt van allerlei conclusies over anderen. Heb je enig idee waarom jij dat doet?

GOLD56 likes this.
  20. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob

GOLD56 likes this.
  21. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    GOLD56 likes this.
  22. Ajax de 1e

Ajax de 1e Formula Junior

Feb 21, 2014
    904
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Chris, je laat juist zien dat je niet weet wat oversterfte is, en dat maakt je een ‘oversterfteontkenner’ :D

GOLD56 and rob.kruiswijk like this.
  23. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,162
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Grappig die Calimero's
    Wat een Calimerogedrag weer…

Rob heeft het in de post waar ik op reageer zelf over Wappies:

“Speciaal voor de de Wappies roepetoeterers hier:”

En weet je wie het volgende heeft geschreven hier?

…'wappies' (voor mij een geuzennaam)…

Dat was jij dus.

En dan mag ik de term wappies niet gebruiken want dan zijn jullie weer erg zielig.

Maar dit leidt natuurlijk ook weer goed af van de oliedomme opmerking hier over de massale sterfte dit jaar onder jongeren door vaccins.

24. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Misschien kun je je gedrag aanpassen aan de volgende regels?

1. Algemene plaatsingsregels:
    1.1 Geen "Flaming": Plaats geen berichten die een andere gebruiker lastigvallen, beledigen, kleineren, bedreigen of uitlachen.

1.2 Geen "trollen": Plaats geen onderwerpen die de vrede en harmonie van deze gemeenschap verstoren. Maak geen zinloze threads met als enig doel een geschil te beginnen.

GOLD56 likes this.
  25. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger

Het was een verzoek, je 'moet' niks. Als in jouw ogen 'oliedomme' opmerkingen voor jou een rechtvaardiging zijn anderen dan maar publiekelijk weg te zetten als wappies, Calimero's en zielig zegt dat gelukkig vooral iets over jezelf.

GOLD56, rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.

Share This Page