Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 45 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    We lijken er behoorlijk aan gewend geraakt te zijn..... nog een legitieme reden om nog ff te wachten.

     
  2. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Geweldig, het virus kan klok kijken... En ik wordt (bijna) als wappie uitgemaakt. Hilarisch.

    Ernstiger is dat nu toch wel blijkt (en dus toegegeven) dat gevaccineerden WEL moeten gaan testen bij klachten maar ook het groene vinkje blijven houden. Wil daar iemand iets zinnigs over zeggen? (en dan bedoel ik in het voordeel van H. De J.)

    @ Bert, duidelijk.
     
  3. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Het wordt verder geautomatiseerd en veel
    beter gecentraliseerd op EU niveau met een database-je.

    https://www.ninefornews.nl/world-economic-forum-presenteert-coronapaspoort-dat-vaccinatiestatus-bepaalt-aan-de-hand-van-bloedtest/

    Het enige wat nog ontbreekt is gezichtsherkenningscamera voor toegang welke ook o.a. direct automatische entree betaling kan afhandelen, openbaar vervoer, overheidsgebouwen, grens controle, ziekenhuis toegang, use-cases zat met subsidie.

    Ik stel voor dat we alvast bij openbare gebouwen de toegang deur controle uitbreiden met gezichtsherkenning camera’s zodat de deuren automatisch open gaan of dicht blijven, en bij overtreding dus ook direct een boete omdat het kan.
    We beginnen met een field-test in de Haagse overheids gebouwen, en het restaurant van de 1e en 2e kamer.

    En we spreken af als de field-test goed bevalt dat er een nationale uitrollen komt.






    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  4. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Ik zie dezelfde discussie als hier gevoerd wordt. Maar ik zie nog meer de kansloosheid van de mens die in deze grote hoax blijft geloven! Er valt werkelijk geen speld tussen die kale knikker ( :D ) te krijgen, en dat is wat ik steeds bedoel: deze mens is werkelijk niet voor rede vatbaar. Gewoon eng! Neem even de moeite de discussie in zijn geheel te bekijken, zelfs te analyseren.


    Ik blijf mij altijd verzetten tegen het besturen van het individu door de overheid. We woonden tot voor kort nog in een vrije westerse maatschappij! En de groep tegenstanders is niet alleen groeiende, hij is veel groter dan men vermoed! Het aantal tegengeluiden neemt gelukkig hand over hand toe.
     
    stekkefun4 and bigodino like this.
  5. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,369
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Dank voor de ironie!! Die had ik niet van jou verwacht.

    Maar of je nu voor of tegen vaccinatie cq QR-code bent, het is wel vreemd dat je vinkje groen blijft als je positief test als je gevaccineerd bent. Je kunt alleen je QR code laten zien op een telefoon met een internet verbinding dus dan moet het vinkje ook uit te zetten
    zijn..
     
    stekkefun4 likes this.
  6. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    #1106 328gts1987, Oct 17, 2021
    Last edited: Oct 17, 2021
    Het is ronduit "gevaarlijk" voor de omgeving waarin zo'n persoon zich begeeft of gaat begeven. Dan besmet je dus heel de boel (moet je wel eerst drager van het virus zijn EN besmettelijk zijn uiteraard, iets wat ook niet iedere drager van het virus is)

    Het lijkt ook nu al aan de gang te zijn als je het OMT wil geloven. Die voorspellen een schrikbarende toename van besmettingen las ik vandaag, hoger dan ooit tevoren...

    En dan moeten we gewoon eerlijk zijn door vast te stellen dat dit niet door geteste ongevaccineerden kan (gaan) komen die in de minderheid zijn (17%), immers die komen nergens in zonder getest te zijn en vallen niet onder de 83% gevaccineerden in de samenleving die onbeperkt overal binnen kunnen komen.

