Corona (Politieke inhoud goedgekeurd) | Page 79 | FerrariChat

Corona (Politieke inhoud goedgekeurd)

Discussion in 'Holland/Belgium' started by 328gts1987, Mar 22, 2020.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    In Duitsland rommelt het ook al:
    https://www.frontnieuws.com/duitse-speciale-strijdkrachten-willen-met-onmiddellijke-ingang-vreedzame-demonstranten-met-700-veteranen-beschermen-tegen-door-de-staat-opgelegde-politieterreur/

    Het rommelt overal, en je moet inderdaad stekeblind zijn om niet in te zien wat er gaande is.
    Die Wilma Klomp is een goed voorbeeld van complete domheid, en de commentaren op dat geval zijn niet van de lucht. Dat soort mens snapt er werkelijk niets van, en zal het nooit snappen ook.
     
  2. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,382
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Ajax de 1e likes this.
  3. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    ik blijf me verbazen dat deze cijfers in NL geen msm aandacht krijgen. Er speelt duidelijk iets (oorzaak) en er wordt totaal niet naar gezocht. of is het al bekend maar mogen we het (weer) niet weten?

    Opsomming van Rob is daar het voorbeeld van het loopt uit de hand en is niet meer te ontkennen en wordt alleen maar meer.
    Ik heb zelf in SA waargenomen dat medicijnen (ivermectine) wel degelijk werken in tegenstelling van wat het Rivm beweerd. Binnen 5 dagen waren positief besmette weer op de been met een enkele kuur!!!
    Deze kost €20,- per persoon en heeft immuniteit die niet afneemt zoals het dure vaccin! De president van SA heeft het zelf aan de lijve ondervonden en gaat geheel over op deze strategie voor de bevolking en die het nodig hebben mogen/kunnen vaccineren, vrijwillig wel te verstaan.

    Het is echt een eye opener dat zo waar te nemen, voor mij geen vaccin maar doosje pilletjes (als dat nodig is).
     
    roger_l likes this.
  4. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,382
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Eind januari kunnen kinderen van 5 t/m 11 jaar gevaccineerd worden, dus in februari worden alle positief getesten kinderen in deze leeftijdsgroep netjes bij de ongevaccineerden groep geteld!

    Ik verwacht dat er ook de nodige paniek gecreëerd gaat worden met name rond ziekenhuisopnames waarvan het grootste deel van deze leeftijdsgroep in februari ongevaccineerd is.

    We gaan het zien welke argumentaties gebruikt gaan worden om je kind te vaccineren.


    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
    Ajax de 1e likes this.
  5. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Als iedereen stopt met het eindeloos testen, en die ‘verdammte’ QR-code van zijn of haar telefoon af haalt, is het over.
    Ben je verkouden, blijf je thuis, en ziek je het even een paar dagen uit. Net als vroeger. Verder geen verantwoording afleggen.
    Het stopt in elk geval de snode overheidsplannen!
    Ik geef bij geen enkel bedrijf die de maatregelen nastreeft, zonder zich te verontschuldigen, geen cent meer uit. Helaas heb ik het geheugen van een olifant, dus ook voor de toekomst kunnen die bedrijven geen klandizie van mij verwachten. En daar sta ik niet alleen in. Ik ontzeg me de komende jaren waarschijnlijk bepaalde fijne vrijetijdsbestedingen, maar dat heb ik er graag voor over.
    Ik hou mijn rug recht, laat me niet dwingen tot handelingen die mijn lichamelijke integriteit aantasten, en ik laat me zeer zeker niet chanteren. Wat de overheid nu probeert te doen, werkt averechts…….de weerstand neemt inmiddels ook op een breder maatschappelijk vlak toe!
    https://www.bitchute.com/video/eLP8yxz9eXKB/?fbclid=IwAR0kiypRo8hhZONuUUQTfAB7jyZJxXm3adSYlIwtubY4ZxbXSjJyOs4so2c
     
  6. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,382
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Vrienden van mij zijn op 1e kerstdag met 12 personen uiteindelijk toch nog uit eten geweest in Nederland. Het was heel gezellig, sfeervol en het eten werd netjes geserveerd & drankjes ingeschonken door de obers.

    Het kon dus bij Van der Valk, daar hebben ze de bedden uit hotelkamers / suites gehaald en vervolgens (lange) tafels met stoelen in gezet. Je kon de hotelkamer/suite dan boeken en daar uit eten. Van de overnachting hebben alle gasten afgezien, maar dat boeit niemand wat.

    Geheel volgens de wet?

    Ondertussen heeft vdValk ook nog de steun van de overheid gekregen voor de mensen die aan het werk gezet konden worden.

    Dus kerst 2022 uit eten in de hotels, zou de hotelkamer/ suite nu alvast reserveren. Misschien kunnen we hier alvast een hotel lijstje maken met de beste keukens, wie kan mij helpen met de beste keukens?



