Geen idee of er hier veel EVO Magazine liefhebbers aanwezig zijn, maar als Ferrari liefhebber is dit toch wel een van de beter magazines Nu ben ik mijn kasten wat aan het opruimen om wat plaats te maken en valt het me op hoe de prijzen gestegen zijn in de laatste 10 jaar ... daarnet even aan het bladeren in een issue uit November 2013, met daarin een heel hoofdstuk over "Future Icons" en hun investeringswaarde.... Enkele voorbeelden: (waarde in GBP in het jaar 2013) - Ferrari 16M / Scuderia : 180k / 130k (investment 4/5) - Ferrari 599 GTO : 260k-330k (investment 3/5) - Ferrari 575M manual : 65k-75k (investement 3/5) - Ferrari 360CS : 90k-120k (investment 4/5) Enkele andere opvallende "tips" - Lamborghini Diablo SV : 80k-90k (investment 5/5) - Porsche Carrera GT : 260-330K (investment 4/5) Bij de meeste wagens zaten ze toch wel heel erg in de goede richting met hun advies in 2013, ... leuk om eens te herlezen. Wie eens een kijkje wil nemen in mijn collectie, en een Vinted account heeft .... https://www.vinted.be/member/211016433 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Recent verhuisd, en kwam vele oude bladen tegen waar ook occasions achterin stonden met prijzen van exoten... dan word je gewoon verdrietig vd prijzen nu, heb er dus niet te lang naar zitten kijken
Dat was nog een scherpe prijs in 2017. Als gemiddelde waarde voor een nette GTS QV zou ik met circa 80K rekenen. Of je dat er ook werkelijk voor krijgt is een ander verhaal. Kortom: prima "investering", maar je had beter BTC kunnen kopen toen Dan had je geen kosten gehad en was je geld 4x zoveel waard nu.