Hallo allemaal, Aangezien ik nieuw ben op dit forum wil ik me bij deze even voorstellen. Mijn naam is Michiel Edelenbos, 28 jaar en woonachtig in Amersfoort en werkzaam in de luchtvaart. Ik ben zoals iedereen hier al jaren Ferrarigek en verbaas mezelf dan ook over het feit dat ik dit forum pas gisteren heb ontdekt....... Helaas ben ik (nog) niet in het bezit van een Ferrari, maar ooit zal die droom werkelijkheid worden. Ik hoop zeker een keer als toeschouwer aanwezig te kunnen zijn bij een van jullie meetings en zal dit forum met veel plezier blijven volgen. Hopelijk tot snel! Michiel
Welkom Michiel. Veel plezier, hier, in het sanatorium. @Henk - kunnen we van deze thread geen Sticky maken? Iedereen die zich wil voorstellen kan dat in deze draad doen. Onno
Hallo allemaal! ook maar even voorstellen dan... ben hier terecht gekomen via het forum van de Maserati Club. ik wilde al die wilde foto's van de Deil rit wel eens zien..;-) ben niet in het bezit van een Ferrari maar wel een ander Italiaans volbloedje, namelijk een Maserati Ghibli GT. wellicht tot ziens hier op het forum of tijdens een evenement.. Joost
Ja, supermooie auto's!! Eén v/d mooiste moderne Maserati's, vind ik. De oude Ghibli is natuurlijk nog veel gaver, maar die is wat minder vaak te gebruiken en ook wat duurder.
Oooh, kunnen we dit draadje niet even anders noemen? Elke keer als iemand zegt dat hij zich even voor wil stellen komt als een soort Pavlov reactie het in mijn Delftse tijd erin gestampte antwoord naar boven: "Even voorstellen??? Jij stelt niks voor!!!" Beetje jammere reactie, ik weet het. Delftse mores schrijft voor dat je kennis wilt maken, en niet je voor wilt stellen. Net zoals de mannen in het groen me bijgebracht hebben dat je kennelijk op vakantie gaat als je met je handen in je zakken loopt ("je hebt je handen alvast ingepakt") Help!!!! Maar Michiel en Joost: welkom!
Ja Ruud, dat zijn die jongetjes die in een afgedankt jasje van papa, versterkt met ijzergaren tegen het "brassen", over straat lopen te lallen, op weg naar "de zaak". Raar volk inderdaad. En apart dat ze elk jaar wel jonger lijken te worden. Toen ik in Delft woonde was ik een vreselijk grote, volwassen kerel. Echt waar hoor! Moet je die studentjes nou eens kijken. Jochies allemaal
Het is dat ik het met eigen ogen gezien heb, anders zou ik serieus nooit geloven dat jij in een Dino past!
In mijn tijd werd er nog gezegd: "haal die handen eens uit je haar". Kennelijk een generatiekloofje?? Ciao, E.
Ik zal me hier ook maar even voorstellen. Ik ben Vincent, eigenaar van een Maserati Ghibli ABS en een Alfa Romeo Spider '93. Ben hier gekomen via Luuk Kyalami van het Maseratiforum, Luuk is mijn buurman en heeft me over de drempel geholpen wat de aanschaf van een Maserati betreft. Ik moest me hier maar eens aanmelden zei hij. Dit gaat natuurlijk weer mis... Zondag als het goed is de eerste Ferrarichatminimeeting in Houten. Heb er zin in! Plaatje van de Ghibli: Image Unavailable, Please Login
En ik ben dus de beruchte buur met de Kyalami.. heb me ook nog niet officieel aangemeld bedenk ik, ik ben verleden week mee geweest met de Deil-Meeting, en ben een beetje verslingerd geraakt aan dit forum inmiddels. Ik ben 48, woonachtig in Houten. Naast Vince. Ik ben binnengeloodst via Xantijn ("nieuw") En jullie hebben een heerlijk forum, met leuke mafketels. Dus helemaal mijn ding.
Een Maseratistraat in Houten. Geweldig. Jammer dat we elkaar niet gesproken hebben, Luuk, maar ik heb wel erg genoten van je auto afgelopen zaterdag. Ik ben blij dat je het hier naar je zin hebt, het is mooi volk hier al heeft het zijn eigenaardigheden (en daar ben ik zelf een mooi/slecht voorbeeld van...). Voor mij heeft dit forum enorm veel bijgedragen aan het plezier van de aanschaf van mijn 550 en ik verwacht dat dat alleen maar zal toenemen. Geweldig geluid heb je in je auto - ik was echt ingenomen met je Kyalami, maar het verhaal erachter maakt het nog leuker. Onno
Gezellig hier! Je zou er bijna een Ferrari van kopen... Het is dat mijn beurs me tegenhoudt. Maar die krijgt Pokon, dus wie weet over een jaartje of wat.......