@liefhebbers... Het is weer aan mij de eer om jullie uit te nodigen voor de Deil Meeting. Dit is al weer de vierde keer dat ik jullie uitnodig. Afgelopen jaar was het een ongelofelijke meeting, een enorme opkomst met 28 auto's, een prachtige fotolokatie hier in de buurt, de fantastische ontvangst bij Kroymans in Hilversum waar wij de gesloten privecollectie mochten aanschouwen, en niet te vergeten het meer dan voortreffelijke eetfestijn bij Poelzicht in Avezaath. Wat moet je nu doen om zoiets te overtreffen ? Dat kan eigenlijk niet. Ik had er ook een paar keer geen zin in door de ergste prive-omstandigheden die je maar kunt voorstellen. Maar het (rossa) bloed kruipt waar het niet gaan kan en ik hoop dat ik jullie allemaal toch weer mag verwelkomen in Deil. Het zal jullie niet vreemd in de oren klinken dat een Ferrari meeting niets waard is zonder jullie, de bezitters van deze voertuigen. Een paar keer kreeg ik de opmerking dat iets meer rijden toch ook wel erg leuk is... Men wil immers de italiaanse volbloeden niet alleen bekijken maar ook laten galopperen... Daar hebben P.Lambo en ik iets heel moois voor geregeld. Het was niet eenvoudig... en ook niet bepaald goedkoop maar ik denk dat er toch niets mooiers is als onze 8 en 12 cylinders (ok.. ook een 6 en 10 erbij...) in hun element te horen terwijl jij er continu midden in staat ? Wij hebben voor een sessie de testbaan (De Kombaan) van de Rijksdienst Voor Het Wegverkeer afgehuurd. Wie kent er niet de oude GP baan in Monza met de enorme schuine banking ? Dit is de kans om het zelf te ervaren Ik heb hier in 2003 op gereden achter Gijs van Lennep aan in mijn Audi quattro tijdens een Audi quattro trainingsdag en ik kan niet anders zeggen dat het fenominaal is. De bovenste baan kent een hellingspercentage van 60% en geloof me dat je dan de G-krachten wel voelt met 200 ! Dit alles gaat uiteraard onder begeleiding van ProDrive. Ze laten ons niet zomaar ons gang gaan, de veiligheid moet immers gegarandeerd worden. Dit betekent dat inhalen bijvoorbeeld niet toegestaan is. Maar dat wil je ook niet... als je in die kom zit stuurt het allemaal echt wel iets anders Uiteraard is er naar de aard van het evenement gekeken dus wij komen wel aan ons trekken... Ik weet niet of zij voorrijden met een auto of dat er iemand instapt. Ik weet wel dat dit ongelofelijke film en fotobeelden op gaat leveren. Ik heb er zin in ! Die baan kost EUR 1.500. Dus dat komt neer met 25 auto's op EUR 60.00 per voertuig. Krijgen we meer auto's op de been dan wordt het steeds goedkoper natuurlijk. Niettemin denk ik dat het een ongelofelijke ervaring is dat je dit met alleen maar je bekenden en hun Ferrari's kunt meemaken. Wees niet huiverig dat het een race evenement wordt of zo. Vergeet niet dat we bij de RDW zijn en veiligheid staat hoog in het vaandel. Als we hier klaar zijn rijden we richting Arnhem om even wat leuke foto's te maken in een prachtige omgeving. Tegelijkertijd kunnen we hier even wat vocht door onze keel laten glijden. Landgoed Groot Warnsborn te Arnhem. Vorig jaar hebben we gegeten bij Poelzicht in Kapel-Avezaath. Dit was zeer geslaagd volgens iedereen. Wij betaalden toen een prijs van EUR 35.00 pp voor het wel zeer uitgebreide buffet incl. alle binnenlandse dranken. Het leek mij het verstandigste om hier weer naar toe te gaan. Ten eerste vanwege de kwaliteit, ten tweede vanwege de zeer ruime en overzichtelijke parking en ten derde vanwege de zeer gunstige ligging. Ik hoop dat ik jullie allemaal een plezier doe met deze dag en ik reken op een grote opkomst. Vorig jaar waren er een aantal mensen die toch ineens besloten om niet mee te gaan eten. Dat is niet zo leuk, ik moet wel betalen voor alle gereserveerde gasten. Maak de dag af met ons allemaal alsjeblieft. Hoe vaak zien wij elkaar allemaal ? Heb je zin? mail mij op [email protected] en je komt (hoogstwaarschijnlijk) op de lijst. Tot binnenkort mensen.. en iets vroeger als vorige keer! (dit is een evenement georganiseerd door privepersonen, ferrarichat.com heeft geen aansprakelijkheid/betrokkenheid) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hier een impressie van de kombaan bij de RDW. Wij hebben de beschikking over de kombaan en over de ronde baan in het midden. Dus het hele spul staat in het centrum van de baan. De verwachting is dat we er in 2 groepen op gaan, allemaal tegelijk is waanzin en ook niet leuk. Ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn als ik Hier een impressie van een RS6 ter plaatse november jl. http://youtube.com/watch?v=CnPy_JjbRj4&feature=related Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Kleine impressie... Groot Warnsborn, Arnhem (2x) Poelzicht, Kapel-Avezaath bij Tiel, (3x van vorig jaar) Bij Poelzicht zijn ze zelfs zo enthousiast dat ze een link op hun site hebben geplaatst van onze invasie van vorig jaar, kijk zelf http://www.restaurantpoelzicht.nl/ Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Deze lijst wordt om de week geupdate. Laatste wijziging op: maandag 7 april Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Laat ik de eerste zijn om te zeggen: FENOMENAAL! Ontzettend bedankt voor de moeite van het organiseren, weer, Henk. Ik ben erg dankbaar dat je weer de moeite genomen hebt voor deze zware taak, bijgestaan door P.Lambo natuurlijk. Gelukkig kan ik nog steeds zeggen dat ik er bij ben - gisteren trok mijn Operations Manager zijn toestemming in voor mijn verlof maar gelukkig heeft een collega dat voor mij opgevangen. De OM is intussen van mijn lijst van favoriete personen geschrapt.... Ik heb nog nooit een kombaan gereden dus dat wordt een indrukwekkende ervaring, en de kosten mogen de pret niet drukken natuurlijk. Ik kan niet wachten, mensen! Onno
Henk en Peter, mijn complimenten voor de organisatie, het programma ziet er top uit. Ik ben er zeker van dat dit weer heel veel mooie beelden, foto's en verhalen zal opleveren. Helaas zal ik er niet bij zijn maar ik zal uiteindelijk meegenieten van de video beelden. TOP!
Prachtig Henk!! De kombaan is idd erg leuk en specialer dan velen zullen denken. Ik heb er eens in Ford Fiesta gereden en later nog eens in een Mazda RX8. In die laatste idd met zo'n 200 km/u en dat is echt hard op die steile wand! Kortom : count me in! Ik zal je even mailen zodra ik weet of ik alleen of met vriendin kom.
Schitterend Henk en Pedro, zoals gemeld .....wij zijn erbij, vwb aantal personen, eten ed. laat ik nog even weten. Van mij mag het April worden. Joop
Yoohooeee ! De voorpret is begonnen ! Heel mooi Henk en Peter. De kombaan heb ik met de Testa al eens gereden, dus is übergeil zoals mijn vrouw pleegt te zeggen
Wauw Plambo en Henk SUPER GEORGANISEERD!!!!!!!! Ik schrijf me zodra ik thuis ben uiteraard meteen in!
Schitterend! Ik doe mee! (ik hoor even bij de Vlaamse delegatie of er liefhebbers zijn, ik neem aan van wel!) (en als Wilma meekomt, zullen er minstens 2 (12cyl)Vlamingen zijn die watertandend richting Deil zullen vlammen!)
+2!!!!! Vreselijk veel zin in. En Henk, hebben Bob en ik ons mond goed gehouden Super programma!!!! Hans (& Ivonne)
@heren Bedankt voor deze allereerste geweldige reacties hier en in mijn mailbox. We gaan er een echt ouderwets feest van maken. Omdat het geheel onder ProDrive valt zijn alle voertuigen verzekerd. Dit voor de twijfelaars. Ik kom nog terug over eventuele polisvoorwaarden. In mijn ogen is er geen echt gevaar omdat het geen race is en er geen sterk afwisselende snelheden (fors accelereren en afremmen) zijn. Ik heb er zin in, hopelijk werken de weergoden mee,
Hmmmm...19 april staat er nog niks in mijn agenda...toch effe denken. 'T is dat ik er tegenop zie om 5000km te rijden met een gloednieuwe "F" of ik moet effe kuyper verhuizingen bellen en een vliegticketje scoren. Het programma ziet er in elk geval smakelijk uit. Dat wordt weer toppie mannen. Ik denk er effe over, gooi het thuis ook effe in de groep. In elk geval alvast veel voorpret gewenst. Want denk erom, hoe langer het voorspel, hoe natter de poes. Greetz, Dirk/Marbella
Schitterend geregeld heren!! Mijn complimenten. Zet maar op de lijst: Roel & Lenny. (i.v.m. het mooie programma lijkt het haar ook leuk om eens mee te gaan)
Ik wens alvast alle deelnemers veel plezier, dat gaat wel goedkomen. Ben er zelf helaas niet bij, zit dan in Venetië. Groeten, Peter