hoi iedereen. Hoewel ik al een tijdje actief ben op f********* kende ik dit dit forum dus niet. Vandaag via Otto Erasmus erop gewezen. en maar meteen aangemeld. in het kort wat over mezelf: Nadat ik in 2004 uiteindelijk heb afgezien van een ferrari, vooral vanwege plaatsgebrek tbv stalling, dit jaar de knoop doorgehakt. Na de verhuizing vorig jaar was het genoemde argument niet meer relevant. Zodoende in april dit jaar een '87-er 328 gts gekocht. Een plaatje met slechts 23000 op de klok. Na de nodige papierwinkel, de auto komt uit Duitsland, en vooral geen haast ben ik sinds begin deze maand daadwerkelijk op de weg te bewonderen. En wat rijdt dat zeg, geweldig, net zo goed als dat de auto mooi is. Ondertussen is het virus echt toegeslagen en heb ik daarnaast recentelijk nog een 308 gts qv gekocht. Een gele (eigelijk heimelijk altijd mijn favorite kleur geweest) Vooral de technische secties zullen mijn aandacht krijgen, ik ben een zelf-sleutelaar ( een garage is voor de apk, meer niet) en laat daarbij ook anderen graag meegenieten. Andersom zal ik zeker veel kunnen opsteken van de kennis hier op het forum. ik verheug me op een nadere kennismaking! gr Steven
Hallo Steven, Hartelijk welkom op het gezelligste webstekkie van Ferraristi. Het is hier een heel gezellig clubje, met veel kennis ter zake en het hart op de goeie plek. Ik woon zelf in't buitenland, en kan zodoende niet alle meetings, BBQ's, tripjes meemaken maar zo te lezen gaat het er erg amicaal aan toe. U gaat hier zeker te weten een hele leuke kring leren kennen en veel plezier beleven. Ik persoonlijk vind het forum bijna nog leuker dan het bezitten van een Ferrari. Komt ook een beetje doordat ik van Henk ( onze moderator) per toeval zo'n beetje m'n eigen thread gekregen heb binnen het NL/BE gedeelte waar ik graag wekelijks wat leuke dingen deel met jullie allen. Bijna verslavend Veel succes hier en ben blij dat we weer een liefhebber erbij hebben met 2 prachtige raspaarden. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd Vriendelijke groeten van deze vreemde vogel, Dirk/Marbella
ja lekker stom, vanochtend nog even met hem zitten babbelen en ik wist dat ik iets verkeerd schreef, kwartje viel alleen niet.... zal Onno leuk vinden.. groetjes en ik heb met Onno afgesproken dat ik jullie gauw een keer met een bezoekje zal vereren. Ook bij mij staat de koffie altijd klaar overigens!
Welkom Steven. Als het posten van wat plaatjes van jouw raspaardjes tot de mogelijkheden behoort, schroom niet!
Welkom op het forum steven, je hebt het inderdaad flink te pakken zeg met 2 Ferrari's, maar alle begrip van mijn zijde. Veel plezier op het forum en we zien graag wat foto's van je bolides verschijnen. Peter
die van de 308 volgen vanavond Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ha, nog een knutselaar!!! Welkom hier. Ik ben het helemaal met je eens voor wat betreft het onderhoud. Is ook wel zo handig als je dat zelf kan. Mooie auto trouwens!! Ik hoop dat we haar (en jou ook trouwens) binnenkort eens kunnen bewonderen op een van onze uitstapjes.... Roep het trouwens maar niet al te hard met die gele van je. Ivonne (mijn vrienin) is tijdens ons fchat-goes-Italy uitstapje helemaal gevallen voor de GTS. En het moet een gele zijn.... Tsja.... Voorlopig hou ik het op mijn donkerblauwe GT4... Tot binnenkort! Groeten Hans
Oke Steven heel gezellig. Spreken snel iets af. groetjes en ik heb met Onno afgesproken dat ik jullie gauw een keer met een bezoekje zal vereren. Ook bij mij staat de koffie altijd klaar overigens![/QUOTE]
he bedankt allemaal voor de leuke reacties. Leuk Hans, een medesleutelaar! Jij bent hier al wat langer zie ik dus, ik hou je in de gaten, kan iok vast nog wat van leren. En dat van die gele vertellen we haar gewoon niet...... Hi Marbella, ja dat rode interieur dat had hij, ik kwam er eigelijk pas later achter dat dat best bijzonder is en GTE ( de aanduiding gte, daar krijg ik altijd een apart gevoel bij, ik heb al ruim 20 jr een audi 80 gte uit 76 en da's nog de enige in het land..) nee hoor geen spoorverbreders. De auto staat gewoon zo breed op zijn wielen, het zijn inderdaad wel hele brede velgen met een wat afwijkende offset. (Wel hele mooie trouwens, vind ik in ieder geval zelf en gelukkig geen goedkope aftermarkets maar echte speedlines, beetje ala gto/f40) Hoi pterps, ja mijn vrouw is een beetje amateurfotograaf en Zeeland, is natuurlijk voor dit soort plaatjes een beste provincie en tot slot, Jolanda, je ziet ons binnenkort wel eens verschijnen ( pm ff je telefoonnummer) voor alle overige leden: tot gauw eens op een meeting!
