Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 159 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Tuurlijk niet...met zijn 10 voor statistiek weet hij precies wat hij moet zeggen en wat niet.

Ik mis in alle cijfers al 2 jaar lang de enorme oversterfte onder de niet-gevaccineerden. Als die er zou zijn stonden de kranten er wel vol mee. Maar nee, 85% is volgepompt met een goedje en kennelijk zijn die de Sjaak, en dan wordt het opeens allemaal niet onderzocht, mist er data en is de privacy plots een probleem, een probleem dat er niet was toen zogenaamd de ziekenhuizen vol lagen met ongevaccineerden

Image Unavailable, Please Login

Ajax de 1e likes this.
  2. bertdeboer340

bertdeboer340 Formula 3

Sep 16, 2003
    2,439
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Met de schermafdruk heb je gelijk, als je verder kijkt zie je inderdaad de datum, die overigens nog steeds 2022 is en van de Volkskrant komt, wat hier door bepaalde mensen als MSM wordt beschouwd.

De tweeds echter zijn nog
    steeds een reactie op een post van Ninefornews.

Maar nu we het toch over tunnelvisie hebben. Ik heb jou ooit een indirecte vraag gesteld, er is hier maar 1 oud eindredacteur van de Gli, maar die heb je nooit beantwoord...

3. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Het artikel is uit 2022 en stelt dat, ondanks dat er nog altijd sprake is van oversterfte, nog altijd geen antwoord is gekomen op die vraag uit de Volkskrant/ MSM. Lijkt me in 2024 gerechtvaardigd dan toch?

Het zijn artsen en een statisticus die de vragen stellen, dat maakt het juist interessant

Ik ben geen eindredacteur (geweest), maar dat terzijde. Wat was/is je vraag?

4. bertdeboer340

bertdeboer340 Formula 3

Sep 16, 2003
    2,439
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Sorry, hoofdredacteur volgens de Quote

5. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    En de vraag is?

6. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    2019 was echt een top jaar!

En die laatste kolom is weer een typische gevalletje van goochelen met cijfertjes, wat ging het toch slecht in de periode 2005 tot 2015.

View attachment 3706860

Verzonden vanaf mijn iPhone met FerrariChat

7. bertdeboer340

bertdeboer340 Formula 3

Sep 16, 2003
    2,439
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Misschien moet je het anders bekijken . Stel je bent lid een club die zich bezig houdt met jouw hobby, en dat is in dit geval auto’s en met in het bijzonder Ferrari. Er zijn meerdere clubs maar laten we in dit geval de Ferrari Club Nederland eens nemen. Deze club kent leden en begunstigers uit alle lagen van de bevolking maar allemaal met die ene passie, Ferrari. Nu brengt de FCN een fraai magazine uit, de meesten hier zullen de Gli Amici wel kennen. Stel je bent redacteur bij de Gli en er wordt kopie aangeleverd over een onderwerp wat niets met Ferrari te maken heeft, dit kan van alles zijn maar laten we de Corona situatie maar eens nemen. Wat doet de redacteur, gaat hij dit plaatsen in een magazine wat Ferrari gerelateerd is? Ik vermoed van niet maar er zijn hier vast mensen die meer ervaring op vlak de het samenstellen van een magazine hebben.

Maar stel dat het in het uiterste geval wel wordt geplaatst, de meeste leden en begunstigers zullen er niet blij mee zijn. Het argument zou kunnen zijn “je hoeft het niet te lezen”. Maar ja, elke keer als je de Gli doorbladert zie je het stuk toch weer staan, je oog wordt er wel door getrokken.
    Dit wil overigens niet zeggen dat de mensen het stuk niet (willen) lezen omdat het onderwerp ze niet interesseert, integendeel. Maar als ze daar meer van willen weten dan lezen ze wel een ander magazine

Ferryducati likes this.
  8. bertdeboer340

bertdeboer340 Formula 3

Sep 16, 2003
    2,439
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Precies, er is maar 1 jaar beter dan afgelopen jaar en dat is 2019. Je kunt alle jaren vergelijken maar met een tunnelvisie haal je juist dat ene jaar eruit..

9. bertdeboer340

bertdeboer340 Formula 3

Sep 16, 2003
    2,439
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Toegeven dat je geen idee hebt wat hier al gepost is en dus maar herhalen en herhalen is zoooooo gemakkelijk.. En als dat maar 1x was....

Ferryducati likes this.
  10. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Nee, dat zou niet in de Gli komen, en logisch ook. Overigens heb ik wel eens een column geschreven over de klimaat-onzin; nog nooit zoveel (positieve) reacties gehad...

Je indirecte vraag is (neem ik aan) waarom dan wel hier? Dan zul je dat in het licht van de situatie in 2020 moeten bezien. In die periode was het onmogelijk je kritisch uit te laten over corona op allerhande fora, LinkedIn, Twitter en Facebook inclusief. Je werd er gewoon vanaf gegooid. FerrariChat was hierop de (prettige) uitzondering, er is geen censuur en er lopen hier ook net zo goed gelijkgestemden. Je valt er in principe helemaal niemand mee lastig omdat het een aparte draad is, het is aan eenieder om wel of niet deel te nemen. Net als in de samenleving menen er altijd wel een paar (altijd dezelfde types) te moeten schreeuwen dat het allemaal onzin is, prima, zou zelfs de basis voor een zinvolle discussie kunnen zijn, maar onderbouw dat dan ook. Alleen maar roepen 'complot' of 'onzin' of 'wappie' is een teken van geestelijke en inhoudelijke armoede. Velen zijn de afgelopen tijd al verdwenen en hoor of zie ik niet meer, prima! Kijk de afgelopen dagen maar eens naar de Tweede Kamer, exact hetzelfde geschreeuw ter linker zijde. Er wordt nog altijd enorm gecensureerd op X, Facebook en met name LinkedIn, reden waarom het hier gedeeld wordt. En het blijft iedereen vrij staan de draad te openen of niet. Alleen dat domme geschreeuw van een aantal ben ik nu wel klaar mee. Ze zaten er aantoonbaar naast, en om dan nu te roepen dat ze wel wat beters te doen hebben en zich er niet in verdiepen is geen vrijbrief om 'andersdenkenden' dan maar te blijven afzeiken. Donder dan ook op als je er niets vanaf weet en wil weten. Het zijn dezelfde types die met hun mondkapje dachten beschermd te zijn, dat is kippengaas spannen tegen de muggen. Als je met die geestelijke armoede (want het is heel simpel te beredeneren als de kleinste gaatjes nog altijd 100x groter zijn dan een virusdeeltje) maar wel het 'recht' denkt te hebben anderen terecht te wijzen heb je echt zelf een probleem. En kom niet aan met 'de kennis van toen'; ALLES was ook toen al bekend. Op een quote van 3 jaar geleden staat direct eronder welke onzin er geschreven stond met argumentatie die nog altijd rechtop staat.

Ajax de 1e likes this.
  11. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #3961 roger_l, Jul 6, 2024
    Last edited: Jul 6, 2024
    Er was destijds sprake van zoveel onlogica dat ik tot op de dag van heden niet begrijp waarom zoveel mensen erin getrapt zijn. De waanzin rondom mondkapjes heb ik nooit begrepen. Een virus tegenhouden dat 100x kleiner is dan het kleinste gat in een mondkapje is waanzin, onmogelijk. Het RIVM zei openlijk dat de mondkapjes niet werken, honderden onderzoeken die dat ondersteunen. Filmbeelden van notabelen die ze afzetten zodra de camera’s uitgaan. En dan toch iedereen veroordelen die zegt dat hij niet aan dat circus meedoet? Jawel, zelf vaak genoeg meegemaakt, winkels uitgeschopt, scheldende mensen om me heen. En het is gekmakend kan ik je zeggen, en je kijkt met plaatsvervangende schaamte naar broekpoepers die die dingen zelfs buiten opzetten. En dat soort types hebben nu de grootste bek over ‘ga door met je leven’ terwijl ik ze tijdens hun totale mentale, psychische en geestelijke dieptepunt heb gezien en er op dát moment juist niets over heb gezegd. Ik heb ze in hun waarde gelaten. Maar omgekeerd?

