Beste vrienden, graag had ik jullie uitgenodigd op DE ZAAT RAAST, op zondag 19 augustus in Temse nabij Antwerpen. Dit jaar mikken we op een iets 'chiquer' deelnemerspubliek, waarbij Ferrari niet mag ontbreken. Momenteel zijn er reeds 75 wagens geregisteerd. Nieuwe(re) Ferrari's komen onder de noemer 'supercars' terecht en krijgen een aparte staanplaats. Die zijn gelimiteerd tot 10 wagens. Neem gerust een kijkje op de website (zie ook de foto's van vorig jaar) http://www.dezaatraast.be Om in te schrijven kan je terecht op http://www.dezaatraast.be/pages/inschrijven.php Het zou heel leuk zijn om met een tiental Ferrari's onze opwachting te maken! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dag Kris, Lijkt me wel een tof event. Was vorig jaar al van plan richting Temse te rijden maar dat lukte toen op het laatste moment niet. Moet er toch eens van komen want het Waasland, dat blijven m'n roots natuurlijk. Ook dit jaar ben ik echter nog niet helemaal zeker... dezelfde dag is immers Cento Miglia met vertrek in Leuven en via Namen, Dinant,... naar Tessenderlo. Ook een mooie manier om de dag door te komen... Enfin...keuzes...ik weet 't nog niet...
GEWELDIG het was een goed geregeld festijn. Met 120 auto's echt top. Heerlijk ontbijt goede lunch en de band was ook top. Allen die deze dag hebben geregeld petje af hoor. Bedankt voor deze leuke dag. Gr J&O
Dank aan Jolande en Onno om te komen! Leuk om horen dat jullie het naar jullie zin hadden. En de Testarossa is uiteindelijk toch terug tot in Temse geraakt!!! Bij deze wat sfeerbeelden (van de F's aanwezig) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
en deze... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En Jolande en Onno's wagen... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En de Testa van Wim Van Hedert... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
en nog wat andere merken.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login