@Beste allen, Zoals inmiddels, denk ik, van me verwacht wordt, zal ik ook van deze onvergetelijke meeting weer een uitgebreid fotografisch naslagwerk proberen te maken. Zoals jullie gewend zijn, zal ook dit boek weer enige productietijd vergen, maar weest niet bevreest: het zal er, met medewerking van de aanwezige foto-talenten, weer komen... Aan allen die de camera op deze dag ter hand genomen: indien je mooie, unieke, speciale plaatjes hebt, dan houd ik me aanbevolen om deze te gebruiken in het fotoboek. Stuur me aub een pm als je foto's wilt aanleveren, dan zal ik je daarna laten weten hoe we een en ander gaan regelen. Indien je foto's wilt aanleveren, dan gebeurt dit uiteraard belangeloos en kosteloos. Dit is een niet commercieel boek, maar gewoon een aandenken dat je als deelnemer kunt aanschaffen en geeft doorgaans een mooi, compleet overzicht van de dag. Je naam zal wel vermeld worden als aanleverende fotograaf (niet bij iedere foto, maar gewoon achterin). De procedure zal weer net als de andere keren gaan: zodra ik het boek klaar heb, zal ik afdrukvoorbeelden in de thread posten en kan er besteld worden. Ik heb dan adres en e-mailgegevens van je nodig en ik zorg ervoor dat het boek naar de leverancier geupload wordt. Je krijgt dan zelf van de leverancier een email met betaalinformatie en na betaling wordt het boek bij je thuis afgeleverd. De prijs staat nog niet vast, want dat hangt van het aantal pagina's af. Zal rond de 50-60 euro zijn, vermoed ik. Pure kostprijs bij de leverancier. Het heeft nog geen zin om nu al bestellingen door te geven. Doe dit aub nadat het boek klaar is en de echte bestelprocedure gepubliceerd is. Dit is meer een oproep voor alle fotografen om de mooiste plaatjes aan te leveren, zodat we samen weer een mooi naslagwerk kunnen maken Ik hou jullie op de hoogte! Bob
Goed bereid kost even tijd Bob, maar je kan weer op mij rekenen natuurijk, geweldig dat je weer bereid bent om zoveel tijd in een nieuw boek te steken!!
Zoals bij de voorgaande edities werk ik niet mee aan de fotoboeken Ik doe uiteraard mee met het fotoboek Bob. Zuppah dat je weer het fotoboek wilt maken. We gaan er samen iets moois van maken. Gr. Vu
Hallo vrienden, Ik heb geen ene foto gemaakt, maar zoals beloofd wil ik wel een sappig vers voorwoord schrijven, want deze dag staat natuurlijk in mijn geheugen gebeiteld. ( gegriffeld) Fenomenaal ! Ik hoor vast wel hoe, waar en wanneer ik e.e.a. moet aanleveren. Greetz Dirk/Marbella
Peter, Vu, van jullie wist ik uiteraard dat jullie je bijdrage weer wilden leveren, volgens mij doen de deelnemers in de auto-g-spot SL ook weer hun bijdrage en op Michiel en Vince kon ik volgens mij ook rekenen... Dirk, ik zal jou inderdaad in de loop van de week een mailtje sturen, zodat we even kunnen overleggen wat je plannen zijn. De eerste bladzijde is in ieder geval voor jou en ik (en volgens mij velen, mogelijk zelfs allen) vind het fantastisch dat je je bijdrage wilt leveren. Ik kijk er nu al naar uit Heren, alvast bedankt en Peter, doe rustig aan... de kinderfoto's eerst, dan dit... take your time! Bob
Ikke wil 2 stuks Eentje voor ons om op de salontafel te leggen en te bladeren en eentje voor mezelf om bij te houden Gracias !
Hey Bobby! Als ik zo die ontzaglijke grote hoeveelheid aan prachtige foto's van de PPMeeting N°2 bekijk, zou je dan niet opteren voor een extra dik Fotobuch voor dezelfde prijs? Gezien de grote oplage D) en het "goede klant" zijn in 't verleden, hebben de jongens van Fotobuch daar misschien wel oor naar?
Ik zal eens even contact met ze opnemen inderdaad, misschien zit er wat in... Ik wil ze toch nog wat vragen stellen die hun product mogelijk kan verbeteren , dus misschien kan er wat ruilhandel plaatsvinden... Hou jullie op de hoogte. Ik heb in ieder geval wat leuke ideetjes voor het boek... Ik ben de komende weken overigens erg druk en moet nog een trip naar Denemarken maken, dus verwacht niet dat het boek binnen een paar weekjes klaar is. Er vallen in ieder geval steeds meer puzzelstukjes in elkaar, maar ik weet nog steeds niet hoe ik het voor elkaar ga krijgen om iedereen bij de F16 in het boek te krijgen... Ik verzin er wel iets op, dus het komt wel goed... Hou jullie op de hoogte... Bob @Otto: ik ben de foto voor Kleine Boreel niet vergeten, ik wacht even tot ik wat foto's bij elkaar heb en maak het dan als eerste in orde voor je... Moet wel iets speciaals worden...
Ik heb ook mijn meeting achter de rug en ook ruim 200 foto's verzameld. Ook ik zou wel een fotoboek willen maken en vroeg me daarom af hoe jullie dat regelen(aangezien jullie er al meerder achter de rug hebben) Zou iemand hier mij een PM over kunnen sturen, alvast bedankt.