Hetzelfde geldt voor het vaccin. Er is nooit een farmaceut geweest die gezegd heeft dat het vaccin beschermde tegen overdracht. Daarmee is iedere claim van ‘je doet het voor de ander’ of ‘samen komen we uit de crisis’ volstrekte waanzin. Een vaccin dat niet beschermd tegen overdracht stopt een epidemie niet. Toch meenden dezelfde types in hun totale mentale, psychische en geestelijke dieptepunt dat iedereen zich moest laten prikken, deden ze de meest bizarre uitspraken over wat anderen voor hún moesten doen (prikken dus) en iedere kritiek werd weggezet als ‘complot’, ‘wappie’ of ‘onzin’. Er is nog nooit een vaccin binnen 6 maanden klaar geweest voor gebruik. Je kunt na 6 maanden niet zeggen dat er geen bijwerkingen op de lange termijn zijn. Dat is klinkklare onzin als er 6 maanden ervoor nog helemaal niets was. Maar ook hier weer de ‘wappies’ die zeiden ‘het staat je vrij je te laten vaccineren, maar verplichten is een brug te ver’ en de schreeuwers die zich gelukkig prijsden met hun QR-code terwijl ze iedereen en de halve wereld aan het besmetten waren. De QR-code is uiteindelijk de verlossing geworden voor de ‘wappies’, want pas toen kwamen al die schreeuwers er achter dat ze elkaar onderling aan het besmetten waren, en dat kon toch niet?

Een groot deel van de bevolking is er met boter en suiker ingetrapt. Hoe dat kan? Omdat ze de overheid benaderen vanuit vertrouwen, terwijl de andersdenkenden de overheid benaderen vanuit wantrouwen. En als je iemand of iets wantrouwt ben je kritischer en vallen je ongeregeldheden of onlogica veel eerder op. Het is het verschil tussen een Ferrari kopen ‘onder de vlaggetjes’ of bij een gerespecteerde dealer.

De media verkoopt alleen met schreeuwende koppen. En dan maakt het niet uit of je het hebt over de ‘T’, Volkskrant of Ninefornews. Van ‘De andere Krant’ weet ik dat de hoofdredacteur nog in teksten wijzigt om het allemaal net iets erger te doen lijken. Daar zul je dus doorheen moeten kijken. Maar de Volkskrant publiceert net zoveel onzin als Ninefornews. Ik neem van beiden niets voor zoete koek. Over oversterfte (die beide 'kampen' bevestigen, dat ontkennen is hilarisch) is er een rode draad door alle media heen; ofwel de spuit wordt als oorzaak aangewezen, ofwel wordt dit hardnekkig ontkent. Feit is dat de instanties die het zouden kunnen onderzoeken er niets mee doen, ondanks Kamermoties. Tot die tijd is er dus weinig zinnigs te zeggen over de oorzaak van de oversterfte, behalve dan dat er wel erg veel ‘toevalligheden’ zijn. Als het over CO2 gaat ziet ‘iedereen’ meteen de causaliteit als er 2 grafieken met 80 variabelen over elkaar heen gelegd worden, bij de oversterfte met 2 variabelen schijnt dat dan weer totaal niet op te gaan. Het stilzwijgen, niet willen onderzoeken en het gemanipuleer met cijfers is voor mij in ieder geval een grote rode vlag. En wat zou er gemakkelijker zijn om door onderzoek aan te tonen dat de 'wappies' ongelijk hebben? En precies dat gebeurd niet, behalve enkele 'wij van WC-eend-onderzoeken'. Helemaal onderaan de streep maakt het voor mij persoonlijk uiteraard niets uit, ik heb de prikken niet gehad. Maar er zijn uiteraard om mij heen wel voldoende dierbaren die ze wel hebben genomen.

Ik ben helemaal klaar met die respectloze types hier die zich nergens in verdiepen maar wel menen het recht op de waarheid te hebben en van daaruit anderen veroordelen. Ze hebben zelf in een psychose geleefd en willen die zo snel mogelijk vergeten, prima, maar doe dat dan niet door iedere keer te roeptoeteren dat de rest van de wereld gek is. Het waren juist zijzelf die compleet de draad kwijt waren met hun onzin. Het is hún gebrek dat ze niet in staat zijn geweest nuchter na te denken en uit de hiaten in de verhalen van de overheid en de media te ontdekken dat er wel erg veel zaken niet klopten.