    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  7. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Dat zou door die booster-weigeraars en booster-ontkenners nog wel even kunnen duren, misschien 2024? :D

     
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  8. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,382
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Zo dat is geregeld. Vanaf eind januari kun je GEZONDE kinderen vanaf 5 jaar laten vaccineren. Nu nog vrijwillig.

    Vandaag op het NOS journaal is het eerste corona slachtoffertje [5-11] jaar in beeld gebracht. 1 op de 5000 kinderen loopt gevaar


    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  9. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #1959 roger_l, Jan 8, 2022
    Last edited: Jan 8, 2022
    Denk eraan, pas bij de 4de prik heb je 5x zoveel antistoffen! Hoeveel en of dat voldoende is weet je misschien bij de 7e of 8e, dus nog 1 boekjaar te gaan bij Pfizer, prikkie ieder kwartaal. Hugo dacht oorspronkelijk al na 1 prikkie, maar dat is met de kennis van nu voortschrijdend inzicht geweest. En uit wetenschappelijk onderzoek weten we al sinds april dat je na vaccinatie niemand meer kunt besmetten! Logisch dat we nog in lockdown zitten met 400 mensen op de IC, dat komt door die 14 miljoen boosterweigeraars en -ontkenners, want 32% is natuurlijk nog lang niet voldoende
     

    Attached Files:

    rob.kruiswijk likes this.
  10. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Da's gek, weer een complot-feit: gevaccineerden zijn veel bevattelijker en ook nog besmettelijker...

    https://tkp.at/2022/01/08/update-fuer-daenemark-infektionen-ueberproportional-bei-mit-2-oder-3-dosen-geimpften/

    In Duitsland dezelfde complot-feiten

    https://de.rt.com/meinung/129267-omikron-pandemie-geimpften/

    Daarom voeren ze in Duitsland nu 2G Plus in... dubbel gevaccineerden moeten testen voor toegang, geboosterden niet. Als je dit onlogisch lijkt omdat juist daar de besmettingen plaatsvinden: vooral de wijze raad meenemen: niet nadenken, gewoon doen.
     
    Ajax de 1e and rob.kruiswijk like this.
  11. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Ze lullen bij die overheid alles aan elkaar vast, maar ook in onze omgeving gaan steeds meer mensen de waanzin inzien. Met name de jongere groep, wordt zieker van de booster dan van corona. Familieleden haken af, en hebben er geen zin meer in.
    Ze gaan nog een hele kluif krijgen om die boosters erin te krijgen…..wereldwijd overigens, want je krijgt op het NOS helemaal niets te zien wat er werkelijk in de rest van de wereld aan de hand is. En de weerstand groeit wereldwijd!!!

    Ook het vaccineren van kinderen wordt niet op prijs gesteld:


    Dit zijn geen wappie-berichten hè, dit zijn reële cijfers!
     
  12. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Om een boostertje te promoten doen ze écht alles, en het grappige is dat 'booster' dan blijft hangen terwijl de onzin van de beelden afstraalt...

     
  13. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,382
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
  14. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,382
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    Deze is goed genoeg bij gebrek aan beter voor het Op1 20:00 journaal. Bedankt voor de inzending.


    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  15. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Ik denk dat de bereidheid om te vaccineren of zich aan de regels te houden, in sneltreinvaart afneemt!
    Ik zie nog steeds geen pandemie, maar door de kanalen die we ter beschikking hebben, lijkt het daar natuurlijk wel op. We horen binnen een minuut dat er een tante van een buurvrouw is overleden in Balk, Odiliapeel, of Dinxperloo…..door die kanalen lijkt het allemaal dichtbij. Dat is niet zo, het is nog net zover weg als vroeger, alleen het is wat je er zelf van maakt. Of in dit geval een falende overheid. Een andere tante die een aantal jaar geleden overleed aan influenza, daar maalde helemaal niemand om! We hoorden daar niets over, maar het interesseerde ons ook werkelijk helemaal niets, behalve de directe nabestaanden in Balk, Odiliapeel of Dinxperloo. Laat staan in Jisp….
    Volgens buitenlandse familie (Spanje), zijn er in ons land 40.000 corona-doden in Nederland….huh? Ook als ik de RIVM-staatjes laat zien, willen ze mij niet geloven. Bang, getraumatiseerd, want nog niet zo lang geleden reden daar de tanks door de straten. Zelfs gewapende soldaten. Naast een angstpsychose, ook nog een ‘oorlogstrauma’…..dat komt nooit meer goed! Die waren letterlijk gevangen gezet!
    ALLE corona-doden hadden onderliggende pathologie, geen enkele uitgezonderd (en ja, daar hoort obesitas ook bij! Dat is een ZIEKTE!). Daar komt nog bij dat er doden bij zijn geteld die niet aan, maar mét corona zijn gestorven.

