... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
En dan nog Bigodino en Fumacher Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
schitterend shot van die 250 PF Coupe, Bob. Van de elegantie van dat model krijg ik echt nooit genoeg. Kan ik letterlijk naar blijven kijken. Ik zie dat Vu er voor zorgt dat ook de familie van Ferry Porsche enigszins vertegenwoordigd is
haha koele plaat van mij Bob ....maar goed dat men nog steeds niet in staat is om geluid op een foto vast te leggen he Ik ga zo eens een selectie van mijn foto's uppen.
Ettore meets Enzo #1 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ettore meets Enzo #2 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ettore meets Enzo #3 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ettore meets Enzo #4 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ettore meets Enzo #5 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ettore meets Enzo #6 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Je hebt weer goed je best gedaan. Volgende keer probeer ik weer de hele dag mee te gaan, dan maken we er weer een prettig daggie van
@Fumacher Die 275, jongens wat een auto. Daar kan ik echt een uur naar kijken. Bedankt voor deze mooie impressies die jullie weer voor iedereen toegankelijk maakten.
De volgende keer zal ik een stillere auto meenemen. Die jonge oortjes van Kevin zijn nu vast beschadigd maar idd...volgende keer moet je de hele dag mee hoor! en dan gaan we dan wel goed rijden haha het was best lachen in Nieuwersluis, maar beter zitten we de volgende keer op de stoet te wachten en niet op niks
Toch vermoed ik dat wij wel goed gezeten hebben en dat er een hele hoop deelnemers verkeerd gereden zijn... Er waren namelijk al een auto's van onze kant gekomen en toen ik het vroeg was pas rond een derde op de locatie aanwezig. Toen we later langsreden waren dit er echt veel meer... Jammer, want het was wel een leuk stekkie.
Ja het was echt heel vreemd. Nadat we naar de startplaats terug gingen, bleek dus dat ze niet via Nieuwersluis hun route vervolgden. Toch hebben we een aantal auto's daar gezien.......... afin ik heb hieruit het volgende geleerd: de volgende keer gewoon vlak bij het vertrekpunt de auto's opwachten.
Ik zag het nog als aankomstpunt... dacht dat er nog auto's moesten komen. Ik wist dat het vertrekpunt de andere kant op was, maar had niet verwacht dat ze alweer aan het vertrekken waren Ach, volgende keer beter
Ik moet zeggen dat het routeboek behoorlijk rammelde. Geen wonder dat zoveel deelnemers verkeerd reden (zeker in de buurt van het eindpunt). Op een gegeven moment kwamen we bij een rotonde van alle windstreken Ferrari's tegen!
VU waanzinnige plaatjes. het is niet normaal wat een "oud" spul er in NL is. zijn er in NL nog productie wagens van F die hier niet zijn.?
Prachtige foto's allemaal!! Ik heb iets gemist zeg! En VU redt het draadje door als enige een foto van die ongelooflijk mooie ASA te maken. Ik snap dat dit een Ferrari-forum is, maar die ASA heeft niet voor niets de bijnaam Ferrarina! En die BP-19-31 Bugatti is super zeg! Die auto kende ik nog niet. Hopelijk staat die ook op het Loo dit jaar. p.s. @3500GT : gefeliciteerd met de aankoop van die race-Ferrari! Man, wat zal dat ding een geluid produceren!!
Is there any way to get a copy/original file of some of these photos? I would love to print/frame some of these, Vu!
Sure! Just tell me which photo's you would like to have in high resolution. I will email them to you. No probs Grtzzz Vu
Zaterdag ben ik ook even wezen kijken in Blaricum. Heb van uit Hemond de trein + fiets gepakt naar Bussum. Maar het begon al weer lekker tussen Hilversum en Bussum reden geen treinen maar bussen. dus had daar al weer een kwatier vertraging op gelopen. Eenmaal in Bussum aan gekomen ben ik snel naar Blaricum gefiets waar iedreen al aan wezig was. Op de treug weg stond ik op de bus te wachten in Bussum komt die een kwatier te laat waar door ik mijn trein is in Hilversum. En de trein van een half uur later moet pakken . Tijdens de bus ries door Hilversum nog wel een rode 360 Modena met challege gaas en een straat veder een zilver 360 Modena gespot. Eindelijk weer in Eindhoven aan gekomen snel de fiets gepakt en naar mierlo gefiest uiteidelijk was ik daar om 18.30 terwijl ik er om 18.00 had moetsen zijn. fijn het openbaar vervoer Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
#2 Ettore meets Enzo Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login