Had het graag gewild maar komt er niet van, had wel al op de fotos onderstaande verkrachtte F430 gezien. De wrap is nog niet zo erg, maar airride en zulke velgen... Image Unavailable, Please Login
Ik bedoelde eigenlijk die 296 (‘maar dan zonder livery) wilma is ook even (voor het eerst) met een 296 op stap geweest. Image Unavailable, Please Login Nog geen Essen plaatjes?
Hele mooi design de 296GTB, alleen ik denk dat ik het gemis van een mooi motor/uitlaat geluid zou missen met zo een turbo V6, ik vind de turbo V8 motoren van Ferrari namelijk ook echt nergens naar klinken. Ook gaaf overigens, die blauw F10 M5 en F80 M3 op je foto! (ja ik blijf toch een zwak voor BMW M hebben vd oudere generaties) Ik kan best wel wat fotos hier posten van Essen die ik gezien en gekregen heb, maar zijn zoals je merkt niet van mijzelf helaas
Beetje off topic over uitlaat geluid gesproken, maar ik heb eindelijk net middels montage van uitlaat nummer drie de juiste sound weten te krijgen uit mijn small 7 liter blokje……giftig, rauw, pops and bangs bij gas los, LS7 forever……………en Ferrari uiteraard
Ha, ik dacht gister toen ik mails van jou zag binnenkomen al "hoe zal het met het geluid van zn Z06 zijn" maar je hebt het nu dus zoals je wilt, nice! Ben benieuwd komend jaar bij de ritjes