    Er worden wereldwijd gratis (is dat zo?) mrna-vaccins uitgedeeld, terwijl corona nergens ter wereld in de top-3 van doodsoorzaken staat! Ook als voorstander mag je je zo langzamerhand gaan afvragen, waarom je voor de top-3 doodsoorzaken flink in de buidel moet tasten, sterker nog: in ontwikkelingsgebieden komen deze medicijnen geeneens op de markt. Ze kunnen ze niet betalen! Maar hey! Daar is de WHO: met gratis mrna, terwijl dat geen moer te maken heeft met een hoge sterfte! In die landen hebben ze hele andere zaken aan hun hoofd, en hier eigenlijk ook, maar dat willen we gewoonweg niet inzien!
    Statistisch gezien moeten de meesten hier zich ernstig zorgen gaan maken over hun hartfunctie of vaatproblematiek: een hersenbloeding, herseninfarct, hartinfarct, of een latent aneurysma wat plotseling doorbreekt, zou je veel meer zorgen moeten baren dan corona! We gaan het nog geeneens hebben over dementie of die enge ziekte (K)!
    En je moet je zeer zeker zorgen maken of de vaccins bepaalde processen kunnen versnellen!
    Maar ja, je kan ook net doen of er niets aan de hand is…..Don’t look up! Iemand die film al gezien?
     
    rob.kruiswijk and roger_l like this.
  16. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    2018: 9.400 griepdoden
    2016: 8.600 griepdoden

    https://www.rivm.nl/monitoring-sterftecijfers-nederland

    Ze zijn inmiddels het 3de corona-seizoen de cijfers van 3 seizoenen bij elkaar aan het optellen.
    De 9400 doden van 2018 vielen in 15 weken, dat zijn 90 doden PER DAG, 15 weken IEDERE dag 90 doden, 3 maanden lang IEDERE dag 90 doden aan de griep. Geen haan die er naar kraaide...

    Alleen al in de eerste lockdown heeft deze overheid besloten 50.000 gezonde levensjaren te offeren... laat staan waar de teller nu inmiddels staat... de gemiddelde leeftijd van de Corona-doden ligt zelfs nog boven de gemiddelde levensverwachting in Nederland... en daarvoor zijn mensenlevens geofferd van mensen die na een operatie nog vele jaren in het vooruitzicht hadden, laat staan de onmeetbare geestelijke schade.

    https://www.rivm.nl/nieuws/eerste-covid-19-golf-heeft-grote-impact-op-reguliere-zorg-en-gezondheid
     
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  17. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Over Kazachstan:


    Als je nog steeds denkt dat het om covid gaat, is dit toch interessant om te kijken….het loopt namelijk synchroon in alle westerse landen. Dat is veel te toevallig:
     
  18. milko1969

    milko1969 Formula 3

    Feb 21, 2012
    1,287
    Breda, Holland
    Full Name:
    Milko
    We zijn weer lekker op dreef met zijn allen, worden jullie allemaal niet moe van jezelf? Als je het dan over dementie hebt, lees steeds dezelfde verhalen keer op keer met dezelfde statistieken bij dezelfde mensen en de conclusie is hoe verrassend ook steeds hetzelfde……geen sprankje positiviteit, ooh ja dat komt door onze bewindslieden en het OMT en ooh ja je hoeft het niet te lezen, klopt ook maar inmiddels weten we toch dat de koers bepaald is ( jullie ook of je het nou bevalt of niet)dus neem een lekkere Borrel of Pak je Ferrari, ( sorry die heeft niet iedereen, meer) of ga iets gezelligs doen met vrouw vriendin of kinderen, leven is maar kort om zoveel tijd te verspillen aan iets wat we toch niet kunnen veranderen. Had ik maar zeggen we dan straks, we barsten met zijn allen van het spaargeld dus kijk op gaspedaal en geef het uit voor Rutte 4 het afpakt via de QR code:p:p:p:D:D
     
    Harry-SZ likes this.
  19. rob.kruiswijk

    rob.kruiswijk Formula 3

    Jun 15, 2014
    1,382
    Netherlands
    Full Name:
    Rob
    #1969 rob.kruiswijk, Jan 10, 2022
    Last edited: Jan 10, 2022
    Milko,

    “hoe verrassend ook steeds hetzelfde……geen sprankje positiviteit, ooh ja dat komt door onze bewindslieden en het OMT “

    Blij te zien dat het eindelijk bij jouw doordringt. Inderdaad geen sprankje positiviteit gewoon aanscherpen die corona maatregelen niet op de cijfers sturen maar op de OMT angst psychose. Ze hebben er al zo vaak naast gezeten dus gewoon DOORGAAN met die flauwekul.

