Beste mede Deilgang(st)ers! Ik heb er lang over moeten nadenken of ik het weer zou doen (NOT), maar gezien de reacties op de vorige fotoboeken, heb ik toch maar weer besloten om er een te gaan maken van de Deil 2008 meeting. Ik neem aan dat hier ook wel weer enige geinteresseerden voor gevonden zullen worden Ik heb het in dit geval niet alleen over de personen die een boek willen hebben (uiteraard weer tegen kostprijs), maar ook voor de fotografen onder ons: een ieder die zich fotografisch uitgesloofd heeft, is van harte welkom om een bijdrage te leveren. Stuur mij AUB even een PM als je bij wilt dragen, ik zal dan laten weten hoeveel foto's je kunt sturen (hangt een beetje af van de animo) en waar je ze naartoe kunt sturen. Voor de personen die een boek willen bestellen, nog even geduld... De bestelprocedure zal weer zijn als vanouds. Als je geinteresseerd bent, dan kun je je adresgegevens en je emailadres in een PM naar mij toe sturen. Ik zorg dan dat het boek besteld wordt, je krijgt een email van de leverancier met de betaalgegevens en het boek wordt na een paar weken bij je thuis bezorgd. Makkelijker kan ik het niet maken Reken weer op een bedrag rond de 40-50 euro. Vragen kunnen uiteraard gesteld worden, interesse mag in deze thread getoond worden, dan weet ik alvast een beetje aan hoeveel exemplaren ik moet denken en uiteraard motiveert dat ook weer Heren fotografen: ik hoop (en reken eigenlijk) op weer veel medewerking! Je verkrijgt eeuwige roem, want je naam zal vermeld worden bij de fotografen Als ik kijk naar de foto's in de PICTURES thread, dan zal dit een fantastisch aandenken worden. Bob
Zoals ik al persoonlijk aan Bob heb verteld, wil ik hier niet aan meedoen Just kiddin Zeg maar hoeveel foto's we p.p. op moeten hoesten Bob. Het is een eer om weer hier aan mee te mogen werken Cheers! Vu
Nou Bob, Zet mij zeker maar op de lijst voor een exemplaar. Gezien al het moois dat reeds in de draad is verschenen wordt dit zeker weer een kraker....... Ciao, E.
Zet mij maar op de lijst voor een exemplaar. Dank je voor je tomeloze inzet Bob. Om de kwaliteit van het fotoboek te waarborgen zal ik geen foto's inzenden.
Mochten jullie mijn foto´s om aan te zien vinden, dan wil ik ook wel meewerken natuurlijk ik ben alleen niet handig met photoshop, dus als er bewerkt moet worden dan kan ik wel iemand de RAW mailen misschien?
Helaas hebben wij geen foto's gemaakt Bob, wel bewegende beelden. Graag een boek voor ons om de set Deil meetingen compleet te houden en familie een indruk te geven wat wij allemaal uitspoken op deze hoogtepunt dagen Fred
Bob hartstike leuk dat je dit weer wilt doen! Fantastisch, hartstike bedankt! Ook wij gaan er eentje bestellen
Hoef dit vast niet te zeggen, maar zet mij ook weer op de lijst, Bob! Zal nog even vragen of Harald ook een exemplaar wil. Ik kom hem wel weer halen met BBB in Almere, mits je dat niet vervelend vind. Onno
Wacht maar af tot je hem ziet... en anders kom je als hij klaar is even een bakkie aan de overkant van de busbaan doen, dan kun je hem tzt zien... Bob
T zal vast niet ver rijden/fietsen/lopen/bussen zijn . Wat moet ik me bij het fotoboek voorstellen ongeveer, in grote lijnen?
Een beter voorbeeld als dit kan ik je niet geven... http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?t=155003
Okeeee, dat ziet er bella uit! Toch wil ik m wel komen bekijken zodra ie klaar is hoor ! Mag wat kosten denk ik?
Bob! Hoe gaat het met HET boek? Kan je al aan de slag of verwacht je nog foto's? (heb je mijn pix al ontvangen trouwens?) Grtzzzz Vu