oh ja, had ik nog beloofd. Een paar foto's nog van de 308. kwam ik vorige maand eigelijk toevallig op het internet. is dus nu onderweg naar Nederland. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat Zeeland geschikt is als fotolocatie heb ik 2 weken geleden gemerkt toen ik bij Onno en Jolanda op bezoek was, helaas had ik toen te weinig tijd voor een uitgebreide shoot, maar dat moeten we nog maar eens over doen. Ik moet overigens nog een paar foto's van deze korte shoot bewerken. Uit welk land komt de 308? Wederom met die rode lederen bekleding! Ziet er ook goed uit.
Welkom hier!! Prachtige auto's! Ik ben vooral fan van jouw gele 308! Echt heel mooi met dat rode interieur! En als je verslagen maakt van je sleutelsessies, mag je die hier wel even plaatsen. Vind ik altijd erg leuk en leerzaam!
Welkom! U mag trots zijn op de 2 bezittende Ferrari's.. Erg gaaf, vind die gele toch wel erg mooi Veel plezier ermee en ook hier op het forum Groeten Anthony
hoi Hans, dit kwam ik ergens anders tegen in een draadje van jouw en het slaat de spijker precies op zijn kop: " Henk zit gewoon nog wat na te genieten denk ik , en ik ook trouwens. Als je zo af en toe je passie of je hobby kan delen met vrienden, dat maakt het allemaal zoveel waardevoller en intenser. Je beseft dan ook meteen hoe mooi alles voor mekaar is." Ja, ja, ja, dat onderschrijf ik volledig. Juist het delen van een stukje passie met gelijkgestemden geeft een hobby als deze veel extra. Het overweldigende gevoel van gelukzaligheid dat mij kan overvallen als ik rondrij in mijn F is 1. Het gevoel met meerdere tegelijk genieten in de wetenschap dat een ieder op dat moment hetzelfde ervaart is haast niet in woorden uit te drukken
ja zeker, lijkt mij dus ook geweldig. Het delen van de passie is voor mijn haast nog leuker dan het hebben van de passie! Overigens, hoe werkt dat trouwens bij jullie hier, is er een agenda met meetingen of worden deze min of meer ad hoc georganiseerd en gecommuniceerd?
Hartelijk welkom, St@ven! 2 prachtige 308/328 heb je daar! Nogmaals, ik doe m'n best dat je er bij kan zijn op 19/9!
de 308 is momenteel onderweg, staat ergens op zee.... omdat ik toch moet wachten vond ik dat deze tijd zinvol moest worden besteed: de wielen/banden! De 308 komt immers uit de periode dat deze werden geleverd met die vervelende trx-banden. Toen misschien wel leuk en vooruitstrevend geacht, tegenwoordig vooral a pain in the ass. Dus op zoek naar wat beters ben ik na enig zoekwerk via het internet tegen een mooi setje 3-deleige GOTTI-velgen aangelopen. in 9 en 11 inch dus lekker breed. Ook deze komen van overzee en iK verwacht ze volgende week. Grappig detail daarbij is de kleur van het velghart: geel. Of ik dat zo laat bekijk ik later, zilver lijkt me vooralsnog eigelijk mooier maar wellicht ziet het er onder de gele 308 toch wel apart uit. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login