Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 58 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. MvT

    MvT F1 Rookie

    May 25, 2013
    4,248
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Ik denk ook wel dat we het nu weten. :) van mij mag deze nu ook wel eens gesloten worden. Is onze passie Corona geworden dan? die van mij in iedergeval niet! van mij mag het hele kabinet, RIVM en het hele circus wat ze opgetuigd hebben opgedoekt worden. incl dit draadje, zekere als er scheldwoorden in voorkomen. Ik erger me er dood aan dat laatste...
     
    djfrens likes this.
  2. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
  3. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,371
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Chris,

    Verspreid jij nu nep nieuws in je eigen gemaakte tabel over het aantal Covid-19 patiënten die in de Duitse IC bedden liggen?

    https://www.thelocal.de/20211116/covid-surge-the-german-districts-running-out-of-intensive-care-beds/

    "The DIVI intensive care register reported about 3,280 Covid 19 patients in intensive care units across Germany on Monday. This makes up around 15 percent of the occupied ICU beds. For comparison, around 1,768 Covid-19 patients were in intensive care wards across Germany on October 27th. Of the Covid patients in German ICUs, just over 50 percent require ventilation treatment."

    Op de RKI site (Wochenbericht_2021-11-18.pdf) staan toch echt hogere getallen , nu 3376 Covid IC bedden (zie aaneengesloten screenshot met het verloop vanaf maart 2020)

    Of lees ik het verkeerd, dat kan natuurlijk ook?




    Image Unavailable, Please Login
     
    Ajax de 1e likes this.
  4. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,371
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ajax de 1e likes this.
  5. cdriel

    cdriel Karting

    May 30, 2016
    173
    Wij willen er allemaal wel vanaf MvT. Corona is uiteraard niet onze passie, echter wel van ons landsbestuur. Daarbij vormt corona weer wel een bedreiging voor onze passie.
     
    Ajax de 1e likes this.
  6. cdriel

    cdriel Karting

    May 30, 2016
    173
    Ja mooi, had het gelezen. Een WOB-verzoek bij de FDA naar de trial data, waarover de FDA zegt dat het zo veel documenten zijn dat ze hiervoor 55 jaar nodig hebben, terwijl ze de voorlopige goedkeuring in 108 dagen hebben gedaan.

    Er is onderzoeksfraude gepleegd in de trials van Pfizer. Nu is ook bekend geworden dat er wat doden in de groep van 20.000 gevaccineerden uit de statistieken zijn gelaten. In werkelijkheid zijn er 21 doden in de onderzoeksgroep, en 17 in de controlegroep (placebo) gevallen.

    Ondertussen voert Oostenrijk een vaccinatieplicht in per 1/2/2022.
    https://www.nu.nl/coronavirus/6168644/oostenrijk-voert-lockdown-weer-in-en-verplicht-vaccinatie-voor-alle-inwoners.html

    Ik vrees toch echt dat hier doden gaan vallen, en niet alleen door covid of de injecties.
     
  7. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,371
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Vraagjes aan de gevaccineerden hier:

    1. Vanaf vandaag beschikbaar, wel of geen boosterprik?
    2. Wel of geen verplichte vaccinatie in Nederland?
     
  8. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,632
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Ajax de 1e likes this.
  9. bigodino

    bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

    Apr 29, 2004
    12,632
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
  10. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,286
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    #1435 milko1969, Nov 19, 2021
    Last edited: Nov 19, 2021
    Boosterprik? Waarom niet? Wat moeten we anders dan doen behalve kapjes, 1.5 M en uitkijken?
    Verplichten? Absoluut niet.
    Testen laten betalen, als je mensen in de portemonnee raakt, kan ineens van alles.
    Hoger eigen risico naar financiële draagkracht bij ziekenhuis opname Corona in huidige situatie? Discutabel, zorgt dat mensen misschien beter opletten en de basisregels in acht nemen, gevaccineerd of niet! Stroomt er gelijk meer geld in de staatskas om de zorg uit te bouwen of andere benadeelde partijen financieel te steunen, lijkt een beetje op rekeningrijden, wie gebruikt betaald!
     
    franc 355 likes this.
  11. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik was afgelopen week(en) in Barcelona. Had deze actie niet meegekregen en is ook niet in de MSM opgepikt (of is het weggelaten?)
    Ik vind het schokkend dat er censuur is in NL. Het wordt steeds duidelijker dat er meer speelt hier....

