"Dus Google en de overheid moeten iets beter hun huiswerk doen om nep nieuws te verspreiden." Volgens mij is het aantal aanwijzingen in het artikel ruim voldoende, de de datum van de weblog staat er bij en bovendien een waarschuwing dat de informatie verouderd is met daarbij zelfs een link naar de actuele informatie. Als je zoekt op "Wereldkampioen F1" dan vind je ook nog "Juan Manuel Fangio", niet perse de laatste dus Image Unavailable, Please Login
Het is inderdaad vrij eenvoudig te controleren welke vereisten er nodig zijn voor het reizen naar het buitenland, https://www.nederlandwereldwijd.nl/ Voor mijn eigen reizen vertrouw ik eigenlijk blind op onze visa/reis afdeling, maar ik controleer het ook zelf, omdat ik wel eens tevroeg naar Kroatië ben gereisd voor een Braziliaanse visum goedkeuring, bij aankomst was er een nationale feestdag, dus alles dicht, en natuurlijk op vrijdag, dus zaterdag en zondag ook nog lekker lopen slenteren door Zagreb. Maar als je vastberaden bent iets negatiefs te vinden dan is dat ook heel makkelijk, het is maar net wat je wil vinden.
Google refereert naar oude informatie dus google moet beter zijn best doen en alleen de relevante informatie geven. En dat kan eenvoudig door de relevante linkt te geven. Inderdaad een weblog en inderdaad deze info is niet meer up to date. Wereld kampioen is een hele bijzondere vergelijking, Fragio blijft een wereld kampioen. Je hoeft niet te zoeken naar iets negatiefs, kranten staan er vol mee en anders heb je ook nog de NOS die kunnen iedereen ook goed bang maken.
Waar is het wetenschappelijk onderzoek wat het volgende onderuit haalt? https://dissident.one/de-claim-asymptoomloze-drager-was-fictie-tenzij-een-persoon-symptomen-vertoont-vindt-overdracht-van-de-corona-griep-zelden-plaats-blijkt-uit-onderzoek-van-lancet Hilarisch Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
De mondkapjes zijn weer op komst....hier, Canada, US, Duitsland, enz. Ik vraag me af of dit een intelligentietest is. Om te kijken hoeveel mensen hier nog in mee gaan. Oftewel: nog zitten te slapen Prikjes worden ook weer voorbereid......vooral de Decepticon en Pokémon zie ik wel zitten voor sommigen.... Image Unavailable, Please Login
Ajax ... volgens mij ben je ziek in hoofd. Wie zit continue maar over corona te zeuren? Ga door met je leven. En ja ... als jij blijft argumenten tonen. Dan zal ik blijven tegen te reageren. Dat houdt het hier nog een beetje leuk.. hahaahaa Image Unavailable, Please Login Verstuurd vanaf mijn SM-G988B met Tapatalk
en nu zijn die Ajaks en Rob aan het denken hoe ze hier moeten op antwoorden. Dat wordt weer lachen.... Eventjes weer het internet afspeuren... Verstuurd vanaf mijn SM-G988B met Tapatalk
“Wie zit continue maar over corona te zeuren? “ De minister van VWS, RIVM, WHO, en de MSN volgt, Er worden weer hele website opgetuigd om de corona vaccinatie voordelen te prediken. Misschien kun je bij deze instanties ook “ blijven tegen te reageren. Dat houdt het hier nog een beetje leuk.. “
zo ziek , haha, nog erger dan corona.... geestelijk en mentaal Verstuurd vanaf mijn SM-G988B met Tapatalk
veel water drinken Rob. dan krijg je zuivere gedachten en helpt tegen een zieke geest. Verstuurd vanaf mijn SM-G988B met Tapatalk
Google translate, wellicht dat je je gedrag kan aanpassen, dat wordt door iedereen hier gewaardeerd. 1. Algemene plaatsingsregels: 1.1 Geen "Flaming": Plaats geen berichten die een andere gebruiker lastigvallen, beledigen, kleineren, bedreigen of uitlachen. 1.2 Geen "trollen": Plaats geen onderwerpen die de vrede en harmonie van deze gemeenschap verstoren. Maak geen zinloze threads met als enig doel een geschil te beginnen. Dit geldt ook voor berichten in profielen en handtekeningen. Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
