[ @Tonnie: kom je nou mee kerel. Beetje laat schat. Wat kost ie nou als je 'm kan vinden?[/QUOTE] Hier de historie http://www.barchetta.cc/english/All.Ferraris/Detail/0026M.166MM.htm
Leuk dat je met me mee denkt, Marc! Ik zit nu op m'n werk en kijk naar buiten, regen wind.... bah !! Ik heb nu al geen zin meer . ik wil terug.!!!! Net als jullie natuurlijk.....!!! Maar je hebt wel om ergens naar toe te leven. Wat een uitdaging joh!!! Moet je daar ook nog een beetje conditie voor hebben......? Lijkt me nl een uitputtingsslag! Succes met de voorberedingen!!
Hier de historie http://www.barchetta.cc/english/All.Ferraris/Detail/0026M.166MM.htm[/QUOTE] Huh? Tussentijds een chevy V8 ingeduwd? Prijs is duidelijk. Nog even wachten Tonnie....pfff
Zoals gezegd, half oktober kunnen we gaan inschrijven. Dat is al een klus opzich heb ik inmiddels begrepen. Maar daar wordt ik mee geholpen door Bruno aldaar. Pas als de auto wordt uitgekozen zal ik mijn conditie nog wat meer opvijzelen. Maar heb je wel eens gezien wat de gemiddelde leeftijd is van de chauffeurs daar? En die zijn ook allemaal aangekomen...dus dat mag het probleem niet zijn. Betrouwbaarheid van de Fiat lijkt mij doorslaggevend. Ik heb gisteren de docu gezien ( nogmaals dank Henk!) van Mason de kok uit Engeland met zijn Maserati..... Het idee is om een draadje te openen als de auto wordt toegelaten. Dan wordt het pas echt leuk. Voorlopig is het een droom
Ik weet nog iets leuks te staan als iemand nog naar de MM wil volgend jaar.. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Geloof dat je dan je eigen net zo goed met een Lada kunt inschrijven maak je nog meer kans dan met zo een vervalsing.
Deze komt niet door de keuring Frans. Deze is niet eligble. Ben ik al mee bezig geweest... Edit: Tonnie: hahaha, dat bedoel ik......
Valt me niet tegen. Zo tussen 9.00u en 19.00u lijken me de beste tijdstippen om te filmen... Benieuwd naar de rest. Gr. Martin
Mooi verslag weer Michel, maar zou je alsjeblieft wat foto's eruit willen halen? Bij Righini kregen we voordat we naar binnen gingen te horen dat we WEL foto's mogen maken, maar NIET voor publicatie. Na de bijzonder hartelijke ontvangst die we gekregen hebben, lijkt het me dat we die wens wel moeten inwilligen!!!
Zijn er nog foto's gemaakt van 'trucjes-imitaties' in het zwembad? Ik kwam gisteren tijdens het samenstellen van het fotoboek onze activiteiten van 17 mei tegen...
Zeker! Nee helaas geen foto's! We hebben wel aan wijnstruikworstelen, kruiwagenrammen, stoelspringen gedaan!
Ik heb er ook niks van mee gekregen, en ben daar vorige keer ook flink aan't flitsen geweest. Zie "vamos Marbella "draadje... Dus ik denk dat het geen probleem is hoor. Mocht het vervelend zijn bel ik wel even met dat zootje Spagetti, en dan breien we dat even rond, net als de visite