    Ik blijf herhalen: Waar blijft inzet op zorg capaciteit? Die had al ruim 1,5 jaar opgebouwd kunnen worden (en beperken lockdowns). We lopen achter door dat geneuzel in Den Haag die alleen maar bezig zijn met hun eigen plannen. De formatie in Duitsland (die later gingen stemmen en een krachtige koerswending gaf in hun politieke koers) is al bijna rond.
     
    stekkefun4 likes this.
  7. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Corona? Speelt dat nog steeds? :)

    kleine correctie (if I may):
    Niet door geteste ongevaccineerden kan (gaan) komen die in de minderheid zijn (17%)
    =
    Niet door geteste ongevaccineerden kan (gaan) komen, omdat ze negatief zijn getest :p

    Bert zegt het al.. je bent gevaccineerd dus groen maar positief getest en sommige mensen mengen zich dan gewoon in het publiek.
     
  8. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,581
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    #1108 bigodino, Oct 18, 2021
    Last edited: Oct 18, 2021
    De manier waarop de injectie gezet wordt, kan belangrijk zijn voor het voorkomen van negatieve effecten. Je wilt niet dat het in het bloed terecht komt, maar in de spier. Als je je laat injecteren, eis dan dat men checkt of men per ongeluk in een ader prikt:


    p.s. dit zijn bepaald geen wappies, maar stellen vast dat er nog heel veel onbeantwoorde vragen zijn, die blijkbaar niet gesteld mogen worden.
     
  9. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  10. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Hoe is het mogelijk dat zo'n viroloog (=OMT lid) dit zo op de ether smijt zonder dat daar ook iemand iets van zegt.
    Toen Mona Keijzer iets riep (wat haar eigen mening was) in een radio programma, werd ze per direct door Rutte ontslagen (of dat correct is gegaan moet nog (steeds) worden uitgezocht). En dit onzin verhaal (we gaan de kerst en andere festiviteiten van vorig jaar dubbel inhalen...) op de radio mag/kan wel? O, ja dat loopt natuurlijk "in de pas" hoe onzinnig het ook is. Wat een raar mens.
     
    stekkefun4 likes this.
  11. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    hier het WEF filmpje.
     
  12. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Wat een flauwekul.

    Dit filmpje is meer dan een jaar oud; van ver voor de komst van de vaccins. Gaat over een losse flodder van een paar mensen van het WEF die niets te zeggen hebben in deze wereld en waar daarna ook niets meer van is gehoord. In het filmpje hebben ze het ook over een lancering in september 2020. Heeft iemand daar iets van gezien? Of überhaupt iets van gehoord in de zomer van 2020 (want van die tijd dateert dit idee)?

    Bizar om daar in oktober 2021 mee te proberen paniek te zaaien. Ook bizar dat alleen dit soort onzin kennelijk gevonden kan worden om een kennelijk bij enkelen bestaand angstbeeld over in wat voor wereld we leven en gaan leven in stand te houden.
     
  13. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #1113 rob.kruiswijk, Oct 18, 2021
    Last edited: Oct 18, 2021
    Chris,
    Het is anders wel het WEF dat zo'n filmpje volgens jou meer dan een jaar geleden gemaakt heeft en niet een of andere idioot die op Facebook zit.
    De corona toegangs app (zie filmpje) is dus later wel in de Europese landen uitgerold, dus zo'n flauwekul is het niet.
    Ook andere zaken in het filmpje zijn goed voorspeld.

    Het volgende boek is ook anderhalf jaar geleden geschreven, dat staan ook dingen in die later geïmplementeerd zijn.
    https://www.amazon.com/COVID-19-Great-Reset-Klaus-Schwab/dp/2940631123

    Maar goed het zal wel des-informatie zijn dat komt heel ergens anders vandaan ....
    https://www.ninefornews.nl/arnold-karskens-spreekt-benelux-parlement-toe-regeringen-media-zijn-gevaarlijkste-verspreiders-van-nepnieuws/
     
  14. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Je kondigt iets aan wat in de zomer van vorig jaar is geroepen door mensen die niets te zeggen hebben in deze wereld, in een tijd dat er ontelbare dingen werden geroepen als 'oplossingen' voor de corona ellende, als iets nieuws en zelfs als wat er nog aan zit te komen en nog 'erger' is dan wat we tot nu toe hebben gezien.

    "Het wordt verder geautomatiseerd en veel
    beter gecentraliseerd op EU niveau met een database-je."

