hier zijn een aantal van mijn foto's ben nu niet thuis en zit op een pc met een hele trage intenet verbinding maar toch alvast een paar plaatjes Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
3 Fotumacher + Enzo Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
4 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
5 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Leuke plaatjes! Die Enzo is dezelfde die ik in Phillipine gespot heb met MichaelT. (zie picture spot topic) Later is deze Enzo ook nog bij Zandvoort gespot. Misschien dat hij daar die dag ook heen ging. Wel cool dat je een Enzo tegen komt als je zelf in een Ferrari zit.
toffe Foto's meer meer is er nu wat mis met mijn beleving of kwam je afgelopen zaterdag een Enzo in het wild tegen toe je zelf mee reed in een F? als dat zo is kans van 1 op 1.000.000.000.000.000.0004
Goed bezig Gairo! De Enzo was natuurlijk een superspot! Man man daar ben ik best jaloers om haha. Mooie foto's!
Inderdaad, ze kwamen onderweg Dhr Groeneveld tegen in zijn Enzo. @Gairo, die foto vanaf de andere kant van het bruggetje is echt fantastisch. Geen van de andere fotografen heeft deze foto waar alle auto's op staan op die fotolokatie. Prachtig !
pas om half 2 de eerste trein ging pas om 23.40 vervolgens stond die nog een kwatier stil omdat er een wissel storing was en de volgende aansluiting duurden ook weer 20 minuten lang leven de NS ja ik heb hem ik het wild gespot maar zat toen niet in ee F en dat was het geluk wand de F's heben hem niet gezien meer foto's volgen maar heb nog steets geen internet
hier nog een aantal foto's http://www.ferrarifoto-fcmd07.startje.com/ http://www.ferrarifoto-fcmd07-2.startje.com/
# Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
- Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login