Nee dat kun je niet zo stellen. Je zou het nog steeds kunnen onderschrijven vanuit bijvoorbeeld zorg voor ouderen of zorg over vollopen van IC's. Ik was destijds geen voorstander van vrijwel alle lockdownmaatregelen omdat ik het 'probleem' veel minder groot zag als de mensen die m.i. door massahysterie waren beïnvloed, de maatregelen weinig effectief vond (virus ging toch niet weg zoals sommigen eerst nog wel dachten) en de maatregelen veel te ingrijpend en duur vond. Dat heb ik hier toen ook wel veelvuldig geschreven. Nu is het allemaal historie en heeft het geen enkel nut om me er nog druk over te maken.
Als het CBS maand op maand rapporteert dat er sprake is van oversterfte, als in de Kamer al sinds december 2021 gevraagd wordt naar een onafhankelijk onderzoek naar de oversterfte, als de kranten volstaan met berichten over oversterfte, dan kun je wel volhouden dat er geen oversterfte is en er allerhande andere statistische interpretaties op loslaten, wie houdt nu wie voor de gek dan? De definitie/formule voor oversterfte is in ieder geval niet gebaseerd op de cijfers die jij aandraagt, en dus ook niet de definitie van het CBS, de Kamer, de kranten en allerhande statistici, anders zouden ze het niet schrijven. Jij houdt er een andere definitie op na, mag hoor, maar erken dat dan ook want je bent kennelijk appels met peren aan het vergelijken en op die manier aan het proberen je gelijk te halen.
Dus daarom ben je die prik maar gaan halen toch? Omdat je zelf geen enkel risico liep en anderen gewoon kon besmetten? Dat was je logica toch?
Het blijkt nu dat dit geen enkel verschil heeft uitgemaakt! En al helemaal niet, als werkelijk elk sterfgeval onder corona werd weggeschreven. Even vergeten dat er geen enkel griepgeval meer bestond? Het was in elk geval niet bespreekbaar, en wie dat wel wilde, werd als wappie en complotdenker weggezet, of raakte zelfs een baan kwijt! Zelfs censuur werd, en word nog steeds niet geschuwd! We weten nu (hopelijk) dat het iets anders in elkaar steekt. En als dat eenmaal erkend wordt, dan zal er ook toegegeven moeten worden dat we voorgelogen zijn, en dat alle geleden schade direct op de verantwoordelijken verhaald MOET worden. Inclusief compensatie voor de ongeoorloofde vrijheidsberoving. Zo sta ik er niet alleen in, en zo lang zal er gestreden worden!
Bijzondere vergelijking weer, over de jaren heen het totaal aantal overledenen (0-65) vergelijken met covid prikjes als of iedereen (0-65) het covid vaccin genomen heeft. Vervolgens er een verzinsel bij halen “dat de mensen die een prikje hebben gehaald er binnenkort allemaal aan zullen gaan” en dan tot een klasse conclusie te komen met de gepresenteerde data. De 574 pagina’s bijsluiter, blijft ook spannend voor jouw. Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
Dat is exact wat de 'wappies' altijd gezegd hebben, offer niet de hele samenleving op maar bescherm juist uitsluitend de ouderen! Pas je op dat je geen wappie wordt of nog gaat beweren dat je vroeger in het verzet hebt gezeten?
Om geen verantwoording te hoeven afleggen moeten we vooral niet terugkijken... dat is wat je schrijft. Daar zit Den Haag vol mee, met dergelijke Farizeeërs. Het gaat hun dun door de broek zodra er een commissie moet komen om een evaluatie te doen en dus doen ze er alles aan om dat te vermijden.
Duitsland, Italie, is de volgende "the Commision" / EMA? https://dissident.one/verplichte-coronavaccinatie-als-misdaad-tegen-de-menselijkheid-advocaten-dienen-strafrechtelijke-aanklachten-in-tegen-599-duitse-politici-en-rechters https://dissident.one/schade-door-vaccins-de-italiaanse-minister-van-volksgezondheid-van-corona-in-het-vizier-van-de-rechterlijke-macht
Topwetenschappers van de wereldberoemde Cambridge University in Engeland komen met waarschuwingen, dit vereist dus meer onderzoek. https://dissident.one/25-van-de-gevaccineerden-heeft-nu-vaids-waarschuwen-wetenschappers-van-cambridge
Goed bezig, we weten nog veel te weinig over de lange termijn effecten van het mRNA covid-19 vaccin. https://www.artsenvoorvrijheid.be/blog/wetsvoorstel-tot-screenen-gedoneerd-bloed-op-mrna-vaccins/
Hematologische bijwerkingen van de veilige COVID-19-vaccinaties? https://dissident.one/uit-onderzoeken-is-gebleken-dat-er-een-stortvloed-aan-vaccinatieverwondingen-is Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
Ik vraag mij af of de huisartsen dit fenomeen ook al geconstateerd hebben? Dat zou toch eenvoudig geverifieerd kunnen worden? Het viel mij al op dat gevaccineerde vrienden vaak ziek zijn, maar plaats dat voor als nog onder toeval. https://www.frontnieuws.com/studie-onthult-dat-mrna-vaccins-eerder-sluimerende-virussen-en-ziekten-reactiveren/ Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
Grappig weer. In plaats van de cijfers van het CBS over het onderwerp waar je al jaren mee bezig bent even te bekijken, weet je gelijk weer dat de cijfers niet kloppen. Uiteraard omdat ze niet aansluiten bij wat je graag ziet. Ik heb niets aan de CBS-weekcijfers van het aantal sterftes aangepast. Het CBS heeft uiteraard ook geen verschillende cijfers over het totaal aantal overledenen per periode. Het is dezelfde database als die Cees bijvoorbeeld ook heeft gebruikt toen hij enige tijd terug hier een overzicht met sterftecijfers plaatste. Ik zal de cijfers even weergeven op een manier die je vast blindelings zal omarmen. Zie bijgaand het totaal aantal overledenen in de eerste 47 weken van de afgelopen 19 jaar Image Unavailable, Please Login
Als je aan de voorgaande weergave koppelt dat de sterfte in 2023 relatief hoog is ten opzichte van het gemiddelde van het verleden en dan ook nog de suggestie doet dat dit door de vaccins komt zoals je graag zal doen dan is dat natuurlijk erg misleidend. Als je de achterliggende cijfers per leeftijdscategorie bekijkt, zie je gelijk dat de relatieve sterfte in alle leeftijdscategorieen veel lager ligt dan in het verleden. Het desondanks hogere sterftecijfer op totaalniveau komt door de vergrijzing en bevolkingsgroei. Image Unavailable, Please Login Voor een goede beoordeling zou je ook nog historische cijfers de categorie 65-80 moeten corrigeren. De baby boomers (geboren in de geboortegolf vanaf einde van WW2) stormen de laatste jaren op in deze categorie waardoor de gemiddelde leeftijd ook sterk stijgt. De gemiddelde leeftijd in 2023 in deze categorie is bijna 5 maanden hoger dan die van 2015-19. Dat scheelt bijna 5% in de verwachte sterfte.
Ik wil helemaal niets 'graag' zien, stop eens met je onnozele veronderstellingen. Cees constateert op basis van de CBS-cijfers die jij aanhaalt in zijn tabellen óók net zo goed oversterfte, ook het CBS rapporteert keer op keer oversterfte, alleen jij constateert als enige op basis van exact dezelfde cijfers van het CBS géén oversterfte. Wie houdt nu wie voor de gek dan? Schrijf dan gewoon dat ze er bij het CBS totáál geen kaas van hebben gegeten, onzin rapporteren, net als alle kranten en Kamerleden en Cees en jij als enige wel. Dat plaatst dan jouw verhaal ook in perspectief.
Ik hoop niet dat Cees hogere relatieve sterfte constateert in 2023 dan in het verleden. Dat zou dan waarschijnlijk gebaseerd zijn op een onzinnige opstelling van het totaal aantal overledenen zonder uitsplitsing per leeftijdscategorie zoals ik hierboven ook als bewust onzinnig voorbeeld heb weergegeven. Iedereen heeft mag ik hopen wel van de vergrijzing alhier gehoord. Het aantal 65-plussers neemt drastisch toe de laatste 15 jaar en daarmee ook de gemiddelde sterftekans. Je moet het daarom per leeftijdscategorie bekijken en iedereen kan in een oogopslag zien dat de sterfte als % van het aantal inwoners per leeftijdscategorie in 2023 onder het gemiddelde van het verleden ligt (en zelfs heel ver eronder als je een langjarig gemiddelde neemt).
Ik heb verder al eerder eens uitgelegd dat als er oversterfte wordt gerapporteerd over een week of maand dat dit niet betekent dat de sterfteaantallen ook hoger zijn dan bijvoorbeeld het gemiddelde van de afgelopen jaren. Dit zal je ook niet willen begrijpen, maar ik zal het nog even toelichten voor andere lezers hier die wat meer open staan voor informatie. Allereerst wordt er in 2023 relatief weinig oversterfte gerapporteerd door RIVM of het CBS. Dat was in de afgelopen 10 jaar vaak meer. Zie daarvoor bijvoorbeeld hier: https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederland Belangrijker is dat de oversterfterapportages week- of maandoverzichten zijn die je niet bij elkaar moet optellen tot een jaartotaal. Uit de historische vergelijkingscijfers van de afgelopen jaren (5 jaar bij RIVM) halen ze bijvoorbeeld de geschatte overledenen door griepgolven of Covid in het verleden. Dat is logisch om indicatief te zien of er in de huidige periode een hogere sterfte is door bijvoorbeeld griep waar de rapportage voor bedoeld is. Dan moet je het natuurlijk niet vergelijken met historische cijfers waar ook griep- of covidgolven in zitten. Omdat de meeste mensen die overlijden door griep of covid echter door onderliggend lijden binnen afzienbare tijd sowieso zouden zijn overleden, zijn de historische vergelijkingscijfers structureel te laag. Daardoor wordt nooit ondersterfte gerapporteerd per week of maand maar wel bij elke griep- en hittegolf oversterfte. Het CBS en RIVM zijn erg ijverig geweest bij de registratie van het aantal overledenen door Covid. Het CBS kwam volgens mij tot 46.000 tot eind 2022. Dat is heel veel hoger dan het aantal doden dat in 2020-2022 extra is geregistreerd t.o.v. bijvoorbeeld gemiddelde sterftepercentages uit 2015-19. Logisch want de mensen die aan Covid overleden waren gemiddeld bijna 82 jaar en hadden veelal geen lange levensverwachting. Als je die en o.a. de geschatte overledenen als gevolg van een de griepgolf van begin 2018 uit de vergelijkingscijfers haalt, rapporteer je dus regelmatig oversterfte. De tabel die ik hierboven heb geplaatst per leeftijdscategorie is verder simpel genoeg. Iedereen kan zien dat de sterfte tot nu toe in 2023 relatief laag is.
Chris, wereldwijd wordt actie ondernomen om de vaccinatieschade aan te pakken, er zijn zelfs landen waar het zogenaamde ‘vaccin’ reeds van de markt is gehaald. Jij wilt er niet aan dat je een berg gif tot je hebt genomen. Het helpt nergens tegen, het beschermd niemand, het zijn juist de gevaccineerden die op dit moment vatbaar zijn voor diverse virussen die er rond waren. Het moet je nu toch wel eens gaan dagen, dat er op grote schaal gezondheidsschade en sterfgevallen zijn als gevolg van dit ongeteste spul! De bewijzen liegen er niet om. Je kan wel blijven ontkennen, en zoeken naar bevestiging van je gelijk, maar alle cijfers spreken je tegen. Zelfs als die cijfers gemanipuleerd zijn (en dat zijn ze!)
Effectiviteit berekeningen van de corona (herhaal) prik, de "wetenschappelijke" rapporten en manipulatie om tot en gewenste resultaat te komen. (hieronder een RIVM voorbeeld) "Als de herhaalprik een zoutoplossing zou zijn met 0% effectiviteit tegen COVID-19, lijkt het of deze zoutoplossing door deze truc maar liefst 50% van alle ziekenhuisopnames voorkomt". https://virusvaria.nl/nieuw-rivm-onderzoek-toont-onbedoeld-het-gebrek-aan-effectiviteit-van-de-coronavaccins/
Wees maar niet bang, ook daar hebben we tijd voor.... Jij kennelijk niet, anders zou je hier niet meelezen De energie van ongevaccineerden kent geen grenzen!!! Gevaccineerden zijn vooral moe, en hebben alle energie nodig om op de been te blijven...in dat opzicht snap ik dat je hier nog 'moeier' van wordt We stoppen pas als er koppen gaan rollen, ons gelijk hebben gehaald, en het gevaar van beperkte toegang in openbare ruimtes op basis van onvrijwillige (dodelijke) injecties volledig van de baan is. Zolang er nog mensen rond lopen die roepen dat het allemaal onzin is, gaat dit nooit stoppen. Zolang er nog politici zijn die deze terreur nog ondersteunen, gaat dit nooit stoppen. Ik weet nog dat we onterecht tegen gehouden werden bij de poort van CPZ (openlucht ruimte, weet je nog?), en niet mochten deelnemen aan diverse automotive evenementen, kinderen niet naar Sinterklaas mochten kijken, zelfs afgezet met geblindeerde dranghekken, kinderen zich moesten omkleden in de buitenlucht bij zwembaden en sportaccommodaties. Dit was net zo fout als destijds de jodenster!!! Dus maak je borst maar nat, of stop met lezen van dit topic, het is toch zonde van je tijd.
Jan Bonte: “Ach kijk, de mediacampagne komt mooi op gang.” Van de site van het RIVM leerde hij dat er maar tot acht weken na de vaccinatie is gekeken. “Da’s geruststellend als je nog minstens 60 jaar voor de boeg hebt, zoals de kinderen en jongeren” https://www.ninefornews.nl/zojuist-van-start-gegaan-een-gecoordineerde-witwasactie-van-het-grootste-en-schadelijkste-experiment-ooit/ Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
Dit lijk me toch een makkelijke keuze? En toch nemen veel personen de corona herhaal prik niet. Ik snap er helemaal niets meer van. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat
Witwassen, ook bij de overheid? https://stichtingvaccinvrij.nl/oversterfte-laveren-tussen-bedrog-ontkenning-witwassen-en-censuur/