Hier enige foto's Is het wel de bedoeling dat iedereen een eigen thread opstart? Deze is voor algemeen/iedereen te gebruiken. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ehm... waarom verzamelen we niet alle foto's in 1 algemeen Deil-topic? http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=148417
Gister laat op de avond werd er geopperd dat het makkelijker was om iedereen een aparte thread te laten maken. Handig voor bijvoorbeeld verzoekjes voor high-res e.d.
Oh, ok... Heb ik niet gehoord, want mijn kop zat natuurlijk nog vol met alle indrukken en motorgeronk.
Ja, lekker met z'n allen nieuwe en vooral veel aparte 'Punt EU'-draadjes opstarten. Flikker wat mij betreft maar lekker alles door elkaar in het topic wat Harry gestart is. Wel zo gezellig, lijkt me. Anders moet je in vijftien verschillende threads steeds opnieuw "Wat een mooie foto's" roepen.
PM: OK, duidelijk. En nee, het is niet teveel moeite. Sorry, ik had het voorstel van Henkie gemist en dacht dat meedenken en een mening geven geen kwaad kon. Het was een leuke, gezamenlijke dag en ik dacht dat een leuk, gezamenlijk fototopic dan wel gepast zou zijn. Samen uit in Deil, samen thuis op Fchat. Niet dus...
Prachtige foto's, Fred! Effe toch een eerlijke opmerking, vol van passie en hartstocht: Enkele F-bezitters hadden maar al te graag hun F gewisseld voor jouw verrukkelijke Wilma! (Ai, gevaarlijke zin: wordt dit ge-edit, of ik er afgegooid? Ik spreek altijd recht uit het hart!) Ciao ciao, Fred & Wilma!
lol! Ik zag Wilma ook filmen klopt dat? zoja komt daar iets van online? Image Unavailable, Please Login