Ervaring met garage Beerens Antwerpen | FerrariChat

Ervaring met garage Beerens Antwerpen

Discussion in 'Holland/Belgium' started by pninja005, Nov 11, 2010.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. pninja005

pninja005 Formula Junior

Nov 10, 2010
    583
    Europe
    Een vriend zegt me dat Garage Beerens uit Antwerpen uitstekende service geeft aan goede prijzen voor een groot onderhoud.

Iemand ervaring met deze garage?

2. PBE624

PBE624 Formula Junior

Jan 18, 2005
    392
    De Panne Belgium
    Full Name:
    Frank
    mixed feelings, denk ik , afhankelijk wie je vraagt.

Ik heb er zelf verschillende keren geweest om naar wagens te kijken en ze zijn (Gert denk ik) wel behulpzaam en goed geinformeerd. (heb er nog niet gekocht).

Ervaring van Krisdisk op dit forum was minder positief.

Groeten,
    Frank

3. krisdisk

krisdisk Formula Junior

Mar 29, 2009
    500
    Flanders Belgium
    Full Name:
    Kris De Bruyne
    Dat klopt Frank,

ik heb slechte ervaringen met Beerens tot op het punt dat ik er bijna mee in process ben gegaan. Ik had aanvankelijk ook een goed gevoel, maar de ene herstelling die ze moesten doen, hebben ze verzuimd, en dat op het moment dat ik met de wagen naar Zuid Frankrijk moest rijden. Dus viel dat allemaal in het water. Ikke kwaad uiteraard, ze zijn dan de wagen komen halen met een oplegger, hebben de ene herstelling nog gedaan, en hebben mij nog eens € 500 extra gefactureerd, bovenop de € 5000 die ik al eerder had betaald voor een slecht herstelde wagen.

Nu sleutel ik zelf veel aan mijn wagen, en ik merk telkens dat er wel wat mis is bij hetgeen Beerens heeft gedaan. Niet in het minst hebben ze mijn carburators niet goed vastgevezen waardoor ik dus benzine op mijn blok kreeg en dat was echt een tikkende tijdbom!

Ik hoor ook her en der verhalen van die Gert Beets die het daglicht niet kunnen verdragen. Zo was ik onlangs bij een goede vriend die in Jaguars doet. Gert Beets vroeg hem om een duur en zeldzaam stuk in Engeland te gaan halen. En nadien (zo vernam hij dat later) heeft hij dat stuk voor het dubbele doorverkocht, zonder mijn vriend daarvan op de hoogte te brengen. Dit om te illustreren dat het geldwolven zijn, en niet enkel tegenover hun klanten, maar tegenover iedereen.

My advice? Vraag even rond bij een paar mensen. Hier en op fchat dot eu zitten wel wat sleutelaars die graag wat bijverdienen. Ze zullen het doorgaans beter doen, en voor veel minder... Succes!!!

Share This Page