DEELNEMERSLIJST FERRARICHAT.COM MEETING DU PAYS PLAT N°2!!! | Page 4 | FerrariChat

DEELNEMERSLIJST FERRARICHAT.COM MEETING DU PAYS PLAT N°2!!!

Discussion in 'Holland/Belgium' started by Dino2010, Jun 29, 2008.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

  1. zanti70

    zanti70 F1 Veteran

    Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    Ik vind de lijst in ieder geval erg indrukwekkend en iets om trots op te zijn... en oh ja, ik kom (helaas...) met een peugeot :D

    Heb er zin in! Toplijst Dino!

    Bob
     
  2. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    10de Update is geplaatst op pag 1.
     
  3. Vince G.

    Vince G. Karting

    Apr 25, 2008
    218
    The Netherlands
    Full Name:
    Vincent de G.
    Daar ben ik het helemaal mee eens! Smaken verschillen en de opvatting over wat een exoot of een klassieker is dus ook.
    Maar volgens mij heb ik in mijn post niemand gekwetst.

    Laatst was hier in Houten de Rotarally. Een recreatieve rally voor exoten en klassiekers. Er zaten prachtige auto's bij, Austin Healey, MG, TVR, Ferrari, Maserati, oude Alfa's, van alles was vertegenwoordigd. Schitterend.

    Wat ik niet zo goed begreep echter was de Nissan Micra CC, de Peugeot 307CC, Opel Astra CC en ga zo maar door. Blijkbaar is het monteren van een rallyschildje in je grille voldoende om klassieker of exoot te zijn.

    Maar ongetwijfeld genieten deze mensen enorm van hun auto, en dat is het belangrijkste.

    Mensen kijken op verschillende manieren naar auto's en dat houdt het interessant. Laats hadden we een tourtje met de Maseraticlub. Het was lekker weer, dus de raampjes waren open. Op een dijkje passerden we een fietsend gezinnetje.
    De man zag dat er wat bijzonders aankwam, maar wist niet predies wat, en riep "kijk jongens! Allemaal eh............."
    Zijn vrouw vulde hem aan "......oude auto's!" :D

    Geweldig natuurlijk. Voor de één een prachtige droomauto, een exoot, voor de ander een vierkant oud hok. :D
     
  4. Michiel

    Michiel Formula 3

    Apr 15, 2008
    1,968
    Amsterdam, NL
    Full Name:
    Michiel
    +1

    Heb we ook 2 Franse exoten!:rolleyes:

    Tenzij iemand uit nog een plekje vrij heeft :D

    Can't wait!
     
  5. wr11265

    wr11265 F1 Rookie

    May 20, 2007
    3,504
    Netherlands
    Full Name:
    Joost
    Gelukkig,

    Vu, een van de Hoffotografen:D van FerrariChat.com heeft zich bij het gezelschap vervoegd. Super!!

    @Vu,

    Ik maak hem morgen en dan gaat hij maadag op de bus en met tante post moet je hem die week week wel binnen krijgen.

    Ga nog even een ScanDisk kaartje erbij kopen.

    Gr. Joost
     
  6. Steef1988

    Steef1988 Karting

    Apr 20, 2008
    111
    Almere
    Full Name:
    Stefan
    Ho wat een reactie bracht mijn porsche-mening teweeg.

    Natuurlijk zijn sommige porsches exoten;

    Carrera GT
    GT/RS modellen

    Maar een standaard Boxter of standaard 911 vind ik dan weer n beetje.. sja niet zo HEEL exclusief. Wel geweldige auto's daar niet van.. En daarbij = ik heb er geen. Liever dan een boxter dan helemaal niets, moet ik wel weer toegeven:)!

    K heb er zin in, was het maar alvast september...!
     
  7. 348holland

    348holland Formula 3

    Dec 11, 2005
    2,161
    The Netherlands
    Zwaaiden ze nog, hoe minimaal ook?
     
  8. Jan_K

    Jan_K Karting

    Aug 29, 2007
    72
    Netherlands
    Inderdaad heeel jammer ,maar ja ik zou eerst naar Italie gaan voor de nieuwe California, daar kwam echter wat
    tussen en is even uitgesteld.
    Ik hoop dat jullie een mega- dag zullen hebben.
     
  9. Vince G.

    Vince G. Karting

    Apr 25, 2008
    218
    The Netherlands
    Full Name:
    Vincent de G.
    Jazeker. Maar wel een beetje raar. Met één vinger.
     
  10. Steef1988

    Steef1988 Karting

    Apr 20, 2008
    111
    Almere
    Full Name:
    Stefan
    1?

    De middelste :D? Aardig gezinnetje!
     