    Ook kreeg ik beelden te zien van een Sint intocht (Zwolle) waarbij kinderen netjes op afstand en achter het hek werden buiten gesloten?!
    Dit omdat alleen "genodigden" (lees: gevaccineerden) werden toegelaten. Als klap op de vuurpijl werden vervolgens schermen met doeken geplaatst om deze "verstotenen achter het hek" ook nog het zicht eens te ontnemen.... Hallo KINDEREN die Sint niet mogen onthalen vanwege een tweedeling in (onze) maatschappij, wtf. Zorgelijk die toename in 2 deling die ik zie en nu blijkbaar over de hoofdjes van de kinderen wordt uitgespeeld....

    En dan Gommers, stopt er over 1 maand met het OMT?! Onze (vaste) rots in de branding verlaat het NVIC en wordt daarmee het OMT team uitgezet.
    Dat is zo vastgelegd in de statuten? Ik denk dat we ook op andere bestuurders deze regel moeten toepassen om een gebalanceerd beleid te krijgen, met name in Den Haag (maar ook elders, of beter "functie elders" ;-))

    Welkom thuis, wat een idioot land is dit in 2 weken geworden (of was het al zo en is het erger nog geworden?).

    Als we nu even 100% vaccinatie scoren, zijn we dan van het probleem af? Of komt er dan een andere verklaring waarom we aanvullende maatregelen nodig achten?

    Als we nu 100% QR-codes scoren, zijn we dan van het probleem af? Als dat het doel is, deel ze dan gewoon uit, dan stopt deze 2 deling & waanzin. Maar laat de kinderen met rust (en dat zeg ik, die geen kinderen heeft)
     
    rob.kruiswijk likes this.
  12. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Zo! De Jonge krijgt wat hem toekomt. Je bent een stom rund als je dit soort rellen niet ziet aankomen. We zijn geen stuk vee!
    Dit is nog maar het begin! Ik had er al voor gewaarschuwd. En het gaat nog veel erger worden. Ik denk dat niemand in de Kamer beseft wat ze grote groepen aandoen. We zijn al 2 jaar gegijzeld! Wacht maar wat er gebeurd als 2G totalitair door die sukkels wordt doorgedrukt! Ze hebben totaal geen idee wat er onder het volk speelt!
    Carolien vd Plas wil dat dat zooitje opstapt, en ze heeft groot gelijk! Opzouten, en nieuwe verkiezingen!
    Zorg opschalen, zorgverzekeringen dwingen om hun exorbitante winsten vrij te geven, en terug te geven aan waar dat geld wél hoort! Zorgverzekeringen wereldwijd zijn het tuig van de richel. Laat de WHO daar eens een wet over opstellen!
    Als iedereen nu begint met het verwijderen met die QR app, dan zijn we al een heel eind op weg om een vredig statement te maken!
    Ben je ziek? Dan blijf je gewoon thuis! Zoals we al decennia met griep ook deden.
     
  13. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,371
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    RTL nieuws, het nieuw normaal van verslaggeving !

    Gelukkig geen dwang in Oostenrijk !!

    “Van dwang is nu ook in Oostenrijk geen sprake, zo verzekert RTL Nieuws ons. “Je zal niet beetgepakt worden door vier verpleegkundigen en thuis onder dwang een vaccinatie krijgen,” citeert de nieuwssite een docent gezondheidsrecht. “Het is wel een verplichting, en wie die niet nakomt, krijgt gewoon een boete.”
    “Goed om te weten: een verplichting betekent geen dwang,” schrijft RTL Nieuws op Twitter.”

    Nog even dan gaan we van wijk to wijk, deur tot deur, arm tot arm, de Jonge heeft dat al uitgesproken, en als je geen injectie wil, schrijven we een boete uit. En dat is ook geen dwang volgens RTL.

