De FERRARICHAT.COM "MEETING DU PAYS PLAT II" 2008 Fotoboek thread | FerrariChat

De FERRARICHAT.COM "MEETING DU PAYS PLAT II" 2008 Fotoboek thread

Discussion in 'Holland/Belgium' started by zanti70, Sep 21, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    @Beste allen,

Zoals inmiddels, denk ik, van me verwacht wordt, zal ik ook van deze onvergetelijke meeting weer een uitgebreid fotografisch naslagwerk proberen te maken. Zoals jullie gewend zijn, zal ook dit boek weer enige productietijd vergen, maar weest niet bevreest: het zal er, met medewerking van de aanwezige foto-talenten, weer komen...

Aan allen die de camera op deze dag ter hand genomen: indien je mooie, unieke, speciale plaatjes hebt, dan houd ik me aanbevolen om deze te gebruiken in het fotoboek. Stuur me aub een pm als je foto's wilt aanleveren, dan zal ik je daarna laten weten hoe we een en ander gaan regelen. Indien je foto's wilt aanleveren, dan gebeurt dit uiteraard belangeloos en kosteloos. Dit is een niet commercieel boek, maar gewoon een aandenken dat je als deelnemer kunt aanschaffen en geeft doorgaans een mooi, compleet overzicht van de dag. Je naam zal wel vermeld worden als aanleverende fotograaf (niet bij iedere foto, maar gewoon achterin).

De procedure zal weer net als de andere keren gaan: zodra ik het boek klaar heb, zal ik afdrukvoorbeelden in de thread posten en kan er besteld worden. Ik heb dan adres en e-mailgegevens van je nodig en ik zorg ervoor dat het boek naar de leverancier geupload wordt. Je krijgt dan zelf van de leverancier een email met betaalinformatie en na betaling wordt het boek bij je thuis afgeleverd. De prijs staat nog niet vast, want dat hangt van het aantal pagina's af. Zal rond de 50-60 euro zijn, vermoed ik. Pure kostprijs bij de leverancier.

Het heeft nog geen zin om nu al bestellingen door te geven. Doe dit aub nadat het boek klaar is en de echte bestelprocedure gepubliceerd is.

Dit is meer een oproep voor alle fotografen om de mooiste plaatjes aan te leveren, zodat we samen weer een mooi naslagwerk kunnen maken

Ik hou jullie op de hoogte!

Bob

2. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    6,993
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Goed bereid kost even tijd Bob, maar je kan weer op mij rekenen natuurijk, geweldig dat je weer bereid bent om zoveel tijd in een nieuw boek te steken!!

3. Fumacher

Fumacher F1 Veteran

May 8, 2005
    7,998
    Roosendaal
    Full Name:
    Vu
    Zoals bij de voorgaande edities werk ik niet mee aan de fotoboeken ;)

;) Ik doe uiteraard mee met het fotoboek Bob. Zuppah dat je weer het fotoboek wilt maken. We gaan er samen iets moois van maken.

Gr.

Vu

4. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Hallo vrienden,

Ik heb geen ene foto gemaakt, maar zoals beloofd wil ik wel een sappig vers voorwoord schrijven, want deze dag staat natuurlijk in mijn geheugen gebeiteld. ( gegriffeld)
    Fenomenaal !

Ik hoor vast wel hoe, waar en wanneer ik e.e.a. moet aanleveren.

Greetz

Dirk/Marbella

5. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Peter, Vu, van jullie wist ik uiteraard dat jullie je bijdrage weer wilden leveren, volgens mij doen de deelnemers in de auto-g-spot SL ook weer hun bijdrage en op Michiel en Vince kon ik volgens mij ook rekenen...

Dirk, ik zal jou inderdaad in de loop van de week een mailtje sturen, zodat we even kunnen overleggen wat je plannen zijn. De eerste bladzijde is in ieder geval voor jou en ik (en volgens mij velen, mogelijk zelfs allen) vind het fantastisch dat je je bijdrage wilt leveren. Ik kijk er nu al naar uit :D

Heren, alvast bedankt en Peter, doe rustig aan... de kinderfoto's eerst, dan dit... take your time!

