Ik ben sinds geruime tijd aan het kijken op deze chat ! Mooie dingen gelezen, veel gelachen. Ik ben dus Carl en hou van mooie wagens, wie niet onder ons hier ... Ik heb sinds enkele jaren een 456 M. Spijtig genoeg heb ik niet veel tijd om ermee te rijden. Ik ben steeds op zoek naar andere wagens, het is een hobby van me. Actueel kriebelt het bij mij om een ferrari of lambo te kopen met werk aan. Mag schade aan carrosserie zijn of mechanische schade. Dus als er iemand ergens eentje te koop weet laat je me maar iets weten. Liefst via email : [email protected] Welke het is speelt eigenlijk geen rol, als ik me maar eens kan uitleven ( lees : de kick ervaren om van iets minder goed weer iets zeer goed te maken ) Bedankt, Carl
Welkom Carl, Een paar plaatjes van je auto? Moet na een Ligier en Aixam een verademing zijn in een Ferrari te kunnen sturen Gr. Martin
Hartelijk welkom Carl! Idd wat fotootjes posten zou fijn zijn! Klant bij Monza, Francorchamps Motors Antwerpen,...? In elk geval, dit is hier zowat hét Ferrari-forum van de lage landen, het kloppend hart van de NL-talige Ferrari-tifosi! Je kan hier hopen lol beleven, iedereen is op z'n eigen leuke manier bezeten van F! Veel plezier!