De berijder was er relatief vroeg bij na de winterstop, maar echt vrolijk zal hij er niet van zijn geworden: Dure Ferrari in de prak gereden tegen boom|Binnenland| Telegraaf.nl Ik hoop dat het geen bekende is van dit forum.
Is idd de auto van Joseph . Kunstenaar uit Naarden. Reed eerst een witte california . Zal niet alleen aan het weer gelegen hebben denk Overigens wel heel zonde !
Was er van de week helaas nog eentje ... Overigens (zal aan mij liggen ) ... maar ik moet weer helemaal wennen aan de vele pk's ... na zo'n 5 maanden ... Dus jouw waarschuwing is terecht Chris. Maar het seizoen kan weer beginnen denk ik ... bijna alweer Maart ! Image Unavailable, Please Login
Je moet toch wel een beetje [censuur modes] XXXXXX [/censuur modes] zijn .... (foto uit open bron). De eigenaar, kunstenaar Joseph Klibanski, wilde met de restanten van z'n auto op de foto na het afslepen ... Image Unavailable, Please Login
Kijkend naar die linker voor balk is dit toch wel een serieuze klap geweest, die staat toch behoorlijk omhoog... Dat lukt niet met 30km/u schat ik. Om zo'n foto te maken moet je blijkbaar kunstenaar zijn (welke ook niet mijn cup of tea is), ik had het niet bedacht (en ook wat minder blij gekeken) Was die 458 de 4-TZD-.. toevallig? Want dan heeft hij de wrap die erop zat verwijderd, een hele verbetering, tot nu dan