Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 150 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ajax de 1e likes this.
  2. Ajax de 1e

Ajax de 1e Formula Junior

Feb 21, 2014
    904
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Grappig (of juist triest): iedereen om ons heen, buren, klanten én patiënten die covid hebben (jaja, de testen liggen nog in de kast….), zijn volledig gevaccineerd.
    Ik denk dat Mairice het nóg voorzichtig probeert te brengen.

3. Ajax de 1e

Feb 21, 2014
    904
    Holland
    Full Name:
    Steef
    *Maurice (was even te laat met corrigeren)
    Jaja, die knopjes worden steeds kleiner, of mijn vingers worden dikker, maar toegeven dat ik aan een leesbril moet....nope....
    Dus ook ik kan in een ontkenningsfase zitten....o_O:D
    (we worden ouwer, maar niet gauwer...)

4. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ajax de 1e likes this.
  5. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Onderzoek kun je weinig mee denk ik. Het verschil tussen Corona en griep is exact nul. Met al die 'besmettingen' van de afgelopen tijd zaten we 2 jaar geleden nog in lockdown... ik ben voor het laatst in januari 2022 exact 1.5 dag ziek geweest van 'Corona' (officieel door de overheid vastgesteld met die malafide test), zonder smaak- en geurverlies ook nog en dat was toch het kenmerk? Mét prik zou het volgens de gelovigen dan waarschijnlijk 6 uur hebben moeten zijn geworden of zo... om mij heen zeggen ze het wel vaak gehad te hebben inmiddels maar vreemd genoeg <kuch> lukt het hen niet om mij aan te steken met al die labiele auto-immuunsystemen om mij heen.

Ajax de 1e likes this.
  6. Ajax de 1e

Feb 21, 2014
    904
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Tsja, de ‘oversterfte’ van de afgelopen jaren wordt nu meegenomen in de statistieken, en dus als vrij normaal gezien.
    Er is dus helemaal geen oversterfte, het blijkt de normaalste zaak van de wereld! :D

Overigens schrik je van de dagelijks dodelijke en niet dodelijke fietsongelukken…..erg raar dat fietsen dan weer niet verboden wordt.
    Dan doen de vuurwerkslachtoffers het helemaal niet zo gek, en blijkt vuurwerk afsteken zelfs een zeer veilige bezigheid :D

7. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,127
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Volksgezondheid wordt misbruikt om een globaal totalitair systeem op te zetten.

Malinformation = informatie die waar/juist is, maar de overheid in verlegenheid brengt.

Ajax de 1e likes this.
  8. Ajax de 1e

Feb 21, 2014
    904
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Ook Wybren van Haga deelt dit interview, en luidt eigenlijk de noodklok!

9. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  10. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Anthony Fauci, de Van Dissel van de US, heeft plotseling een hele selectieve vorm van Alzheimer gekregen. Zodra er specifiek zaken gevraagd worden over corona, Wuhan of vaccins heeft hij daar geen actieve herinnering (meer) aan. Maar liefst 100x tijdens een 7 uur durend verhoor.

11. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ajax de 1e likes this.
  12. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,127
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Fauci heeft intussen toegegeven dat het virus een lab leak is (opzettelijk?). Kijk eens met welk 100% dodelijk virus waar ze nu mee bezig zijn in die Chinese laboratoria:
    New brain virus (youtube.com)

13. Ajax de 1e

Feb 21, 2014
    904
    Holland
    Full Name:
    Steef
  14. Ajax de 1e

Feb 21, 2014
    904
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Dit is ook een leuke, in navolging van de corona hoax:

Of het filmpje echt is of niet, er wordt wereldwijd bewondering over uitgesproken….er zijn er steeds meer die snappen wat er gaande is.
    Sommige kanalen hebben het al over 17 miljoen vaccinatiedoden. En nog steeds wordt elk onderzoek (mede dankzij herr Schwab) handig tegengewerkt. Gewoon doorlopen, het bestaat niet, niet over nadenken ;)

15. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,162
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Nee joh, het is nog veel erger gesteld met de vaccinatiedoden volgens de ‘kanalen’.

Ik heb maar een tweetal van de vele relatief recente veel ergere voorspellingen geplukt van het meest gequote kanaal hier (Ninefornews).

Volgens dit artikel gaan alle gevaccineerden binnen twee jaar dood. Dat is dus alleen in NL al meer dan 15 miljoen mensen:

https://www.ninefornews.nl/gevaccineerden-zullen-over-2-jaar-dood-zijn-zegt-deze-arts/

En volgens dit artikel heeft 20% van de gevaccineerden myocarditis, waarvan 50% sterft binnen 5 jaar en 75% binnen 10 jaar:

https://www.ninefornews.nl/velen-weten-niet-dat-ze-het-hebben-miljoenen-zullen-sterven-en-heel-binnenkort/

De 50% van de 20% van de gevaccineerden in NL die binnen 5 jaar na zeg midden 2021 zouden sterven zijn zo’n 1.6 miljoen mensen, oftewel ruim 300 duizend per jaar. Klein probleempje…. er gaan bij lange na geen 300 duizend mensen per jaar dood de afgelopen jaren

16. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,162
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Even ook maar weer wat positief nieuws plaatsen voor de doemvoorspellers hier. Het CBS heeft de voorlopige sterftecijfers over geheel 2023 gepubliceerd.

Ik zal ze eerst even misleidend weergeven zoals de 3-4 veelplaatsers in dit draadje ze graag zien.

Image Unavailable, Please Login

17. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,162
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Vervolgens ook maar even correcter per leeftijdscategorie waar een heel ander en juist beeld uit naar voren komt.