Google translate, wellicht dat je je gedrag kan aanpassen, dat wordt door iedereen hier gewaardeerd. 1. Algemene plaatsingsregels: 1.1 Geen "Flaming": Plaats geen berichten die een andere gebruiker lastigvallen, beledigen, kleineren, bedreigen of uitlachen. 1.2 Geen "trollen": Plaats geen onderwerpen die de vrede en harmonie van deze gemeenschap verstoren. Maak geen zinloze threads met als enig doel een geschil te beginnen. Dit geldt ook voor berichten in profielen en handtekeningen. Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
roep snel je moderator.Ylshih nog zo'n Pino als jullie.. ban me.. dan hoef.ik deze onzin niet meer te lezen!!Ylshih the rainbowgender .... the girl with a sausage Verstuurd vanaf mijn SM-G988B met Tapatalk
man man robke en ajaks... twas gezellig... volgende keer trakteer ik op een glaasje karnemelk... na mijn ban... zodra die dragqueen wakker is. Verstuurd vanaf mijn SM-G988B met Tapatalk
RTLnieuws is er als eerst bij om het nieuws te verkondigen. Stay tuned! https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5407440/boosterprikken-voor-het-najaar-begint-weer-op-2-oktober https://www.gelderlander.nl/binnenland/brief-over-najaarsprik-corona-komt-volgende-week-tot-eind-van-het-jaar-300-000-prikken-per-week~a1dc7dba/ https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2023/09/13/eerste-coronaprikken-najaarsronde-2023-vanaf-2-oktober-gezet Zorg wekkend of is het zorg werkend? https://www.gelderlander.nl/binnenland/zorgwekkende-trends-rond-corona-zegt-who-moeten-we-ons-in-nederland-zorgen-maken~a4a00bd6/ Ik vroeg mij af of ze in België ook al met de reclame campagne begonnen zijn? Soort van Belgische bufferzone voor als het virus in het zuiden opduikt. Wel zo veilig.
@Stefan328gts Temporary bans are for people who we think might learn from their mistakes and be good members going forward. You mistakenly expect a temporary ban. You may email the account in your ban message with your appeal against your permanent ban. If you make a good case, perhaps we'll reconsider. Regards, Andrew. @Stefan328gts Tijdelijke verboden zijn bedoeld voor mensen van wie we denken dat ze van hun fouten kunnen leren en in de toekomst goede leden kunnen zijn. Je verwacht ten onrechte een tijdelijk verbod. U kunt het account in uw banbericht e-mailen met uw beroep tegen uw permanente ban. Als je een goede zaak maakt, zullen we misschien nog eens nadenken. Groeten, Andrew.
Blijkbaar geloven sommigen in de VS nog steeds in het sprookje dat covid-19-23 vaccins transmissie van het covid virus tegenhoud en dat je minder ziek wordt als verpleegkundige. Gelukkig geen dwang, je kunt zelf kiezen. https://dissident.one/vs-ziekenhuisketen-voert-vaccinatieplicht-in-voor-zorgpersoneel-alles-begint-weer-opnieuw Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
Noodsituatie…. In Amerika nemen ze tenminste het zekere voor het onzekere, ouder dan 6 maanden is het advies, daar kunnen we hier nog wat van leren! (van een betrouwbare nieuws bron dus) “Het Amerikaanse ziektebestrijdingscentrum (CDC) kwam deze week met het advies om iedereen die ouder dan zes maanden is te vaccineren tegen corona. Binnen 48 uur zouden de eerste prikken gezet kunnen worden.” https://nos.nl/artikel/2490602-coronaprik-opgenomen-in-vaste-vaccinatieprogramma-vs Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat