Ik weet niet of dit een repost is of algemeen bekend, in dat geval vergeef me de repost. Ik kwam deze Ferrari tegen op www.mobile.de het lijkt mij een uiterst mooie kans voor iemand met het benodigde budget, iemand niet zoals ik http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=31376917&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=1&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=2 Verder ook nog een leukje; http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=17374588&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=8600&makeModelVariant1.modelId=1&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&customerIdsAsString=&lang=de&pageNumber=1 groeten, Emiel
Ien van die mooilijkste Dinge wat Ich meechemaakt heb na die Lokhiet Avvere was toch wel dat Ich vershillende van mein oud Ferraries heb moetn opgeven, en het doet mein oude Hart weer Deugd dat deze oude Beestjes noch immer rondrijdn. Ich zou eintlijk toch wel graag zo'n grille voor aan mijn Wand willen hebbn, om zo mooi tussen mein zwei Kopstukken op te hangen: de Okapi die ik in '56 met Kurt Waldheim geschoten heb, en de zwarte Neushorn die ik nog met Mutter Theresa in haar wilde Maedeljahren heb geslacht. Mooi Herrinnerungen, zeker. Benno
In het bijbehorende Telegraaf artikeltje: Amsterdam, maandag Prins Bernhard heeft zijn drie jaar oude supersnelle Ferrari 400i automatic voor circa f 150.000 te koop aangeboden. In het Duitse blad Auto Motor und Sport staat deze maand de opmerkelijke piep-kleine advertentie: "Prinz Bernhard verkauft 400i A. Wie neu. DM 135.000" Omdat de sportieve Prins liever geen kijkers over de vloer wil, treedd de Ferrari liefhebber Hans Hugenholtz jr. op als tussenpersoon. Volgens Hugenholtz heeft de Prins onlangs een nieuwe, groene Ferrari 412 gekocht, waardoor het "oude" racemonster overkompleet is geworden. De te koop aangeboden Ferrari is een bijzonderheid omdat deze vorstelijke wagen een groen-beige kleur heeft. Normaal gesproken spuit Ferrari haar wagens nooit in deze kleur, maar voor de Prins werd een uitzondering gemaakt. En tweede artikeltje meldt een Sjaak van Vliet die voor 150.000 gulden de auto gekocht heeft. Alle boekjes erbij, met melding van de koper erin, adres: Paleis Soestdijk.... Gaaf!!!!
Die Ferrari 400i staat op dit moment in een dorpje vlakbij Deventer. Staat bij de ouders van een vriend van me thuis. Moet zeggen dat ik de kleur niet echt mooi vind voor een Ferrari, auto is verder wel in erg goede staat. Interieur ruikt wel erg goed, echt als een klassieke auto. Ik dacht dat ze hem alleen weer wegdoen.
Ik heb me altijd afgevraagd of de geur van klassieke auto's nou echt komt van de olie en de geur van het leer, of toch van wat de vorige eigenaar op dat leer heeft gedaan Dus om te zeggen dat Benno's 400 goed ruikt van binnen.... tsja....
Gelukkig ben ik dat niet. Ben een doodgewone monteur.... Of was het nou een fietsenmaker? Weet het niet meer....