Image Unavailable, Please Login

Het sterftepercentage stijgt niet in de loop der tijd, maar in alle leeftijdscategorieën ligt de sterftekans juist héél erg veel lager dan 15-25 jaar geleden. Waarschijnlijk door o.a. minder roken, verbeteringen in de gezondheidszorg en verbeterde werkomstandigheden.

• Het percentage overledenen in de categorie 0 tot 65 jaar is volgens deze voorlopige sterftecijfers het laagste percentage ooit (nipt lager dan in 2019).
    • In de categorie 80+ is het sterftepercentage het op drie na laagste ooit.
    • De categorie 65-80 jaar is iets lastiger te beoordelen want de gemiddelde leeftijd in die categorie schiet de laatste 8 jaar fors omhoog. De baby’s uit de geboortegolf die startte aan het einde van WW2 stomen nu op tot de hogere regionen in deze leeftijdsklasse en dat verhoogt het sterfterisico. Daarvoor gecorrigeerd, is het sterftepercentage het op één na laagste ooit in de categorie 65-80.

Mooi positief toch na al die onheilsboodschappen in dit draadje over dat mensen in heel grote getallen zouden gaan omvallen als gevolg van een paar prikjes?

18. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #3747 roger_l, Jan 18, 2024
    Last edited: Jan 18, 2024
    Het RIVM neemt de sterfterapportage over van het CBS. Het in de zomer van 2021 plotseling gestegen sterfteniveau wordt vanaf nu meegenomen in de sterfteverwachting. Het RIVM verwacht dus dat die onverklaarde sterfte zal blijven en hiermee wordt deze ‘oversterfte’ omgedoopt tot ‘verwachte sterfte’. Er ontbreekt hierdoor een referentie op basis van de pre-coronajaren. Zonder zo’n baseline wordt de “onverklaarde oversterfte” binnen enkele jaren onzichtbaar in de statistieken. De vooralsnog aanhoudende onverklaarde sterfte verdwijnt uit de rapportages en wordt ondergebracht bij de normale, verwachte sterfte.

https://sterftemonitor.nl/wat-is-oversterfte/

Gelukkig zijn er ook nog echte statistici die doorzien op welke wijze de oversterfte onder het tapijt wordt geveegd door 'de instituten'. 'Oversterfte' is nu eenmaal een flexibel begrip zoals Chris aantoont, en als je om de zoveel tijd de definitie of de bandbreedte maar aanpast kun je naar ieder gewenst antwoord toewerken, zoals Chris ook laat zien. Dat de juffrouw die 1 van de hoogste bazen bij VWS nu de hoogste baas bij het CBS is laten we dan nog volledig buiten beschouwing, want het zal toch niet zo zijn dat ze haar daden bij VWS wil verdoezelen? Dat er in vele landen sprake is van een hoge oversterfte in alle leeftijdscategorieën ontgaat op dit moment geen enkele statisticus, behalve Chris dan. Nou ja, is hij ook eens roepende in de woestijn...

https://sterftemonitor.nl/

Alle cijfers op een rijtje, keurig rekening houdend met:
    • bevolkingssamenstelling,
    • sterftekans per leeftijd (dus vergrijzing is ingecalculeerd) en
    • lange-termijn ontwikkelingen van sterftekansen zoals die zich de laatste decennia hebben ontwikkeld.
    En dan blijkt dat er sprake is van een forse onverklaarbare oversterfte....

Ajax de 1e likes this.
  19. ChrisW1

ChrisW1 Formula 3

Oct 29, 2015
    1,162
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Wat een irrelevante ruis weer. Het RIVM, hun wekelijkse oversterfterapportage, welke oversterftecalculatie of statistische bewerking van wie dan ook hebben niets met de naakte sterftecijfers per jaar te maken die ik hierboven heb geplaatst.

Iedereen kan in een oogopslag in die cijfers zien dat de sterftepercentages in 2023 relatief héél erg laag zijn. Daar heb je geen hogere wiskunde of statistische analyse voor nodig.

Dat niet iedereen dat wil zien, snap ik natuurlijk ook. Mensen die hun ziel en zaligheid in de afgelopen jaren hebben opgehangen aan het geloven en verkondigen dat de prikjes het grootste kwaad in de mensheid gingen brengen, zullen waarschijnlijk niet eens naar de CBS-sterftecijfers willen kijken want daarmee zouden ze hun hele geloof en gevormde identiteit kunnen verliezen. Zoals ik eerder heb gezegd, probeer ik die mensen ook niet te overtuigen want ik ga ook niet aan iemand die heilig overtuigd is van het scheppingsverhaal van Genesis of overtuigd is van het plat zijn van de aarde plat duidelijk proberen te maken dat de aarde niet pas 6000 jaar geleden is geschapen of dat de aarde toch echt wel mooie rondingen heeft. Dat zou evenmin overkomen.

20. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,127
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Steek je kop maar in het zand.

rob.kruiswijk, roger_l and Ajax de 1e like this.
  21. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,782
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Je maakt je als roepende in de woestijn niet al te geloofwaardig als je wetenschappelijke onderbouwing niet verder komt dan het verwijzen naar een platte aarde, ik heb eerder de neiging je juist in dat kamp te plaatsen Accepteer gewoon dat je in West-Europa de enige bent die hierin geloofd, in alle Westeuropese landen spreekt men over oversterfte behalve in Zweden. Je haalt er steeds meer 'argumenten' bij die geen enkel hout snijden.

Prikfanaat Dr Campbell heeft de draai al een tijdje geleden gemaakt, maar goed, die is ook deskundig op geneeskundig gebied en niet op statistisch gebied

rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.

Share This Page