Het leek mij wel aardig een eigen thread te maken met foto´s van de ´Dutch Supercar Sunday´ te plaatsen. Dit zijn natuurlijk amateur foto´s maar hoe bemachtigen wij die professionele plaatjes? Een impressie van mijn kant: Ps. Na toestemming van ´zonnebrandcreme-Henk´kan ik deze foto ook plaatsen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
And ´the Boys in action´ Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Welke foto ? Ik zet mijn plaaatjes er ook maar even bij.... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik zal er nog wel een aantal posten hier Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
knipoog of niet, het gezeur over betaald willen worden begon wat vervelend te worden. En als je nou iemand was die hier veel bij zou dragen tot de feestvreugde door je helemaal suf te posten, dan was het tot daar aan toe. Maar je zou je af kunnen vragen hoe gepast dat is om dat in post 10 t/m 14 van je "carrière" te doen.... Maar goed, even een korte uitleg hoe het hier gaat: we zijn een stel vrienden met een gedeelde passie voor mooie auto's. Sommigen van ons hebben zo'n auto, sommigen hebben een fototoestel. Typisch geval van mes dat aan twee kanten snijdt. De eigenaren van auto's zeuren niet over benzine of onderhoudskosten, de fotografen niet over de steeds hoger wordende prijs van Apparatuur / Megabytes. Hans (Edit: @heren: Heb een aantal te gezellige posts verwijderd, niemand problemen mee? Dank u... Henkie)
Om bij te blijven: http://www.autogespot.com/item/1849/dutch-supercar-sunday-de-filmpjes/ http://www.autogespot.com/item/1853/dutch-supercar-sunday-de-fotolocatie/ Jeffrey