Avond! Ik ben Maarten, woon in Veenendaal, ben 17 jaar en wil me hier even voorstellen. Mijn hobby is uiteraard Ferrari en probeer zoveel mogelijk evenementen te bezoeken. Ik heb enorme mazzel gehad dat ik Arie heb ontmoet en zo veel leuke dingen met hem kon doen, helemaal top! Ik ben vandaag bij de Auto Moto Italia geweest met Arie en heb daar ook wat Fchat.com members gezien en klein beetje gesproken. Heb in Houten ook iets gehoord over karten en zag hier inderdaad een topic erover. Twee uur is er toch gereden, lekkere lange rit haha. Ik zit momenteel in de 6e klas en hoop na dit jaar in Delft te gaan studeren. Mijn ultieme droom is natuurlijk bij een autofabrikant te werken, liefst Ferrari maar de kansen om daar terecht te komen zijn natuurlijk niet erg groot. Groetjes Maarten
Welkom Maarten. Goede groep mensen hier en ik denk dat je veel van ze kunt leren. Er zijn zelfs wat oude l*llen, waaronder ikzelf, die in Delft hebben gestudeerd, dus vraag maar raak. Veel succes met je plannen, en geniet vooral van je passies. Onno
Hi Maarten, Hartelijk welkom hier! Ga je naar de TU? Indien dat zo is RESPECT! Ik wilde daar ooit electrotechniek studeren. Alleen was ik niet zo goed in natuurkunde...... hoe hinderlijk is dat? Gr. Vu
Dank allemaal voor de verwelkoming. Ja ik ga (als alles loopt zoals ik hoop dat het gaat verlopen) inderdaad aan de TU studeren. Ik heb me al aangemeld voor een meeloopdag, heb er al zin in! Jammer dat het Ferrari seizoen nu langzamerhand stopt, anders kon ik nog een paar fchat.com meetings bijwonen! Volgend seizoen dan maar!
Maarten, leuk om te zien dat je ook als member op dit forum aangemeld bent.Je hebt inderdaad al enkele leden van deze site kunnen zien en spreken in Houten. Ik wens je veel succes toe met je studie en veel (lees) plezier op dit forum.
Welkom Maarten, Have fun hier, hier vind je veel mensen die dezelfde rare hersenkronkels hebben (waaronder ik mezelf meereken hé). En veel succes met uw toekomstplannen.
Ook namens deze oude l*l met TU Delft: welkom Maarten Wat ga je TUderen daar in Delft eigenlijk?? Werktuigbouw of IO lijken me wel de handigste studies om een beetje in de autohoek terecht te komen - afhankelijk van of je als techneut of ontwerper aan de bak wilt.... Maar ja, dat soort dingen kom je altijd achteraf achter (zei hij na 6 jaar Natuurkunde) Hans
@ Hans: Ja ik ben van plan werktuigbouwkunde te gaan studeren. Heb er echt zin in! Ik kies bewust een beetje toepassingsgerichte studie, dus niet zoiets als pure wiskunde/scheikunde/natuurkunde etc. Wel leuke vakken, maar vind de autoindustrie vele malen interessanter
Hallo Maarten, Welkom, had je al even gezien in Houten. Dacht alleen dat je de zoon van Arie was. Peter.
Haha nee, alhoewel ik wel de hele dag met Arie en zijn zoon optrok. De foto hieronder ben ik in de 355 van Arie. Nogmaals bedankt Arie! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Maarten, leuke foto's! Blij dat je genoten hebt van de Ferrari en de middag in Houten. Jeroen had het ook prima naar zijn zin.
Welkom Maarten op dit fantastische forum van F-enthousiastelingen....misschien wel gekken Geniet ervan en probeer je dromen te realiseren. Groeten van, wederom, een "Delftenaar". Harald
Leuk zeg dat hier ook mensen op het forum zitten die in Delft wonen of aan de TU Delft hebben gestudeerd. @ Hans. 6 jaar natuurkunde, poehpoeh. Maar je rijdt wel een Ferrari. Hopen dat de TU mij goed doet en ik ook in een Ferrari beland haha , I'll keep dreaming!
Maarten ook namens mij van harte welkom! Het was inderdaad gezellig in Houten! Zie je wel weer op een volgend evenement! Gr. Rob
Maarten, welkom - en zoals je ziet zijn die gasten nog best aardig opgedroogd mijn bouw cafe of jou bouw cafe vanavond Hans ???
Mag ik je alleen één tip geven voor je naar Delft vertrekt, Maarten? Zeg altijd dat je wil kennismaken, niet voorstellen! "Mag ik me even voorstellen?" "JIJ STELT NIKS VOOR" Ajjjj, en daar sta je dan, met je goeie fatsoen in Delft....
Beetje oud topic onderhand, maar heb zojuist een studentenkamer in Delft weten te bemachtigen. Heb enorm veel zin om daar te gaan studeren. 18 Juni de uitslag van het examen, maar dat zit denk ik wel goed. Zit alleen nog te twijfelen tussen werktuigbouwkunde en Lucht en Ruimtevaarttechniek. Ik zit nu voor 80% aan de L&R kant, dus dat gaat het waarschijnlijk worden! Zal pittig zijn, maar je krijgt er (hopelijk) redelijk wat voor terug.