Dr. E, rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  12. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Als je hier iets positiefs aanhaalt wordt dat omgebogen naar een tunnelvisie en op de mouw gespeld. En als dat op de mouw spelden maar 1 keer was….

13. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    De Europese vaccinatiekaart, een papieren pas of een app vooral bedoeld om burgers ‘controle te geven over hun vaccinatie-informatie’.

Dus toch nog een digitaal vaccinatie paspoort met Europese digitale vaccinatie certificaten welke ook gebruik maakt van het WHO’s Global Digital Health Certification Network (GDHCN)

https://indepen.eu/mag-ik-even-zien-of-u-gevaccineerd-bent/

En “guess what” de WHO heeft ook nog een visie omdat die (covid) vaccins zo goed werken. Use-cases genoeg dus.

https://www.who.int/initiatives/global-digital-health-certification-network.

14. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Censureren:

De corona (pandemie) censuur van de overheid wordt steeds duidelijker, met het RKI voorop, de feiten zijn onweerlegbaar.
    De bevolking werd en wordt nog steeds gemanipuleerd door de overheid en MSM.
    Een artikel voor Dummies vandaag in de telegraaf.

Ajax de 1e likes this.
  15. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #3965 rob.kruiswijk, Aug 14, 2024
    Last edited: Aug 14, 2024
  16. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    RKI-files: kantelt het corona-narratief dan eindelijk?

17. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,781
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #3967 roger_l, Aug 19, 2024
    Last edited: Aug 19, 2024
    Vreemd he, tussen de vrijgave via een zwartgelakt WOB-document en de uiteindelijke vrijgave door een klokkenluider bij het RKI heeft de huisjurist van het RKI nog lopen knoeien in de bestanden. Een andere jurist heeft ontdekt bij het vergelijken van het zwartgelakte document en het 'ontlakte' document dat ze ambtsmisdrijven hebben proberen te verhullen met het zwartlakken. Hebben ze in NL uiteraard niet gedaan <kuch>, zelfs Kamervragen worden daarover omzeild.

https://indepen.eu/zwartlakken-om-ambtsmisdrijven-te-verhullen/

De gelovige staatslaven zijn druk doende te proberen te begrijpen hoe het toch kan dat opeens een corrupte bondgenoot je cruciale bron van energie opblaast vanuit een gammel zeilbootje 90 tot 100 meter onder water, die moeten nu het onmogelijke gaan geloven nadat ze eerst het volstrekt onmogelijk al geloofden. Kantelen zal het dus niet.

rob.kruiswijk likes this.
  18. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  19. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #3969 rob.kruiswijk, Aug 19, 2024
    Last edited: Aug 19, 2024
  20. Ajax de 1e

Ajax de 1e Formula Junior

Feb 21, 2014
    903
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Aangezien de WHO de noodtoestand heeft aangekondigd aangaande de apenpokken, vraag ik toch voor de zekerheid of dat hier besproken mag worden (uiteraard voor een vriend)…

21. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  22. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #3972 rob.kruiswijk, Aug 23, 2024
    Last edited: Aug 23, 2024

De WHO is al weer een tijdje bezig om een volgende hoax op te zetten.

Ondertussen gaat de Europese Commissie daar vrolijk in mee en coördineert de aankoop en donatie van 215,000 vaccindoses aan Afrika.

Business as usual.

23. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #3973 rob.kruiswijk, Aug 24, 2024
    Last edited: Aug 24, 2024
    Gevaccineerd, ongevaccineerd en oversterfte na een corona vaccinatie rondje.

De op regels gecreëerde “pandemie van de ongevaccineerden”

“Het blijft verbijsterend op welke wijze er met cijfers bij het CBS en RIVM gegoocheld wordt. Is dat nu volstrekte incompetentie van alle data-experts bij deze instellingen, of is er opzet in het spel?”

Het valt niet mee om toe te geven dat we belazerd zijn en de vertrokken leugenaars te vervolgen. Dus op naar de volgende WHO hoax ondersteunt door de politiek?

https://indepen.eu/sjoemelden-het-cbs-en-het-rivm-met-vaccinatiegegevens/

24. rob.kruiswijk

rob.kruiswijk Formula 3

Jun 15, 2014
    1,682
    Netherlands
    Full Name:
    Rob

Share This Page