    Dus het is facisme?

    Het fascisme is een politieke ideologie, gebaseerd op een extreme vorm van populistisch nationalisme, met in zijn kern een mythisch geloof in een hergeboorte van de samenleving.



    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  14. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    #1439 Ajax de 1e, Nov 19, 2021
    Last edited: Nov 19, 2021
    De politie schijnt met scherp te schieten: benieuwd hoe lang het duurt voordat dat tegen ze keert…..oog om oog…..ik denk echt dat ze niet weten wat ze over zichzelf afroepen. Die ambtenaren leven in een heel andere dimensie.

    En dat voor een paarhonderd IC-opnames die ze/we niet aankunnen…..wat een ongelofelijk bizar slecht beleid! Wat een crimineel zooitje in die regering!
     
    rob.kruiswijk likes this.
  15. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,371
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    De overheid heeft een monopolie op geweld, bij meerdere demonstratie is dat over duidelijk, mensen wegjagen met waterkanonnen, paarden, wapenstokken, en schieten mag ook als het maar zelfverdediging is.

    Ook maakt de overheid constant gebruik van DRANG, een van de voorbeelden is het 3G beleid. Net zoals belastingen gerealiseerd worden

    Image Unavailable, Please Login






    https://www.gezondheidsraad.nl/binaries/gezondheidsraad/documenten/adviezen/2021/02/04/ethische-en-juridische-afwegingen-covid-19-vaccinatie/Advies-Ethische-en-juridische-afwegingen-COVID-19-vaccinatie.pdf



    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  16. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik ben ook langzamerhand geïnteresseerd geworden in de oorzaak van deze hele episode. Waar komt het virus nu precies vandaan? Op basis naar ARGT-12/13 virus ontdekt in 2012 in een vleermuizen grot die gemuteerd is? Wat is de connection tussen Sars cov 2 met Covid-19?
    Is het via een dier op de mens overgeslagen? Was er een vleermuis als (tussen)host of juist bron? Of was de host toch de (zeer) zeldzame Pengolin waar ze later mee kwamen?

    Even voor de duidelijkheid, die laatst genoemde, Pengolin is een van de meest zeldzame dieren die er zijn. Het is een prehistorisch diersoort (zoals schildpad, krokodil) waar bijzonder weinig over bekend is en in Azie en Afrika een magische status heeft onder de bevolking. Zelf heb ik er in 15jaar actieve safari in Afrika er 1 gezien, per toeval en puur geluk. De ranger/gids bij ons op dat moment, werkte al 15 jaar in de bush, dagelijks en had er nog nooit 1 gezien....
    Anders gezegd: Het is een ideale zonde bok omdat dit dier (bijna) niet te vinden is om (breed) onderzoek op te doen en blijkt ook niet mogelijk....

    Ik kom in mijn zoektocht naar antwoorden dit interview tegen (wellicht niet de beste bron) waarin een uiteenzetting wordt gegeven met betrouwbare bronnen/onderzoeken die uitkomen op een virus wat al geprepareerd was voor mensen, iets wat bij een natuurlijk virus niet normaal/gebruikelijk is.
    Normaal muteert een virus zeer snel nadat het op de mens (via een host) is over gesprongen. Het bijzondere van Covid-19 is dat deze niet bijzonder snel muteert na deze sprong. Dat is een aanwijzing dat het virus "geprepareerd" is en alleen mogelijk in een lab door gebruik te maken van verschillende "bouwstenen" uit virussen.

    Ik beweer niet dat dit de complete waarheid is maar ik blijf zoeken naar de oorsprong van dit virus, iets wat wellicht kan helpen bij het vinden naar een juiste vaccin/medicijn ipv "random/experimenteel" te prikken.
    Het is een lang gesprek maar bevat elementen/verklaringen heeft van verschillende berichtgevingen in de media die ik niet allemaal naloop maar wel meeneem in de zoektocht naar antwoorden.

