Wat is dit gaaf, Michael! Gefeliciteerd! Jammer dat de Peel niet doorgaat dit jaar. Volgens mij had je je Maser deze keer thuisgelaten Bob
Hi hi, klopt helemaal. Hoewel ik die competitie van vorig jaar met Ben nog best eens aan zou willen gaan nu de Ghibli Open Cup remmen weer helemaal goed zijn....... Maar met dit monster zou ik het nog véééél liever doen, hopelijk komt er een goede vervanging voor de Peel eveneens zonder geluidsbeperking. Echt, het geluid is niet normaal zo goed! Ik ben enorm benieuwd hoe het rijdt want ik heb nog geen idee. Binnenkort in uw theater.....
hoi Michael Welkom op deze site en proficiat met je aankoop. Volgens mij heb ik je gezien in Maranello: Was je ook in Cavallino rond 13.00 uur aan het eten op de vrijdag 16 mei( jullie waren met z'n 2-en)? In het lokaaltje ernaast zaten wij met een groep van 22 man te eten. misschien iets van de herrie gehoord... hahahaha Wat eeen beeest !!! veel plezier ermee!! Cor
Beste Cor, Dat is grappig, dat klopt inderdaad! Ik heb jullie niet gezien, wel gehoord en het klonk heel gezellig. Ik hoorde later pas van Tonnie dat jullie daar zaten, anders had ik wel even hallo gezegd. Wij (Mick en ik) zaten op dat moment mijn snode aankoop van de dag erna voor te bereiden... Misschien heb je mijn gele F355 Spider ook buiten zien staan? Gr. M.
Michael, Wij hebben met elkaar staan praten bij de grijze 308 die van een nieuw koplamp mechanisme werd voorzien. Wat een prachtige aanwinst is die GTC, ben benieuwd ik hoop hem nog eens in actie te zien. Op Le Mans heb ik al meerdere keren een GTC zien racen en de auto klinkt inderdaad geweldig!
Wat een geweldige auto!! Neem aan dat die niet de straat op mag? Verheug me er al op de auto een keer live te zien rijden. Veel plezier er mee.
Michaël, Gefeliciteerd met je super aankoop! Wij hebben elkaar nog even gesproken bij Toni's, staand naast die pracht Ghibli, toen m'n Dinootje op de brug stond voor een paar nieuwe uitlaatboutjes... Kom je een keer meerijden als we weer eens de paardjes uitlaten??? Gr Hans
Daar loop ik al elke dag in Roel. In mijn vrije tijd heb ik dan liever shorts en een stel slippers aan als je het niet erg vindt....
Wat grappig, Michael, dat je ook in Cavaliino zat. Ik heb ook je F355 Spider staan bewonderen, je stond pal voor de deur. Het lijkt me verdraaid lastig te wachten tot je de nieuwe pitbull mag uitlaten. Wat een beest. Bedankt voor de plaatjes, en ik zie er naar uit haar eens in actie te horen. Onno
@Michael Ik was ook bij de RM veiling (een dag ervoor..) en ik heb uitgebreid stilgestaan bij die GTC, mede omdat ik zelf natuurlijk een F360 modena heb, een van de mooiste auto's ter wereld, meiner Meinung nach.. Welkom hier en we hopen je nog vaak te lezen. Henkie
Super gaaf Michael, das zeker zeer jammer dat de Peel er niet is dit jaar, Ben zou helemaal gek zijn geworden als jij tekeer zou gaan. super gaaf die die wagen, ga je er "echt' mee racen of is het meer voor de fun er bij.
+1 Zelfde hier Hans. Maar moet zeggen dat ik sinds ik eigen baas ben nog maar verdraaid weinig met een das rondloop Binnenkort maar helemaal afschaffen
Michael kennende gaat hij voor het gaatje met dat ding. Proficiat Michaël! Maarreeh, vergeet je Maserati roots niet he? Te veel stampende paardjes....... En qua dassen: ik haat ze. maar soms moet het, en dan moet het maar een mooie zijden Italiaanse das zijn, liefst in iets met rood er in
Het is daar zelfs zo dat ze met de geluidsmeter bij de ingang staan (slagboom). Bij twijfel moet je een slinger aan het gas geven en dat was het voor je (heb er met de GSXR1000 ongeveer 50 ronden gereden een paar jaar geleden)