Ha Frans, Lijkt me mooi om daar aan mee te doen, maar heb wel iets meer info nodig. Is er toevallig een site met info? En..ook wel belangrijke vraag..wanneer is het?
Beste Matthijs, Je moet hiertoe FCN-lid zijn. @ Frans: ik ben er samen met Bob als officiele fotograaf bij.
19 September is de dag. Kom ergens die dag even een kijkje nemen. Ochtend of middag weet ik nog niet. Gr. Martin
VU, Volgens mij worden de meeste van zulke doelen door FCN georganiseerd nietwaar? Als dat zo is wil ik er best eens over nadenken om lid te worden. Zijn er ook veel van deze dagen los van FCN? Is een keer komen kijken vrijblijvend of moet je daar ook lid voor zijn? Bedankt voor de info.
Hi Frans, Ik rijd mee, als je tenminste de Doe-een-Plezierrit bedoeld. Wordt wel een beetje verwarrend allemaal: Doe-een-Wens, Doe-een-Plezier, Droomrit voor het Leven, etc.etc. Doe jij zelf ook mee? Ciao, E. Sorry Frans, heb inmiddels gezien dat je meerijdt. Tot de 19e!
Matthijs, De FCN heeft een aantal keren de Doe een plezier rit gehad. Voor zover ik weet de enige goede doel rit van de club. Natuurlijk hadden we dit jaar eerder Wings & Wheels, maar dat was voor zover ik weet niet helemaal vanuit de club geregeld. Verder zijn er in het jaar diverse ritten voor moderne en klassieke Fs. Kijken kan altijd, tenzij het op een besloten terrein plaatsvindt. Moet je maar eens een keer doen Gr. Vu
Er worden ook veel van dit soort ritten georganiseerd waarvoor je helemaal geen FNC lid hoeft te zijn. Bijv Maarten Memorial en Droomrit voor het leven. Droomrit is a.s. zaterdag trouwens (Driebergen-Noordwijk).
Is er wat meer info bekent over de plaatsen waar ze door komen ? (ben mijn inloggevens kwijt van de FCN site) mag via pm
De organisatie, dus ook de fotografen, moeten eerder aanwezig zijn dan de Fs en de kinderen Dit is nog vroeger dan de PP3 ........
Martin hoe ben jij van plan om binnen te komen omdat het afgesloten terein is ? Hoe laat begint het ?
Ze moeten het terrein op, en dus ook weer af Gairo Plus dat er ook een rit is uitgezet door het brabantse land als ik me niet vergis... Gr. Martin
Zijn er nog mensen die in de buurt overnachten? Heb zelf maar een kamer geboekt. Om kwart voor vijf op zaterdagmorgen uit bed is me iets te gortig. Heb gisteren een informatiebrief van Forza gekregen. De 25 relaties van Alex worden tussen 7 en 8 verwacht en blijven op het terrein. Hoe dat met de 100 FCN-leden zit qua verzamelen en toeren is mij niet duidelijk.
Ja inderdaad, ik begrijp dat (=rit buiten terrein) ook niet helemaal, alleen FCN leden? Zou de catering nu wel in orde zijn? Uitnodiging met instructies hier ook binnen.
Jammer dat onze zaak op die dag 20 jaar bestaat en er een groot feest is. Had de uitnodiging al opgestuurd zonder die datum te checken. Volgende keer beter... Maar er komen nog een paar aardige dingen.
Goed nieuws voor komende zaterdag: 70% kans op zon, maximumtemperatuur 23 graden, geen neerslag. Gr. Martin