@Cor MondialT Bedankt voor deze leuke impressie. Het was een geweldig weekend. Er wordt al hard aan de volgende trip gewerkt, geloof me
Het was zeker leuk, ondanks dat ik mijn Mondial niet bij me had. Ik weet nu precies hoe Fred en Roel zich de vorige trips voelden .... By the Way. Heb jij nog een Becker Ferrari navigatie van mij? Bram heeft deze in het Eifel weekend van mij geleend en zou deze in Deil achterlaten zodat ik deze even snel op kon halen.....
@Cor Mondial Jouw Becker Navi? Heb je die niet in de gevangenis laten hangen ? Ik zou het niet weten....
Yep. de mijne Heeft Bram hem gewoon mee naar huis genomen. Even kijken hoe we die weer in Gelderland krijgen......
samen uit, samen thuis Vu! Je ziet; waar een wil is, is een weg en als iedereen in de groep z'n steentje bijdraagt...... Het gevalletje 4e versnelling heeft ons uiteindelijk maar een uurtje gekost als groep en konden jij en Cor met Pterps mee terug (paste maar net, maar paste!) Nog bedankt voor de foto's en ik zie die schijf met alle plaatjes wel verschijnen.
Is dat nog niet bekend ??? Op zondagmorgen was Peter net uit zijn bed gekropen..... zeg maar badkamer en ik liep voor hem de trap af. Kom ik de huiskamer binnen, staat volgens mij Ruud met een handvol pakjes drank die ik niet thuis kon brengen. alleen de vorm van de pakjes ken ik van fristi oid. Dus ik roep : Heee daar heb je de Fristi Boys, want Michel stond net de vaatwasser te bekijken / uit te ruimen onder het genot van de Bloomingdales sound. Schiet Peter in een lach waar ie bijna niet meer uitkomt... Dus de Autogespot jongens gaan ook door het levens als de 'Fristi Boys'.
eerste foto van het weekendje in de Eifel, deze foto heb ik op zaterdag avond gemaakt. Het is een RUF CTR3, 700 pk 890 Nm en top van 360 KM/h, voorwaar geen kinderachtige auto!! (basis Porsche Gaymen) Image Unavailable, Please Login
Mooie foto Peter Ik zag hem nog rijden toen we zaterdag middag bij de zandvlakte stonden! Heb nog een stukje gefilmd met de camera van Onno.
De enige porsche die ik op dit moment leuk vind is een carrera Gaytee Ik heb een vriendin met zo'n nieuwe 997 turbo, en daar krijg ik echt geen harde van. Hele saaie auto. 't enige wat ik er leuk aan vind is dat het dakkie open en dicht kan met de afstands-bediening, dat vind ik wel een leuke gadget.
Porsche Gaymen - die kende ik nog niet. We zeggen dit vaak, maar dit keer meen ik het nog meer: prachtige foto Peter. Een van je betere! @Michel - oh, dan heb ik hem op de band staan? Als ik nu die kamera eens aangesloten kreeg... Van het weekend weer eens proberen. Onno
Die zijn toch het leukste? En er is echt wel een recht stuk hier en daar. Ikzelf ga er in ieder geval nog wel een keertje naar toe. Kan ik eindelijk mijn bank eens zien. Onno
Waanzinning mooi. Ik moet nog een hoop leren zo te zien. @heren fotograven, Kunnen we niet eens een kleine "masterclass" organiseren. Dit is tegenwoordig in alles wordt nu een "masterclass" genoemd als je een stukje uitleg krijgt over het een en ander. Joost