Damn !! | Page 3 | FerrariChat

Damn !!

Discussion in 'Holland/Belgium' started by beatbrother, Feb 23, 2016.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. jochem00

jochem00 Formula Junior

Jun 19, 2014
    344
    Netherlands
    Want?

2. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Ik snap jouw vraag niet helemaal, jochem00.
    40k voor een beurt voor een 360 Modena vind ik gewoon niet reeel.
    Dat zijn motorrevisie/restauratieprijzen, niet voor normaal onderhoud. Het is geen F40 waarbij tanks moeten worden vervangen of een F50 waar bv een dashboardreparatie al 20K kan kosten.

Ik ken de prijzen, maar ik ken niemand die 40k heeft betaald voor achterstallig onderhoud aan een 360. In 10 jaar rijden en onderhouden kan dat uiteraard wel. Of bij schade natuurlijk.

Ferrari rijden kost gewoon (veel) geld, maar niet alles hoeft elke keer de hoofdprijs te kosten, behalve als je dat zelf graag wilt.

3. jochem00

jochem00 Formula Junior

Jun 19, 2014
    344
    Netherlands
    Ik snap niet waarom waarom Harry hoopte dat het nooit voor was gekomen. Alles kan gebeuren maar een 360 is inderdaad niet zo heel duur in onderhoudt als je hem voor op de weg gebruikt. Racen met een CS kan wel in de papieren lopen.

Sent from my iPhone using Tapatalk

4. MvT

MvT F1 Rookie

May 25, 2013
    4,261
    The Netherlands - NH
    Full Name:
    Tijn
    Dan laat ik de beste wagen ook staan... Anyway een PPI waar 40K aan onderhoud naar voren komt, wat wel heel erg uitzonderlijk is naar mijn mening, daar betaal ik graag 500 euro voor om hem niet te kopen :)

Achterstallig onderhoud heb je naar mijn mening niet op en 10j F. dat krijg je pas als het beestje de 15 - 20j passeert of 150k op de teller staat.

5. Melvok

Melvok F1 World Champ
    Owner Silver Subscribed

Jul 25, 2008
    14,254
    Amersfoort, The Netherlands, Europe.
    Full Name:
    Mel
    Onzin Tijn .... als je bijv. een beurt overslaat of geen remvloeistof om de 2 jaar (zie boekjes) vervangt begint dat al ...

En DAT zie je overal om je heen, toch ? Hiermee begint het.

Afgelopen Ferrari Owners Day werd er een Haagse 430 afgevoerd met volledig weggesleten remblokken ... en dus ook meteen de schijven ...

Hoezo ... ? :)

6. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Harry hoopte dat er nog nooit een beurt was geweest die €40.000 had gekost. Duidelijk, toch?

Onno

Share This Page