Na lang nadenken heb ik toch een domme vraag kunnen bedenken! Komt ie... Hoe werken die emoticons hier? Als ik een post doe kan ik wel een emoticon aanvinken, maar die wordt dan in de titel van het bericht geplaatst, in plaats van tussen de tekst. ^^^^ Zie boven ^^^^ Ikkeniesnaphe?
Dom antwoord dan voor een domme vraag. Op de reply pagina zie je links onderaan een menu met vB code is ON smilies are ON etc. Als je hier op smilies klikt krijg je het lijstje waar ook de toetsencombinaties in staan voor smilies.
allemaal handwerk hier : ) zonder spaties is ; ) zonder spaties is : D zonder spaties is : o zonder spaties is : ( zonder spaties is en ze zullen er nog wel meer zijn ook.
Echt makkelijk en logisch is anders... Maar goed, het werkt. En weer wat geleerd, net als Dolfijn.......
Zie je wel. Ik wist het. Niemand durft die dingen te vragen he? Die meneer van het Dolfinarium ook al niet...
Je kan ze ook gewoon downloaden en als attachment gebruiken. Houdoe! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat bedoel ik dus. Misschien zijn er wel meer vragen die niemand durft te stellen hier? Ik heb er nog ééntje: waarvoor dient dat middelste pedaal in mijn Ghibli?
das voor als je al 200 rijdt en naar de 300 wil. als je 200 rijdt trap je het linkerpendaal in en dan in een keer vol op het middelste pendaal trapen dan ga je zo met 300 naar de hemel toe
Gewoon niet gebruiken voordat je er hier een wat "serieuzere" reactie op krijgt..... Als het een functie zou hebben zou het er toch op staan , of zou hij een bijzonder kleurtje hebben, brandblussers en Noodrem zijn ook altijd rood..