    Ik gok dat je net als de honderden mensen die 'intelligente' reacties onder het youtube filmpje hebben geplaatst niet doorhad dat het filmpje al meer dan een jaar oud was, een losse flodder was van een paar totaal onbelangrijke mensen waar nooit iets mee is gedaan, en dat de wereld al lang heel veel verder is gelopen.

    In het algemeen vind ik het wel ironisch dat diverse anti-vaxxers en virusontkenners zichzelf graag 'kritisch' noemen terwijl veel van wat ze zeggen en schrijven met minimale inspanning via Google als misleidend tot ronduit foutief te bestempelen is. Past niet echt bij 'kritisch' zijn, evenmin als dat ik zelden zie op bijvoorbeeld twitter of bij dit soort youtube filmpjes dat men elkaar onderling wijst op de onjuistheid van iets. Mensen lijken al gelukkig als er iets tegen vaccins, pcr testen of de overheid in het algemeen wordt geroepen, wat het ook is. Helpt denk ik allemaal niet om als minderheidsgroep serieus genomen en gehoord te worden.
     
  15. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,337
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #1115 rob.kruiswijk, Oct 19, 2021
    Last edited: Oct 19, 2021
    Dat oude filmpje is geen flauwekul en geen losse flodder, die (corona) toegangs app is er nu, vreemd dat je dat nog niet ziet?

    Toegang en controle wordt verder centraal geautomatiseerd, jij ziet dat nu niet? Ik geef een paar onbenutte mogelijkheden aan, met een field-test om te beginnen.
    Toegangs controle en betaling met pasjes is er al lang, de evolutie is gezichtsherkenning gekoppeld aan verschillende databases. nu op je telefoon / Laptop / PC, later hangen er bijvoorbeeld gezichtsherkenning camera’s bij deuren.

    En zoals gebruikelijk eindig je weer met het zelfde patroon “ in het algemeen vind ik.... anti-vaxxers, virus ontkenners, pcr... etc, etc”. Weet je al waarom je dat blijft doen?



    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  16. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Rob, de voorstanders zijn slachtoffer geworden van diverse vuile 'praktijken'.....je zal ze dus nooit kunnen overtuigen, ze zullen hun ongelijk nooit toegeven, je zal altijd de zwarte piet ( :D ) toegespeeld krijgen.
    https://taalstrategie.nl/5-essentiele-framing-tips/
    Een goed voorbeeld is van de kalende meneer in mijn vorige filmpje, en dat is wat mensen maar niet willen inzien. Hij blijft maar wartaal uitslaan. HIJ...komt...niet...met...bewijs!!! Hij is 'gefraimd'! Psychologisch geprogrammeerd.

    NLP is ook zo'n techniek ;)
     
  17. Melvin Diagnosi

    Melvin Diagnosi Formula Junior
    Rossa Subscribed

    May 15, 2016
    317
    Amsterdam
    Full Name:
    Melvin Williams
    Dat dit topic nog steeds loopt.... haha

    can we not agree to disagree?

    Om mijn mening te laten delen is dat ik het idd echt belabberd vind dat je verplicht bent bijna om je te vaccineren. Leuk zo n ster op je borst... dacht dat we die tijd lang geleden achter ons hebben gelaten. Verder moet je ieder bij z’n keuzes laten. De ene gelooft in God de ander in Allah en sommige helemaal niet. Religie heeft er ook toe gedaan dat wij veel oorlogen hebben. We worden het toch nooit eens idem Corona en alle vaccinaties erom heen. Rij gewoon een rondje in je F en laat deze ******** lekker varen . Tabee!
     
    MvT and stekkefun4 like this.
  18. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Tot ik aan de poort van CPZ staande werd gehouden, en er niet in mocht......ik was me van geen kwaad bewust, maar werd daar wel even met de neus op de feiten gedrukt dat er dus een dwangmaatregel van overheidswege van kracht is. Ik was er op uitnodiging, geen sprake van een samenscholing of wat dan ook.

    Ik had geen polsbandjuuuhhhh.....shame on you, wie dit een goede zaak vindt! Je krijgt uiteindelijk wat je toekomt!
     
