Eindelijk, het is zover... Het boek is klaar!!! Het is aardig wat werk geweest, maar ik ben er uiteindelijk wel tevreden over. Ik zal de 48 pagina's in deze thread posten. Graag geen posts voordat de laatste pagina geupload is, zodat alle pagina's bij elkaar blijven. Bedankt! Ik zal morgen uitleggen hoe ik het bestellen in gedachten heb. Ik moet hier nog even iets voor uitzoeken... Het boek is ook via de volgende url te bekijken: http://www.ferraripictures.nl/deil2007/cover.html Bekijk en geniet! Bob Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
pagina 14 t/m 29 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Pagina 30 t/m 45 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
en de laatste pagina's: 46 t/m 48. Enjoy! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ziet er gelikt uit! Bob, welk programma/leverancier gebruik je om zo'n fotoboek samen te stellen? Ik moet zelf oon nog aan de slag en zat aan www.fotobuch.de te denken (heb er al resultaten van in mijn handen gehad en die waren zeer goed). Groeten, Peter
www.fotobuch.de it is! De nieuwste versie van de software. Van deze versie was ik eerst niet zo gecharmeerd, maar er zitten toch wel erg handige dingetjes in tov de vorige versie. Bob
Ik probeer vanavond de info over het bestellen te plaatsen. Moet nu weer ff andere dingen doen, oftewel: later meer! Bob
Misschien kun je een .doc file online zetten? zodat mensen met interesse deze kunnen invullen en naar jou sturen. Ik denk dat je zo goed overzicht kunt houden.
Had het niet beter kunnen zeggen! Maar ik wil wel toevoegen dat ik blij ben dat alle deelnemers (eigenaren) hun fraaie bolides zo mooi op de plaat hebben gekregen. Prachtig gewoon. Onno
Club Ferrari Belgio heeft anders toch een zeer fraai boek met een jaaroverzicht FCN heeft toch ook wel zoiets? Ik weet ook dat de Ferrari club uit Zwitserland per event een foto cd maakt. Image Unavailable, Please Login
Bob, gefeliciteerd met deze geweldige creatie. Zo te zien heb je de 2006 versie zelfs overtroffen. Laat maar horen hoe we kunnen bestellen. Bedankt, Roel
Heren, bedankt voor al die mooie woorden... ik heb veel plezier gehad in het samenstellen en ben blij dat het gewaardeerd wordt. Bijgevoegd is een Word document (bedankt voor de tip Michael ) met de te volgen procedure. Het duurde iets langer, maar ik had wat probleempjes met het bestellen van mijn versie. De problemen zijn opgelost (had gelukkig niets met dit boek te maken), dus wat mij betreft kunnen de persen gaan draaien. Stuur alsjeblieft alle benodigde gegevens in, zodat ik niet achter deze gegevens aan hoef te gaan... In het document staan alle gegevens die ik van je nodig heb. De kosten van het boek zijn overigens 39,90 + 6,90 bezorgkosten (bestellingen boven de 100 EURO worden gratis thuisbezorgd). Ik wil de boeken rechtstreeks door de leverancier (www.fotobuch.de) naar jullie toe laten sturen en jullie kunnen rechtstreeks bij fotobuch betalen. Nou laat maar komen... Ciao, Bob Image Unavailable, Please Login
Bob, nog ontzettend bedankt voor de moeite die je je getroost hebt om dit samen te stellen. Ik kan niet wachten tot een volgend boek, waar mijn auto dan natuurlijk op de cover staat . Serieus: geweldig gedaan. Onno