     
  17. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Erg goed verwoord door Dries van Langenhove:


    Het is ineens overal een poppenkast....het eigenlijke virus zit bij de machthebbers.....ik vraag me daadwerkelijk af of de wil van de mens juist door de vaccins wordt 'gebroken'. Het heeft er alle schijn van. De wil om te gehoorzamen, de wil om 1 bepaalde groep buiten te sluiten, de wil om alles uit handen te geven....
     
  18. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,286
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    Maar laten we eerlijk zijn, dat zooitje raddraaiers van gisteren heeft niets meer te maken met demonstreren tegen het beleid, is tuig van de richel, in andere landen hadden ze al eerder geschoten, hier wachten ze te lang en moet iedere agent zich weer verantwoorden voor eventueel buiten proportioneel gebruikt geweld. De kop indrukken die handel, oppakken op een boot zetten en laten zinken in de oceaan. Demonstraties prima, vrij land, maar niet dit soort gedonder!
     
    franc 355 likes this.
  19. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Zo wordt dat aan je voorgesteld door onze media. ‘Hooligans’…….niet dus!
    We hebben een harde kern in Nederland, en kijk niet gek op als 010 straks de handen ineen slaat met 020….
    De politie was in paniek, en schiet er uit angst lukraak op los, en dan vallen er doden en gewonden. Ze zijn bang, en dat is begrijpelijk. Harde politieacties, leiden tot hardere tegenacties, of is iemand de mening nog toebedeeld dat ‘we de discussie moeten aangaan’?
    Is het nu over? Ik vermoed dat als 2G er doorheen gejast wordt, de acties nog veel erger gaan worden.
    De zorg slijpt de messen inmiddels ook: ga er maar van uit dat de zorg volledig platgelegd wordt. Gommers vraagt al om politiebescherming/bewaking voor zorgmedewerkers….huh? Ruim 50% laat zich NIET gedwongen vaccineren! Daar sta je dan in de kou met je dichtgeslibde aderen….en je niet-werkende vaccin. Dit is niet alleen in Nederland gaande, dit gaat over de hele wereld gebeuren. Sterker nog, het gebeurt al…. Part of the plan? Nog steeds voor een paarhonderd IC-opnames? Zelfs artsen roepen op tot het stoppen van de waanzinnige overheidsmaatregelen. Allemaal wappies?
     
  20. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,371
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    In Oostenrijk is de vaccinatiegraad onder het Europese gemiddelde dus was dit land geschikt voor de 2G field trial.

    Met een beetje geluk is de Schnitzelpanik net voor de kerst opgelost, en draaien alle evenementen, accomodaties, restaurants, skiliften weer op volle capaciteit en kunnen we losgaan welkom in vakantie park Oostenrijk, wel even een prikje halen voor de toegang

    Als de 2G field trial in Oostenrijk een positief resultaat heeft kan de rest van Europa ook in 2G. We weten nog niet hoe we dat gaan meten, maar dat komt goed, het maakt niet uit.

    Dan kan Hugo mooi refereren

    We gaan 2G invoeren in NL, het werkt heel goed, het is een snelle oplossing, er zijn geen bijwerkingen, in andere landen werkt het ook, ze zijn er al aan gewent, wetten zijn aangepast. we hebben de boa’s al opgeleid om te handhaven, het is tijdelijk

    We gaan het met de corona app nog makkelijker maken, als je een groen vinkje hebt mag je overal naartoe, heb je geen groen vinkje dan kun je je activiteit plannen. De overheid geeft je dan een tijdslot om je activiteit te starten en uit te voeren, we zorgen ervoor dat niet teveel ongevaccineerden op straat lopen en verspreiden ze met de grootste zorg.

    De corona app monitort de locatie van ongevaccineerden en activiteiten, het is geheel geautomatiseerd, de boa’s krijgen een seintje en houden alleen de mensen aan die zich niet aan de regels houden.
    Mensen met groene vinkjes worden niet lastig gevallen door boa’s

    Zo zorgen we er samen voor om corona uit Nederland te krijgen. De landsgrenzen blijven ook open. Wel zo makkelijk voor als je naar vakantie park Oostenrijk wil rijden.