  19. cdriel

    cdriel Karting

    May 30, 2016
    173
    Nieuw onderzoek obv Israelische data naar Myocarditis irt de prik.
    Vooral jonge mannen zijn er kwetsbaar voor. Mijn hypothese van een factor 6 uit mijn vorige post was wat aan de lage kant.

    https://www.medpagetoday.com/infectiousdisease/covid19vaccine/94892

    "For patients in Israel's largest healthcare system, Clalit Health Services, the estimate of myocarditis was 2.13 cases per 100,000 vaccinated persons, reaching as high as 10.69 cases per 100,000 in men and boys ages 16 to 29."
    • Overall population: 2.13 cases per 100,000 persons
    • Men and boys: 4.12 per 100,000
    • Women and girls: 0.23 per 100,000
    • Young people ages 16 to 29: 5.49 per 100,000
    • Men and boys ages 16 to 29: 10.69 per 100,000
    • Individuals age 30 or older: 1.13 per 100,000

    Het risico op ziekenhuisopname agv Covid19 voor tieners is gemiddeld 0,6 (gemiddeld, kan afwijken per regio/leeftijdcohort) per 100.000

    Zoals bekend is dit slechts één van de bekende bijwerkingen op korte termijn. Lange termijn weet niemand.

    Noem mij maar een wappie, maar ik heb mijn zoon van 21 jaar dus geadviseerd nog even te wachten met de prik. Bovendien heeft ook hij al C19 gehad.
     
  20. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,891
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik voel me als een (jonge) man van 29, telt dat dan ook? :p

    Maar dat zijn wel verontrustende cijfers voor die leeftijdsgroepen. Er zullen ongetwijfeld nog wel meer "bijwerkingen" komen in de tijd.
    En dan ga je je afvragen of het voor jou zelf wel zin heeft.

    Hoorde vandaag op de MSM de verbazing dat er gevacineerden met positive test op zak maar groen vinkje op de app het vliegtuig zijn ingestapt ("omdat dit kon...."). Dat is dus precies wat ik bedoel met schijnveiligheid van die app. Hij staat permanent aan op groen, ongeacht jou lichamelijke toestand. Dat hebben ze in Belgie beter voor elkaar. Niet alleen daarmee maar ook met de metingen in publieke ruimten middels CO2 (gekoppeld aan earosolen). Schiet die omhoog >800 dan is ventileren verplicht. >1200 dan moet iedereen de ruimte verlaten. Dat is werkelijk bekijken wat de situatie in een bepaalde ruimte is en daarop handelen. Nix geen scheiding in bevolking, iedereen gelijk en gecontroleerd handelen. En wij gekke NL'ers maar in een app geloven die gevaarlijk blijkt te zijn.

    De besmettingen schieten omhoog en +40% blijkt dubbel gevaccineerd te zijn (en waarschijnlijk meer want zoals eerder uitgelegd hier in deze draad worden gevaccineerden die niet geregistreerd willen worden als ongevaccineerd geteld in het ziekenhuis...)

    Wellicht is de opmerking laatst: agree to disagree maar het beste want dit valt onderhand niet meer uit te leggen.
     
