..... ziet er best lijp uit IMO ........ Morgen upload ik de andere foto's. Ik ga nu rusten om morgenochtend klaar te zijn voor de F-owners' day. Cheers! Vu Image Unavailable, Please Login
Marcel.....je foto's zijn toppie!!! Ik zie dat je de camera al goed kent Straks maken we identieke foto's!!!
Marcello, prachtige foto's, heb je precies hetzelfde materiaal als Vu? Zie zeer grote overeenkomsten in looks.
Hey Michaël, Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, een uniek apparaat !! De Peelmeeting gaat niet door, dus je zult iets anders moeten verzinnen.. Uwe Meissner is al geweest in Monaco hoorde ik vandaag. Is Spa Italia een optie voor je? Machtig mooi circuit... Groet, Marcel
Yep, identiek zelfs. Ik was al een tijdje niet blij met mijn Canon 10D, en de foto's van Vu deden mij besluiten om over te gaan op Nikon. With Canon, I could't, with Nikon, I can !!!! Ciao! Marcello
Ik heb nog een foto van je in de F40, zal hem morgen nog even naar je mailen. Foto is gemaakt met een Canon, ik weet niet of dat een probleem voor je is?
Waar komt die SWB vandaan? Uit het oosten van het land..? Ziet er gaaf uit, had zelf ook nog even willen gaan kijken maar was helaas verhinderd. Gr. Martin
fantastische foto's. Ik kon er helaas niet bij zijn en dat vind ik na het zien van de foto's nog veel erger... Is dat trouwens niet de SWB van Michel Oprey? (2251 GT)
Beste Marcello, dat heeft echt geen r*k te maken met het merk van de kamera.... Fotografeer zelf Canon maar ben ook een enorme Nikon fan. Het verschil tussen beide is echt niet het verschil tussen een goede foto en een slechte. Beide hebben hun positieve en negatieve kanten (kort door de bocht: Nikon betere kamera-ergonomie en belichting, Canon betere lenscatalogus). Beetje hetzelfde als je zou zeggen dat je wel hard een bocht om kan met een Lambo maar niet met een Ferrari... No offense. Ben in ieder geval blij dat je happy bent met je Nikon. Onno
Ja dat klopt! Uit het uiterste zuiden des lands dus. Mooi racemonster met prachtig zwaar geluid. Ziet er ook zo lekker gebruikt uit, niet teveel poetsen, gewoon gaan met dat ding! Ciao! Marcello Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik zou toch niets te klagen moeten hebben, met een 550 en hopenlijk binnenkort een tweede Ferrari. Waarom baal ik dan als ik deze foto's zie? Ik wil een SWB! Of een Type 35... Onno
Hierbij mijn deel... Dag liep niet zoals ik me voorgesteld had... wel gave opkomst, dus dat maakte veel goed Onderweg alleen bar weinig auto's gezien, steeds precies op de verkeerde locatie. Dat was ff wennen, want dat is me tot nu toe nog niet overkomen Maar goed in ieder geval weer gezellig gehad met met name Vu tegenover het stulpje van heer Kroymans aan de vecht... Wat maakte die auto van je een lawaai, je mag blij zijn dat we ons niet in een stiltegebied bevonden Blij dat de auto het gehouden heeft... Marcello, sorry dat ik er zo abrupt af ging in ons treintje, maar ik dacht een leuke spot gevonden te hebben. Ben er overigens niet gebleven en heb daarna geen auto meer gezien Heb toen besloten om af te taaien, kreeg 's middags visite... Bob Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login