Bob

6. Hans

Hans F1 Veteran

Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    En bestelling 1 heb je bij deze binnen Bob :)

7. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Bestelling 2 ook (3 stuks, Bob!).

Onno

8. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Ikke wil 2 stuks :)
    Eentje voor ons om op de salontafel te leggen en te bladeren en eentje voor mezelf om bij te houden :D

Gracias !

9. Paulus

Paulus Formula 3

Sep 30, 2006
    1,447
    super Bob

zet mij er ook maar op voor twee.

10. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Blij dat jullie weer zo enthousiast zijn! We gaan er vast weer iets moois van maken.

Bob

11. Dino 208gt4

Dino 208gt4 F1 World Champ

Jun 24, 2003
    14,868
    European Union
    Full Name:
    Roel
  12. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Weet ik... jij bent één van de weinigen die de serie compleet heeft ;)

13. 360 Spyderman

360 Spyderman Karting

May 18, 2008
    230
    Belgium
    Full Name:
    Heidi en René
    Ook nog eentje voor ons als het kan. Alvast heel erg bedankt.

Heidi en René

14. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Yesss Bob, zet mij ook maar weer op de lijst ;)

Ciao, E.

15. cvdzijden

cvdzijden Formula Junior

Jan 7, 2006
    570
    Numansdorp, HOLLAND
    Full Name:
    Christiaan
    Gaaaaf Bob! Doe ons er ook maar 1 als dat kan ;) Vorige edities kijken we regelmatig terug! :)

16. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Bobke!
    Graag 4 stuks!

17. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    Daar wil ik er ook wel 1 van! :D

Jeffrey

18. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

Doe mij er ook maar eentje!

19. Paulus348

Paulus348 Formula Junior

Aug 20, 2008
    401
    Brabant
    Full Name:
    Paulus
    Graag 1 exemplaar reserveren.

Groet,

Paulus348

20. RiCoNL

RiCoNL Formula Junior

Jul 4, 2007
    451
    Hier ook 1. Hebben we wat voor de wintermaanden.
    Peter G

21. Dino2010

Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Hey Bobby!

Als ik zo die ontzaglijke grote hoeveelheid aan prachtige foto's van de PPMeeting N°2 bekijk, zou je dan niet opteren voor een extra dik Fotobuch voor dezelfde prijs?
    Gezien de grote oplage :)D) en het "goede klant" zijn in 't verleden, hebben de jongens van Fotobuch daar misschien wel oor naar?

22. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Wij willen er ook graag 2 bestellen.
    Alvast bedankt.

23. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Ik zal eens even contact met ze opnemen inderdaad, misschien zit er wat in... Ik wil ze toch nog wat vragen stellen die hun product mogelijk kan verbeteren :), dus misschien kan er wat ruilhandel plaatsvinden... Hou jullie op de hoogte. Ik heb in ieder geval wat leuke ideetjes voor het boek...

Ik ben de komende weken overigens erg druk en moet nog een trip naar Denemarken maken, dus verwacht niet dat het boek binnen een paar weekjes klaar is. Er vallen in ieder geval steeds meer puzzelstukjes in elkaar, maar ik weet nog steeds niet hoe ik het voor elkaar ga krijgen om iedereen bij de F16 in het boek te krijgen... Ik verzin er wel iets op, dus het komt wel goed...

Hou jullie op de hoogte...

Bob

@Otto: ik ben de foto voor Kleine Boreel niet vergeten, ik wacht even tot ik wat foto's bij elkaar heb en maak het dan als eerste in orde voor je... Moet wel iets speciaals worden...

24. 512cello

512cello Karting

Apr 25, 2006
    145
    bree, belgium
    Full Name:
    marcel
    Ik zou er graag ook 1 bestellen als dat kan.
    Merci

25. rickadelic

rickadelic Formula Junior

Mar 26, 2008
    887
    Netherlands
    Full Name:
    Rick
    Ik heb ook mijn meeting achter de rug en ook ruim 200 foto's verzameld. Ook ik zou wel een fotoboek willen maken en vroeg me daarom af hoe jullie dat regelen(aangezien jullie er al meerder achter de rug hebben)
    Zou iemand hier mij een PM over kunnen sturen, alvast bedankt.

Share This Page