  21. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Net terug van de Dolomieten... het is letterlijk overleven, want aan eten kom je niet, behalve bij tankstations. De volslagen randdebielen die dit beleid nog goedkeuren zijn rijp voor een gesticht. Ik werd van een terras gegooid samen met mijn dochter van 12 omdat ik geen 'vinkje' had, kerngezond, niet blaffend van de kinkhoest of zo. Was het niet onze heilprofeet Rutte die zei dat testen zonder symptomen onzin is? Ondertussen besmetten de gevaccineerden zich onderling de typhus in hun aura van zelfdeugdzaamheid, kiepen hele verzorgingsoorden om met de dubbelgevaccineerden, lopen de ziekenhuizen vol met dubbelgevaccineerde brekebenen van 70-plus met 6 onderliggende ziektes en een ChrisW1 en consorten lopen het te verdedigen want het is allemaal fake-nieuws. Zelfs in de MSM 'verwonderde' virologen bij een groen blijvend vinkje terwijl ze de complete omgeving lopen te besmetten, berichten te over zelfs in de MSM van dubbel-gevaccineerden die omkiepen in bejaarden-oorden, maar vooral stug volhouden! De ongelofelijke plaat voor de kop is schrijnend van al die pro-vaccin-promoters en goeroe's die nu nog stug volhouden dat het vaccin 'werkt' terwijl de 3de of 4de prik die onzin moet ontzenuwen omdat het vaccin zo goed werkt. Meer dan talloze vaccinatie- spijtoptanten in mijn omgeving die lijden onder trombose- of andere problemen, plotselinge hartinfarcten (nooit afnemende conditie en opeens taadaa... 4 bypasses), kinderen van 14 jaar met een ontstoken hartzakje, maar hey, het vaccin is de holy grail en de ongevaccineerden moeten bestraft worden voor hun 'wijsheid' om niet mee te doen aan deze onzin. De prik werkt simpelweg niet, de gevaccineerden hebben hun immuunsysteem op tilt gezet en krijgen nu de rekening op een verguld schaaltje aangereikt. En nu? Een lockdown omwille van de 'griep' die Corona onder gevaccineerden opeens heet? De ongevaccineerden mee in een zinloze lockdown of worden de rollen omgedraaid? Wordt de vraag bij het ziekenhuis 'bent u gevaccineerd?' en zo ja, dan heeft u een probleem want uw immuunsysteem is op tilt gezet? Zijn de bedden wel vrij voor gevaccineerden die aan een experimenteel vaccin mee deden om op vakantie te kunnen? Ik mag hopen dat de eed van Hippocrates nog wel geldt voor gevaccineerden, want vele medici en pro-vaxers in de media zijn die vergeten als het om ongevaccineerden gaat... de 'logica' achter de QR-code treft nu ook de gevaccineerden zodra testen verplicht wordt voor iedereen, ongeacht vaccinatiestatus. En pas dan zullen deze blinden inzien dat het helemaal niets met gezondheid te maken heeft...
     
  22. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,707
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
     
    Ajax de 1e likes this.
  23. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Nee hoor, het is niet voor niets dat deze stichting bestaat: https://artsencollectief.nl/
    Daar ben ik ook bij aangesloten, mét BIG-registratie! En nog steeds groeiende....;)
    Er komen steeds meer BIG-geregistreerden met 'gewetensbezwaren'. En dat is niet zonder reden....

    Maar de pro-vaxxers alhier en aldaar kunnen lekker in hun bubbel blijven zitten. De schreeuwende voorstanders hebben meestal geen medische achtergrond.
    Spuit je lekker vol voor een vinkje, doe het maar, dat is goed voor de mensheid.
    Doe het omdat een schoolleraar met PABO-opleiding dat zegt! Herhaaldelijk! Framend.... Spuit je 5 keer vol, voor mijn part 30 keer, en blijf vooral geloven in de goede werking :D


    Minister Bruins heeft een commissariaat bij Novavac (?) gekregen.....
     
    roger_l likes this.
  24. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    836
    Holland
    Full Name:
    Steef
  25. ChrisW1

    ChrisW1 Formula 3

    Oct 29, 2015
    1,060
    The Netherlands
    Full Name:
    Chris
    Ik kan de kans van 0.6 op 100.000 voor ziekenhuisopnames voor tieners door Covid niet plaatsen. Als ik kijk naar de open dataset van alle ziekenhuisopnames in NL kom ik op véél hogere getallen:

    Image Unavailable, Please Login

    Al ca. 23-24 van de 100.000 tieners in Nederland hebben dus al met Covid in het ziekenhuis gelegen. Als je zou aannemen dat iets van 1/3 van alle tieners Covid heeft gehad, kom je dus op een kans van ongeveer 75 op 100.000. Dat is 'iets' meer dan 0.6.

    Je weet wellicht ook wel dat ontstekingen rondom het hart ook een van de serieuze gevolgen van Covid kan zijn (net als van griep overigens). Zie bijvoorbeeld:

    https://www.newscientist.nl/nieuws/hartontsteking-komt-vaker-voor-na-coronabesmetting-dan-na-vaccinatie/

    Je kunt ook veel artikelen hierover vinden die dateren van voor de introductie van de vaccinaties.

    Wat dat betreft verbaast het me niet dat dit ook een bijwerking is van een vaccin dat een milde vorm van infectie met het coronavirus simuleert om uiteindelijk beter met een echte besmetting om te kunnen gaan.
     

Share This Page