    “of ga iets gezelligs doen met vrouw vriendin of kinderen”.

    Ja ram die boosters er even in bij je kinderen, het liefst vanaf 5 jaar doe er gelijk dan 3, ze lopen nog een paar prikjes achter. Gewoon doorgaan met vaccineren want het helpt zo goed vooral bij kinderen!
    Of ga picknicken de restaurants zijn nog even dicht.

    “We barsten met zijn allen van het spaargeld”

    “kijk op gaspedaal en geef het uit voor Rutte 4 het afpakt via de QR “

    Mooi koop jij dan even een auto voor mij, alvast bedankt.

    Bedankt voor alle drogredenen, blijkbaar wordt het voor jouw iets teveel. Ook daar kun je bij de overheid hulp voor krijgen inclusief medicatie.

    Vooral niets doen het komt allemaal vanzelf goed, kijk bijvoorbeeld naar Australië, maar dat gebeurt niet hier hoor of in Oostenrijk. Dat zijn complotten dat is nep nieuws, gewoon de andere kant op kijken. En vooral niets zelf onderzoeken dan val je buiten de groep dan hoor je er niet meer bij.

    Het gaat je goed!



    Sent from my iPhone using FerrariChat
     
  20. Harry-SZ

    Harry-SZ F1 Rookie

    Ik las ook weer even kort bij hier en dacht precies hetzelfde. Een paar lui die elkaar gek maken met vage linkjes en allerlei gekkigheid.
     
  21. Ajax de 1e

    Ajax de 1e Formula Junior

    Feb 21, 2014
    843
    Holland
    Full Name:
    Steef
    Jut en Jul melden zich ook weer….

    Dat zijn geen vage linkjes Harry, denk je dat dit zomaar in elkaar geflanste filmpjes zijn? Er moet toch een keer een moment komen dat het je moet gaan ‘dagen’. Of zijn jullie ook van die mensen die het ineens heel normaal vinden dat er wekelijks meerdere mensen in elkaar zakken, tot en met kinderen aan toe? Je accepteert het gewoon? Het was altijd al zo?
    Jullie blijven te veel in een ontkenningsfase zitten. Dat is je goed recht, maar tot nu toe krijgen de complotdenkers in alles gelijk.
    En als je geeneens moeite doet om zelf dingen te onderzoeken, heb je eigenlijk geen spreekrecht, zelfs niet het recht om anderen belachelijk te maken. Ik had gehoopt dat de evolutie van de mens de middeleeuwse praktijken waren ontgroeid…..
     
    rob.kruiswijk likes this.
  22. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Het is heel simpel: al ram je 20 prikken uit doodsangst in je lijf, het zal mij een roodkoperen rotzorg zijn. Lees jij fijn de MSM en vertrouw op de media en de wetenschap.

     
    rob.kruiswijk and Ajax de 1e like this.
  23. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Als de CEO van Pfizer zélf al zegt 'we know 2 doses of the vaccine offer very limited protection, if any’, wie moet je als schaap dan nog geloven? Hugo, Ernst of de Volkskrant?

    https://t.me/LauraAbolichannel/10467
     
  24. ope1967

    ope1967 Rookie

    Jul 16, 2017
    12
    En als je je met 101 of harder tot 19uur op de autobaan het ziekenhuis inrijd moeten ze je ook maar gewoon buiten laten liggen, en fijn creeperen,
    dat bed is tenslotte veel belangrijker voor een longkanker patient die tot het bittere eind gerookt heeft, of truus met lympeklierkanker omdat de huishoudhassen te duur waren voor in de chlooremmer, allemaal eigen keuzes met gevolgen die bekend zijn,
    Tenslotte is het je eigen keuze om de maximumsnelhied te overtreden en bekend dat naarmate de snelheid groter word er meer schade is, dus die wappies die na zoveel jaar overheidcampagne (vele decennia) nog steeds te hard rijden zijn nog veel grotere lamlullen vanuit jouw optiek bezien, ze hebben tenslotte een keuze....
     
  25. roger_l

    roger_l F1 Rookie

    Apr 27, 2002
    2,710
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    #1975 roger_l, Jan 11, 2022
    Last edited: Jan 11, 2022
    De EMA keurt eerst midden in een 'pandemie' een vaccin tijdelijk goed waarvan (op dat moment) onbekend is of het verspreiding tegengaat, en roept nu dat er een vaccin moet komen die de verspreiding voorkomt omdat we in een 'pandemie' zitten...

    De EMA keurde het vaccin goed op grond van 42.000 mensen, waarvan de helft met een placebo. Uiteindelijk werden er 18 ziek van die 21.000, en op grond daarvan werd de tijdelijke goedkeuring afgegeven. Dat is wetenschap tegenwoordig...

    Image Unavailable, Please Login
     

Share This Page