even voorstellen aan alles nederlandse ferrari vrienden | FerrariChat

even voorstellen aan alles nederlandse ferrari vrienden

Discussion in 'Europe' started by traversale, Aug 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. traversale

traversale Rookie

Aug 6, 2005
    16
    Holland
    Full Name:
    Corné
    Hallo iedereen,
    Ik zal mijn eigen even voorstellen aan alle Nederlandse Ferraririjders op deze site.
    Ik ben Corne van Wendel de joode ik ben 24 jaar en ben sinds kort de trotse eigenaar van mijn prachtige Ferrari 348 ts uit 1991 de ik bij Munsterhuis gekocht,
    heb, hiervoor had ik een Renault sport clio v6 maar mijn grote droom was altijd om ooit eens een Ferrari te bezitten tot de grote dag dat ik deze zag staan.
    Ik weet ik ben pas 24 jaar oud maar een enorme liefhebber die zich enorm in het
    merk intresseert ik hoop op deze site mijn passie te kunnen delen met andere
    ferrariste ik hoop dat jullie zo een beetje een beeld hebben gekregen van mij.
    Hopelijk tot ziens bij een Ferrari-evenement.
    M.V.G Corne van Wendel de Joode

2. 348holland

348holland Formula 3

Dec 11, 2005
    2,197
    The Netherlands
    Corne,

Welkom!

Ook ik reed op mijn 24e mijn eerste F-car (328 GTS), wel wat moeite om haar te verzekeren maar wat een lol heb ik met haar gehad. Toen mijn broertje vorig jaar 24 werd moest er dus weer een komen net als jij ook een '91-er TS (zie: http://www.ferrarichat.com/forum/showpost.php?p=135425074&postcount=2006 ). Toen 26,5 dkm gelopen inmiddels zo'n 35.

Ben heel benieuwd naar meer foto's van jouw auto en misschien wat meer gegevens. Ben jij lid geworden van FCN?

Dacht trouwens dat je de auto al een jaar had? Als dat zo is dan hebben we in dezelfde tijd auto's gezocht, net als Henk (aka Henkie) hij kocht een TB van 1993.

Met groet,

Gijs

P.S. Misschien beter om alleen in het nederlands te posten in de nederlandstalige afdeling, in principe is F-chat engelstalig.

3. amenasce

amenasce Three Time F1 World Champ
    Silver Subscribed

Oct 17, 2001
    34,433
    Full Name:
    Joe Mansion
    Yeah , what he said !

4. Simon

Simon Moderator
    Moderator Owner

Aug 29, 2003