    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
    roger_l and Ajax de 1e like this.
  21. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Hugoshenko is al bezig ervoor te zorgen dat zodra Hogescholen en Universiteiten 2G door de strot geduwd krijgen, ondernemingsraden daarover de zeggenschap wordt ontnomen. Hoezo democratisch?
    Dagblad Trouw concludeert vandaag dat de QR 'toch' blijvend is en gebruikt gaat worden om ook je identiteitsgegevens erin op te slaan per 1 juli 2022.
    De Belgische Van Ranst roept vandaag dat je uiteraard ook je CO2-footprint heel handig met de QR kunt bijhouden...

    Ik ben er wel klaar mee, als je nu nog niet door hebt dat dit allemaal helemaal niets te maken heeft met gezondheid, dan blijf lekker in je bubbel zitten, haal je halfjaarlijkse prikje, zorg dat je CO2-footprint is zoals de overheid dat wil, laat je vakantie afhangen van je credits, ook een keuze, alleen niet de mijne.

    De Hond laat zien hoe je met statistieken kunt manipuleren en laat haarfijn zien hoe het RIVM dat op dit moment doet.

    Gisteren presenteerde de Belgische TV de vaccinatiegraad van NL: 64,7%, dat is het ongemanipuleerde cijfer. En denken die psychopaten nu werkelijk dat 6 miljoen Nederlanders zich laten uitsluiten? En onder de gevaccineerden zitten inmiddels ook voldoende mensen die in de gaten hebben dat het verhaal niet meer klopt, en die willen ook niet in die andere bubbel. Het houdt pas op als niemand meedoet, en het liefst zo snel mogelijk, en het liefst samen. De QR en de PCR-testen zijn de holy grail van die psychopaten. Zodra niemand zich meer laat testen zijn er geen besmettingen, zodra de QR niet gevraagd en aangeboden wordt is het QR-systeem afgelopen. Tot die tijd mogen de drammers hun wil proberen op te leggen, ik zit mijn tijd wel uit, 2G is voor mij al lang realiteit.

    Als je denkt dat 17 miljoen mensen zich klakkeloos aan je gaan onderwerpen ben je gek, als je denkt dat het ook nog lukt ben je een psychopaat. Ze hebben haast, want de realiteit haalt hun in. En ze maken fouten, te veel inmiddels. Want in de onlogica schuilt de uitweg.

    400 mensen op de IC, en het complete land in chaos...
     
    rob.kruiswijk likes this.
  22. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Hooligans??? Dream on….

    Gauw kijken voor de censuur toeslaat!
     
    roger_l likes this.
  23. cdriel

    cdriel Karting

    May 30, 2016
    173
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  24. bertdeboer340

    bertdeboer340 Formula 3

    Sep 16, 2003
    2,374
    Netherlands
    Full Name:
    Bert de Boer
    Ik ben ondertussen heel benieuwd naar jouw echte functie in de zorg.. en wees een echte kerel en vertel die functie eerlijk! Ook hier probeer je weer stemming te maken met losse flodders. Zijn er al doden gevallen???
     
  25. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    In juli van dit jaar heeft de medisch socioloog Tjerk de Haan (Ik ken de man niet) een gesprek gevoerd waarbij hij inzicht geeft hoe en wijze waarop de maatregelen gelegaliseerd zijn.
    Hij eindigde dit (zorgelijke) gesprek toen dat niet alleen de politiek gegijzeld is door hun eigen regelgevingen die bedacht zijn. Maar zelfs de rechtsstaat/rechters in uitspraken geleid worden door politiek....
    Volgens hem (luister de laatste paar minuten) was/is dit wel de meest zorgelijke situatie. En volgens hem alleen te corrigeren middels vreedzaam protest doordat wij in NL geen hof hebben (zoals in Spanje) die wetten kan toetsen aan de grondwet.
    Kortom we staan in de hoek en kunnen alleen massaal (en vreedzaam) in protest komen om 2G te stoppen. Dit gebeurt dus ook al in Duitsland en Frankrijk.


    https://cafeweltschmerz.nl/videos/covid-19-is-geen-ebola-erik-van-der-horst-met-tjerk-de-haan/
     

Share This Page