Heren, Het is zover dit is de aankondiging van een nieuwe tunnellentocht. Op veler verzoek gaan wij opnieuw de akoestische eigenschappen van de tunnels in de omgeving Rotterdam testen. Het is een evenementje waarin vooral de auto's, het rijden ermee en vooral hun wisselwerking met tunnels centraal staan. Na vorig jaar behoeft het geen verdere toelichting. Het behoorde tot mijn lolligste momenten van vorig jaar. Het idee is simpel: 08.30u verzamelen onder de rook van Rotterdam, koffie bij aankomst 09.00u vertrek (onderweg stoppen we een enkele keer om testdata uit te wisselen) 12.00u eenvoudige doch voedzame lunch op aardige plek 13.00u einde Het zal plaatsvinden op een nader bekend te maken zondagochtend ergens dit najaar. Op verzoek heb ik er geen dagprogramma van gemaakt. De lunch zal iets minder eenvoudig zijn dan vorig jaar, met oud brood maak je geen vrienden. Ik maak wat kosten (lunch, koffie, tolgeld (kiltunnel), parkeergeld (lunchlocatie)) gelieve mij die te vergoeden denk ongeveer 20 euro per persoon. In de trein hebben we het wat besproken. Ik wil geen chaotische toestanden en zal daarom bij een grote interesse het aantal deelnemers moeten beperken tot 15-20 auto´s, wie het eerst komt.... Niet-bezitters zijn hartstikke welkom zolang bezitters een stoeltje ter beschikking stellen. Gelieve eventuele interesse bekend te maken op onderstaand op dit e-mailladres: [email protected] Gelieve aan te geven: - of een lunch gewenst is of niet Ferrari-bezitters: - is er plek voor een niet-bezitter-F-chatter? Ik hoop dat het tijdstip voor degenen die wat verder weg wonen niet te vroeg is. Ik had liever nog vroeger gegaan, in verband met de toename van de verkeersdrukte is het van groot belang om vroeg te starten. Marcel ik reken op je! Morgen vertrek ik voor een vakantie van drie weken. Onmiddellijk daarna (beging juli) verstuur ik de uitnodigingen waarin ik plaats en datum bekend maak.
Ben erbij zeker weten, effe mijn geluid goed testen die morgen (en trommelvliezen van diegene die achter me rijden)!
Heb me aangemeld. Nu nog een Tubi/Fuchs monteren. Heb in Italie een Tubi gezien van 6,5 mtr..... Ben nog aan het sparen
Heb me ook aangemeld. Waarom een tubi of Fuchs eigenlijk, Fred? Nu de vlammen het binnenwerk van m'n X-Ost wat ontmaagd hebben, moet ik zeggen dat ik over het geluid daarvan ook wel te spreken ben (hoewel nog altijd niet bijzonder luid). En dat voor slechts 850 euro, nieuw! Kom je nog een keer met een videocamera achter me rijden in het donker trouwens? Wil die vlammen die jij gezien hebt toch wel eens vastgelegd zien!
Ook aangemeld. Ik hoop wel dat ik er bij kan zijn - het zou zomaar kunnen dat ik in 2007 maar bij 1 meeting geweest zal zijn en dat was dan zonder F! Afwachten maar. Onno
@ Hans Een tubi is duurder, dat klopt. echter kun je bij verkoop van de F de orginele weer terug zetten en de Tubi los verkopen. Een gedeelte van de investering kan je dan terug krijgen. (Henk heeft dit onlangs gedaan) De beelden moeten echt in het donker gemaakt worden. Dus in een tunnel (liefst onverlicht, ken er inmiddels een paar in ..... Italie) of in de late nacht of winter avonden. You choose. (In een hanger kan natuurlijk ook!)
Het is geen 6,5 mtr lange Tubi geworden maar wel een Tubi in RVS. Alex belt zodra die binnen is en een gaatje heeft voor het monteren!
Ik krijg nogal wat verwarde verhalen van de overkant van de rivier vanavond, één ervan heeft betrekking op bovenstaande. Een weinig weldenkende mede-fchatter heeft de Fchat-god in de parallele dimensie gemeld dat ik met bovenstaande refereer aan de door hem aangeboden copieuze maaltijd op die dag. Dat is een misverstand. Natuurlijk refereer ik hiermee aan de door mij georganiseerde eenvoudige lunch (broodje ham, broodje kaas) te Heinenoord, en is het daarmee zelfkritiek, kritiek die ik ook op die dag zelf geuit heb. Het kwam mij op de kwalificatie 'sukkel' te staan, al is de kracht daarvan afhankelijk van degene die het etiket plakt en daarmee dus gering, had ik deze ergernis liever voorkomen. Wellicht dat het oude wijf dat dit nodig vond zich voortaan rechtstreeks tot mij richt?
Ik zond iedereen die zich aanmeldde net een e-mail met tijd & plaats van handeling. Voorzover dat bericht niet aankwam is dat een fout in de techniek, laat het me in dat geval weten.
ppfffff.....moest 3x lezen voordat ik het doorhad. Gijs, we zijn niet allemaal neerlandicus btw, ik kom die broodjes van jouw graag proberen. Ik ben erbij, niet met Tubi of een of andere extreme kachelpijp, maar met een mooie originele ANSA.
Op de geplande datum ben ik, zoals gemeld in mijn e-mail aan Gijs, niet in den lande helaas. Maar ik zal kijken of mijn auto er wel bij kan zijn - misschien heeft mijn broer zin (zou het????). Onno
Je meldde je nog niet aan Guy, maar ik zet je in de mailinglijst als je me jouw e-mailadres doet toekomen op [email protected], ik moet wel nog even kijken hoe het uitkomt met de bijrijders.
Helaas jongens - mijn auto is er niet bij. Mijn broer wil hem liever niet rijden als ik er bij ben, er zijn dus nog nobele (maar te bescheiden) mensen op deze planeet. Onno
OK, OK, je leest er makkelijk over heen. En nu ik dit gepost heb kan ik hem dus niet meer editten.... Onno