  11. Vince G.

    Vince G. Karting

    Apr 25, 2008
    218
    The Netherlands
    Full Name:
    Vincent de G.
    Jij snapt hem... :D
     
  12. 328gts1987

    328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

    Mar 11, 2007
    12,909
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Goed voorbeeld doet volgen (kids waren er ook bij) en wordt er met de paplepel ingegoten
     
  13. Hans

    Hans F1 Veteran

    Feb 17, 2006
    7,734
    Hilversum, Netherlands
    Full Name:
    Hans Teijgeler
    ... en weer een generatie nieuwe eco terroristen erbij. Hoera!
     
  14. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Gewoon effe melden dat er nog een paar laatkomers verwacht worden, het wordt dan toch 50(+)!
    Een goede vriend die er vorig jaar ook was met een gele 512 M kan en mag ik niet weigeren! :D
     
  15. Jan_K

    Jan_K Karting

    Aug 29, 2007
    72
    Netherlands
    begrijp ik ,dat er nog plaats is?
     
  16. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    Jan_K!

    Gun me nog even de tijd, en laat me 10 augustus afwachten, dat is de officiele inschrijvings-deadline vermeld op de verstuurde uitnodigingen.
    Even zien of er nog veel gereageerd wordt (ik vermoed van niet), en dan heb ik een heel duidelijke én definitieve kijk op ons aantal.
    Ik heb weet van jouw interesse, en houd daar rekening mee, vind het wel spijtig dat je weinig post.
    Schrijf eens iets leuks, stuur een paar mooie foto's, dat maakt de band onder ons toch wat intenser!:D
     
  17. st@ven

    st@ven F1 Rookie

    Aug 4, 2008
    3,278
    Netherlands
    Full Name:
    Steven
    net nieuw hier maar lees nu over deze meeting.
    te laat of.....?
     
  18. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    st@ven!

    Ik schreef je al een mailtje, maar wist niet dat je ook F-rijder bent.
    Ik bekijk de zaak finaal op 10 augustus, ik meld je dan wel of het kan of niet...
    maar weet dat het heel moeilijk wordt...!
    Ciao!
     
  19. omd78

    omd78 F1 World Champ

    Dec 26, 2005
    13,140
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Het Lage Landen Feestje komt steeds dichterbij!!!

    Gr. Martin
     
  20. Arie Timmermans

    Arie Timmermans Karting

    Sep 17, 2007
    87
    Veen The Netherlands
    Full Name:
    Arie Timmermans
    #95 Arie Timmermans, Aug 8, 2008
    Last edited: Aug 8, 2008
    De grote dag komt inderdaad snel dichterbij. Ik kijk er al naar uit want het belooft een evenement te worden van grote klasse. Jan, ik hoop toch nog dat het je lukt om mee te kunnen. Otto, nogmaals mijn waardering voor het organiseren van deze happening.
     
  21. 12Esc

    12Esc Formula Junior

    Aug 21, 2006
    528
    Breda
    Full Name:
    Maurice
    even iets anders, droevig nieuws:

    Andrea Pininfarina, CEO van het gelijknamige wereldberoemde Italiaanse autodesignhuis , is gisterenochtend nabij Turijn om het leven gekomen toen hij bij een motorongeval werd betrokken.

    Pininfarina, 51 jaar, was sinds 2001 chief executive officer (CEO) van het in 1930 opgerichte bedrijf. Hij was de kleinzoon van de grondlegger Battista ´Pinin´ Farina.

    http://www.brabantsdagblad.nl/algemeen/economie/3523884/Scooterongeval-wordt-ontwerper-Ferrari-fataal.ece
    http://www.express.be/joker/nl/platdujour/ceo-pininfarina-komt-om-het-leven-beurskoers-explodeert/96162.htm
    http://www.reuters.com/article/reuterscomService5/idUSL79493720080808
     
  22. 12Esc

    12Esc Formula Junior

    Aug 21, 2006
    528
    Breda
    Full Name:
    Maurice
    ok, en ik zie nu dat ik het heb gepost in een andere thread dan mijn bedoeling was. Excuus.
     
  23. Dino2010

    Dino2010 F1 Rookie
    BANNED

    Nov 20, 2006
    4,852
    Belgium
    RIP, Andrea!
    Beter nieuws is dat we toch naar een 50+ aantal auto's gaan! Een strakke organisatie zal nodig zijn, op en naast de weg!
    Geen nood, overal wordt ruime parking voorzien! Zelfs bij het restaurant!:D
     
  24. Marbella

    Marbella Formula 3

    Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Tsja, jammer van Pininfarina, ik ga de 430 maar koesteren en nooit meer wegdoen, veronderstellend dat het de laatste der mohikanen is.

    Dan het goede nieuws, het zal idd wel een feestje worden in patattenland. Ik verheug mij d'r nu al op. Maar eerst nog even op vakantie beetje uitrusten, daarna een tripje Italie met onze club om GP te kijken in Monza en dan de Pays plat...hmmmm....
    Jammer dat ik niet met een Ferrari kan mee scheuren, maar ik sluit wel braaf achteraan aan met de Mercedes :D
     

Share This Page