Geen Hema maar www.posterXXL.nl. Wei iets duurder dan de Hema. Het frame bij de Hema is veel dikker hadden ook niet deze maat en de foto loopt door aan de zijkanten. Hebben nog steeds geen spijt hij is nogmaals heel mooi.
Mijn foto's zijn klaar, alles is op onderstaande link te vinden in een hoge resolutie: http://www.digi-shape.nl/pays08.html Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mijn carbjes staan er weer mooi op, Peter! Bedankt voor de portretjes van Pa bij de F-16, dat gaat er vast in als koek! Onno
Daar hebben wij het ook laten doen. Alleen niet op linnen maar op fotopapier en dan gelamineerd. Die maten gingen nog wat groter zonder astronautisch duur te worden. Ook zeer tevreden ja! Hans (Binnenkort een probleem - we hebben ook een heel mooie foto van het gele monster van Ivon in gedachten - knalgeel van opzij met een industriële achtergrond in zwart-wit erachter. Maar welke mag er dan boven de bank hangen en welke komt er boven het bed??? Wat een problemen toch weer) Image Unavailable, Please Login
Fred, dat is minimalisme. Zou jij als interieur expert toch moeten weten Is Jan de Boef ook rijk mee geworden
Absoluut mee eens. Hangt daar goed. Was ook het eerste wat mij opviel, maar zo lang woont Hans er nog niet toch? Gr. Martin
Ik ontving de vraag van Cor of ik de foto van zijn Mondial ook kon bewerken zodat Karen er niet bij op stond, dan was de foto stukken mooier. Pffff, ik ben niet verantwoordelijk voor relatieperikelen voortvloeiend uit mijn Photoshop klusjes.... Cor geef me je mailadres even dan krijg je hem op orgineel formaat. Bedankt voor alle reacties, doet me goed!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ha Peter, dan wil ik ook wel een verzoekje plaatsen Kun je Cor zijn auto wegshoppen en de mijne ervoor in de plaats zetten? Misschien is het ook wel leuk om Vu dan op de motorkap te laten liggen En ik wil graag van die neon velgen en een dakspoiler. En ook lijkt het me leuk om de F16 als F40 neer te zetten, maar dan moet hij wel nog op een F16 lijken. Kun je dat? Bob
Joh, die komt uit een heel bekende meubelboulevard... in PEER. Kwestie van prioriteiten he? Ik heb inmiddels wel laminaat in m'n garage liggen, en een brug erin staan, en... Punt is dat we het lichtpunt nog een meter of wat willen opschuiven naar boven de eettafel, maar dat we dan eerst een eettafel moeten vinden die we allebei leuk vinden. Pas dan weten we hoe groot die tafel wordt, en waar het nieuwe lichtpunt exact moet komen. En tot die tijd een minimalistisch peertje dus... Wij zien dat ding al niet eens meer.....
Bijna goed, alleen dat van die knappe jongeman begrijp ik niet helemaal... Kijk eens even in de fotoboek thread... staat een verrassing (over 1 minuutje of zo) Bob
Zoals deze alleen dan met Vu op de motorkap? Met dank aan Dirk voor het eerder plaatsen van deze foto. Image Unavailable, Please Login