Vandaag hadden we een ritje gepland met een aantal Zeeuwse auto's alleen door het weer hadden we eigenlijk de boel gecancelled. Ik zou nog wel even op de koffie gaan bij Michael T. in Biervliet. St@ven (oops I did it again) kwam ook en nam 2 Ferrari's mee. Als cadeau omdat Michael T. zijn ouderlijk huis verliet en een baan had gevonden en de vele foto's die hij al gemaakt heeft kreeg hij de sleuteltjes van de gele 308. (moest hij aan eind van de dag wel teruggeven natuurlijk) Het weer was aardig opgeklaard voor een ritje dus toch maar vertrokken via mosselstad Philippine naar Doel (Belgie) Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
We hebben nog wat aardige plekjes gevonden. Deze foto's komen van mijn Nokia mobieltje. Michael T. had zijn goede camera bij zich. Zal vragen of hij nog een paar betere foto's heeft. Deze keer met Irfanview verkleind maar nu zijn ze nog korreliger na upload en nog onscherper dan met Digital Photo Resizer. Wat doe ik verkeerd ? Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Thuisgekomen kwam ik dit nog tegen in de buurt. Mijn BMW leek ineens een Dinky Toy. Image Unavailable, Please Login
Al met al toch een geslaagd dagje. Weer eens lekker los kunnen rijden zonder al dat verkeer voor je. Nog even gesproken met jongedame die wist me te vertellen dat: - bij 118 mensen in Doel de huur afloopt in September en deze niet verlengd kan worden. - er daarna nog 18 mensen over zijn in Doel. - de kerk blijft staan want het bestuur wil de kerk niet verkopen. - je kunt tegenwoordig souvenirs kopen in Doel. 2 Cafe's zijn nog steeds open zo te zien. Haven Doel Image Unavailable, Please Login
HELEMAAL JUIST! geweldig ritje, Doel is wel echt een spookstadje hoor, als je de toeristen niet meerekend.... contrast met de mooie auto's is wel heel erg leuk.
Heb het erg naar me zin gehad Steven. De foto's van Michael zijn ook goed geslaagd. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ziet er goed uit Peter en Steven! Inderdaad, het zal nu wel niet lang meer duren voor spookdorp Doel definitief verleden tijd is... Schitterend ook dat Michael met de 308 mocht rijden A.